امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۶
کد خبر : 29494
چاپ خبر :
پای درد و دلهای رئیس اداره ورزش و جوانان

برخی از مشکلات ورزش شهرستان گلپایگان مربوط به سوء مدیریت روسای گذشته است

مرتضی سلیمی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان در زمان تصدی بنده به عنوان رئیس این اداره ، با بدهی 70 میلیون تومانی قبوض روبرو بود و در مجموع با دیگر بدهی ها، حدود 100 میلیون تومان اداره ورزش و جوانان بدهکار بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، مرتضی سلیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پس از 32 ماه خدمت در شهرستان گلپایگان، امروز مطالبی را برای اولین بار و علی رغم میل باطنی بیان می کنم زیرا احساس می کنم عده ای سعی در تخریب سیستم ورزش شهرستان را دارند.

وی با بیان اینکه از تاریخ 12 آذر ماه سال 91 که در تشکیلات شهرستان حضور پیدا کردم از بدو ورود با انبوهی از مشکلات در اداره ورزش و جوانان مواجه شدم عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان در زمان تصدی بنده به عنوان رئیس این اداره ، با بدهی 70 میلیون تومانی قبوض روبرو بود و در مجموع با دیگر بدهی ها، حدود 100 میلیون تومان اداره ورزش و جوانان بدهکار بود.

وی تمام بدهی ها را مربوط به زمان تصدی مدیریت سابق این اداره دانست و گفت: علاوه بر بدهی های اداره، ما با مشکل جذب نیرو بدون ضابطه هم مواجه بودیم.

سلیمی در خصوص مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان، عمده این مشکلات را به دلیل عدم مدیریت در سالهای قبل دانست و عنوان کرد: برای شهری با قدمت هزار ساله که بناهای موجود آن حاکی سابقه بالای فرهنگی این شهر می باشد جای بسی تاسف است که ورزشی فرسوده داشته باشد.

وی اضافه کرد : من برای شهری که با قدمت 1000 ساله، پنجاه سال است فاقد زمین چمن می باشد و با وجود بهره مندی از سومین استخر استان اصفهان ، سالیان سال این استخر فاقد سونا و جکوزی بوده است و حتی چهل سال است که نرده های آن رنگ نشده است متاسفم

وی درخصوص جذب اعتبارات تملک دارایی در اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: در زمان ریاست سابق با توجه به ارتباط نزدیک ایشان با نماینده و فرماندار وقت، مبلغ 100میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی برای این اداره مصوب شده بود که پس از ریاست بنده در این اداره در سال 92 ، 270 میلیون تومان تملک دارایی ، در سال 93 مبلغ 380میلیون تومان و در سال 94 مبلغ 400میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی شهرستان، برای اداره ورزش وجوانان مصوب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان ابراز کرد: سالن ورزشی آقایان بنام امام علی (ع) که در زمان رئیس جمهور قبل وعده ساخت آن داده شد ، در مرحله نصب کفپوش می باشد و تا یک ماه آینده افتتاح خواهد گردید.

وی  کاشت چمن زمین فوتبال شهرستان ، با اعتباری بالغ بر 78 میلیون تومان را که با کمک شهرداری و شورای شهر گلپایگان انجام گرفت را از دیگر اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوانان در مدت 32 ماه زمان تصدی خود بر این اداره دانست.

وی در خصوص وضعیت هیئت های ورزشی شهرستان تصریح کرد: هیئت های ورزشی ما به دلیل عدم تخصص، فعالیت آنچنانی نداشتند و اداره ورزش و جوانان دوره هایی آموزشی متعددی را برای آنان برگزار نمود

سلیمی ادامه داد :  بطور مثال با وجود برگزاری دوره آموزشی مربیگری درجه دو والیبال،  عده ای حاضر به شرکت در این کلاسها نبودند و بهانه شان این بود که ما با هئیت مخالفیم، در حالی که مشخص شد این افراد فاقد کارت مربیگری درجه سه بودند.

وی در ادامه به عدم آگاهی و شناخت مردم نسبت به این اداره اشاره کرد و گفت: هنگام تصدی بنده به این مسئولیت ، اداره ما با عدم هویت مواجه بود و حتی تابلو نداشت و مردم این اداره را نمی شناختند و حتی جهت معرفی و نوشتن مکان اداره در سربرگهای موجود ،  اداره ورزش و جوانان روبروی اداره کار آدرس دهی شده بود که این جای تاسف است که با وجود متراژ بالای این اداره در بلوار شهید بهشتی، آدرس آن روبروی اداره ای دیگر داده شود.

وی ضمن گلایه از اینکه ما هویت نداریم و هنوز ما را به عنوان معلم ورزش می شناسند، در خصوص لوله کشی گاز سالن ورزشی گوگد که هنوز امتیاز آن داده نشده است بیان داشت: برای انجام عملیات لوله کشی حدود 20 میلیون تومان از درآمدهای شهرستان در سال 91 ، صرف انجام این کار شد که اگر می خواستیم این کار را امروز انجام دهیم باید بیش از 50 میلیون تومان هزینه می کردیم.

رییس اداره ورزش و جوانان افزود: در آن زمان فرماندار و نماینده وقت گلپایگان چون می خواستند بگویند این کار در زمان ما صورت گرفته به زودی آن را افتتاح نمودند و خودتان می دانید وقتی پروژه ای افتتاح گردد دیگر برای آن اعتباری نمی آید.

وی با بیان اینکه من با داشتن 18 سال سابقه کار مدت 15 سال است که در تشکیلات خودمان دارای مسئولیت بوده ام و روز اولم هم نیست که اینجا مسئول می باشم عنوان نمود : جای بسی تاسف است که شخصی که قصد انجام کاری را دارد به او اجازه فعالیت ندهند.

وی اضافه کرد: کسانی که هیچگاه دارای مسئولیت نبودند اگر می توانند بروند و داخل تشکیلات خودشان مسئولیت بگیرند.

سلیمی با اعلام اینکه من تا کنون به 80 کشور دنیا سفر کرده ام و تمام مسابقات بین المللی منجمله مسابقات باشگاههای آسیا را برگزار کردم گفت: از ارتباطات بنده با اداره کل استفاده نمایید

وی در خصوص حرفهایی که در خصوص دوچرخه سواری، توسط یک مسئول بیان گردیده بود و همچنین نبود هئیت دوچرخه سواری در شهرستان افزود: دوچرخه سواری که در باشگاه های خصوصی رکاب می زند و پول می گیرد و مدال کسب می کند در حالیکه حاضر نیست برای شهرستان خود کاری انجام دهد و  توقع فراهم نمودن بستر از سوی اداره ورزش و جوانان گلپایگان را دارد، و من هیچگاه این کار را نخواهم کرد.

وی باتوجه به پتانسبل خوب دوچرخه سواری در شهرستان گفت: برای آموزش علاقه مندان به این رشته در صدد برپایی مدارس دوچرخه سواری در شهرستان هستیم و به افرادی که نگاه اقتصادی به این رشته دارند نیاز نداریم و اعتقاد مان این است که باید نسبت به ورزش شهرستان تعصب داشته باشیم.

مرتض سلیمی برگزاری لیگ والبیال بعد از 22 سال در شهرستان را از جمله اقدامات اداره ورزش و جوانان دانست و گفت: متاسفانه سفره را ما پهن نمودیم و این مسابقات را برگزار کردیم آنوقت عدم حضور بنده در روز اختتامیه را ، عدم همکاری اداره ورزش و جوانان با هیئت والبیال مطرح کردند و از ما انتقاد نمودند.

وی اظهار کرد: دید ما به ورزش باید دید کلان باشد  و از رئیس اداره درخواست کلان داشته باشیم و مثلاً از او بخواهیم که چرا در شهرستان با این قدمت بالای مذهبی هنوز استخر مجزا برای بانوان وجود ندارد، نه اینکه به نکات ساده بیش از حد توجه کنیم و بگوییم چرا رئیس اداره در فلان مراسم حضور ندارد ، آیا اگر من نباشم و معاون بنده حضور داشته باشد ، اشکالی پیش می آید؟

وی ضمن قدردانی از تمامی مسئولین شهرستان گفت: اگر مساعدتها و همراهی مسئولین شهرستان نبود انجام فعالیت در زمینه ورزش مانند احداث زمین چمن و تکمیل سالن های ورزشی و انجام مسابقات در سطح شهرستان ممکن نبود.

سلیمی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان علاوه برتوجه به زیر ساخت های ورزش و فعال نمودن هیئت های ورزشی به زیبا سازی اداره و ساختمان ها نیز توجه داشته است و متاسفانه  با توجه به وسعت و بزرگی اداره، از نظر مالی هنوز با محدویت مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از شانس هایی که در گذشته این اداره و ریاست سابق آن داشته است این بود که درسال 90 و91 به دلیل اینکه جمعیت شهرستان زیر 100هزار نفر بود طبق قانون نباید پولی به خزانه دولت از سوی اداره ورزش وجوانان واریز می کردند، ولی متاسفانه زمان تصدی بنده در سال 92 و 93 ، مصوب شد که کلیه اماکن ورزشی حتی اماکنی که در روستاها هستند باید به بخش خصوصی واگذار گردند.

وی ضمن یادآوری این موضوع که وضعیت شهرستان از بدو ورود من با مشکلات ساختاری مواجه بود گفت: سالن ورزشی کوثر زمانی که افتتاح گردید امتیاز گاز و برق نداشت که توسط ما این کار صورت گرفت، در بحث تجهیز نمودن سالن ژیمناستیک، اقدامات خوبی توسط هئیت ژیمناستیک و ما انجام شد، در رشته کاراته ،کسب مقام سومی در رشته کاراته توسط میلاد افشانی که از افتخارات ورزش شهرستان است در زمان تصدی بنده بود و اعلام می کنم در این رشته بیش از 1000نفر ورزشکار بیمه شده ، در حال فعالیت می باشند.

وی تصریح کرد: شهرستان گلپایگان در زمینه سوارکاری با بیش 500 اسب بسیار خوب و 200 نفر سوارکار از ظرفیتهای بالایی برخوردار هستند ولی متاسفانه با وجود مکاتبات متعدد، موفق به دریافت زمین برای هیئت سوار شهرستان نشدیم و در این زمینه کاررا دنبال خواهیم کرد.

سلیمی عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان با تخلفات به جد برخورد می کند و در این زمینه با اماکنی که اقدام به فروش دارو در سالنهای خود کردند براساس قانون با آنها برخورد نمود و نباید از اداره ورزش و جوانان هیچ انتظاری داشته باشند و باشگاه هایی که فاقد مجوز هستند باید بسته شوند و یا اینکه بپذیرند که جواز اخذ نمایند.

وی در این باره افزود: در بعضی از این باشگاههای فاقد مجوز، که در آن مسابقه برگزار شده و اهدای جوایز می گردد، از بنده انتظار حضور دارند، در حالیکه حضور من بمعنای به رسمیت شناختن آنهاست و بنده چنین کاری را انجام نخواهم داد

وی متذکر شد: حتی ارگانهای دولتی مانند هلال احمر و بنیاد شهید برای باشگاههای خود باید از ما اخذ مجوز نمایند زیرا ما متولی ورزش در شهرستان می باشیم.

وی با بیان اینکه این اداره با سایر ارگانهایی دیگر ارتباطات تنگاتنگی را داشته است، از شهرداران گوگد و گلپایگان و اعضای شورای این دو شهر، نماینده شهرستان، فرماندار و معاونت آن که در بحث تملک دارائیها کمک نمودند و فرمانده سپاه گلپایگان به خاطر دید ورزشی و فعال نمودن هیئتهای ورزشی سپاه ، تشکر کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بحث آموزش در سال 92، ما رتبه اول را کسب نمودیم تصریح کرد: وقتی ما کلاس مربیگری درجه 3 می گذاریم سه سال بعد از آن میتوانیم دوره آموزشی درجه 2 را برگزار نماییم و جای تاسف است در شهری مانند گلپایگان که هزار سال قدمت دارد، هنوز مربیگری درجه 3 باید توسط ما برگزار گردد در حالیکه من در هنگام ورود فکر می کردم کلاسهای درجه یک و بین المللی را دنبال کنم .

وی اظهار کرد: سرانه ورزش ما در شهرستان سرانه خوبی است ولی در شهرستان ارگان های دولتی از جمله آموزش و پرورش که می بایست حداقل دو استخر و سالن بلند برای انجام فعالیتهای ورزشی خود درشهرستان داشته باشد، متاسفانه فاقد این سرانه می باشد.

سلیمی نسبت به مصاحبات انجام شده توسط نشریه بیان و پیگیری های این نشریه در خصوص فعالیت هیئت ورزشی جانبازان و معلولین گفت: طبق اساسنامه هیئت های ورزشی، انتخاب روسای هیئت شهرستان به پیشنهاد رئیس اداره می باشد و  همین جا آب پاکی را روی دست تمام هیئت های ورزشی می ریزم زیرا من رئیس تمام هیئت های ورزشی هستم و در این زمینه ما هستیم که به استان این پیشنهاد را میدهیم و استان برای رئیس هیئت ، ابلاغ میزند و این به دلیل رفع بار حقوقی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان می باشد.

وی در خصوص هیئت ورزش جانبازان و معلولین گفت: ابلاغ سرپرستی برای آقای مرادی به عنوان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین زده شده است و بنده به عنوان رئیس اداره نیازی به صدور ابلاغ برکناری ریاست سابق هیئت نمی بینم و هرزمان بخواهم می توانم ایشان را عوض نمایم و براساس اساسنامه، این از اختیارات رئیس اداره ورزش می باشد.

وی ادامه داد: امروز صبح هر هیئت ورزشی را که نخواهیم با آنها کار کنیم جزء اختیارات بنده است ولی بنده دوسال با هئیت جانبازان و معلولین کار کردم و در روز اول نیامدم و بگویم این آدمها نباشند و حتی از این هیئت تقدیر نامه دارم.

وی با بیان اینکه نگاه من به ورزش شهرستانی است ابراز کرد: طبق مدرک در سال 88 هیئت ورزش جانبازان برای استفاده از سالن اجاره پرداخت می کرد. و حالا نباید مدعی باشند، در حالیکه ما به هیئت جانبازان عنوان کردیم به این هیئت با یک شرایط ویژه از سوی اداره ورزش،سانس تعلق میگرد ولی نه در سالن های مرکز شهر! که متاسفانه همه تنها سالن مرکز شهر مانند 17 شهریور را میبینند و درخواست انجام فعالیت در سالن های مرکز شهر را دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه روزی دوست داشتم کسی رئیس هئیت باشد امروز دوست ندارم، روزی مدیر کل خواستار ریاست بنده است و ممکن است فردا دوست نداشته باشدتصریح کرد: انتخاب رئیس هیئت های ورزشی بر اساس قانون جزءاختیارات مدیریتی بنده است .

وی در ادامه با اشاره به وضعیت خاص معلولین و اینکه نمیتوان با این موضوع احساسی برخورد کرد گفت: اعضای هیئت جانبازان و معلولین شخص قطع نخاع را به اداره آورده اند و بیان می کند که این شخص ورزش می کند، می گوییم شخصی که قادر به حرکت نیست چگونه می تواند ورزش کند؟!! بیان می دارند که این شخص با نگاه کردن از ورزش لذت می برد ، آیا ایشان ورزشکار هستند؟ به بنده خطاب می کنندکه فاصله شما هم تا معلولیت کمتر از یک ثانیه می باشد

وی بیان کرد:  امروز رئیس اداره بهزیستی اسامی ورزشکاران را فرستاده و باید بررسی نماییم و ببینیم آیا این افراد ورزشکار هستند تا تجهیزات در اختیار آنها قرار دهیم وبه نظر بنده به دلیل آگاهی ایشان نسبت و وضیعت و سابقه معلولین جناب آقای مرادی بهترین گزینه برای تصدی این مسئولیت می باشد .

سلیمی تصریح کرد: آنانکه افتخاری کار میکردند و اشخاص محترمی هم هستند نباید نسبت به برکناری،که میل شخص بنده و از اختیارات بنده است خرده بگیرند و باید مطیع قانون باشند و مهر و دسته چک هیئت را به رئیس جدید هیئت تحویل دهند و همکاری نمایند.

 

وی در خصوص اختصاص اعتبارات ورزشی به روستاها بیان داشت : ورزش فوتبال در روستای سعید آباد با پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده است و امسال در بحث تملک دارایی با کمک دهیاری این روستا، 100میلیون تومان برای ساخت ورزشگاه آنان در نظر گرفته شده است و در روستای گلشهر احداث زمین چمن مصنوعی که صورتجلسه آن نوشته شده ،در صورت موافقت شهردار و شورای شهر آنجا ، انجام خواهد گرفت

وی با بیان اینکه در آینده میزبان چند مسابقه ورزشی کشوری در رشته هایی همچون کاراته و طناب زنی که سرآمد می باشیم  خواهیم بود بیان داشت: به نظر بنده وقتی مسابقه ای برگزار می شود باید آورده ای برای شهرستان داشته باشد من باب مثال هنگامی که اردوی تیم ملی کاراته در شهرستان برگزار گردید از هئیت کاراته استان یک تاتامی دریافت نمودیم و بازیکن ما آقای میلاد افشانی بخاطر توانائیهای ویژه ای که داشت ، توسط این تیم انتخاب شد و مقام سوم مسابقات بین المللی را از آن خود کرد.

وی با اشاره به جایگاه رشته کشتی در شهرستان گفت: در این رشته در رده سنی نونهالان، رتبه سوم کشور را بدست آوردیم ،که جا دارد از رئیس هئیت کشتی جناب آقای اشراقی و مربی با اخلاق و توانمند این شهرستان جناب آقای صافی تشکر نمائیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان با اعلام اینکه تمامی سالنهای شهرستان بیمه مسئولیت مدنی گردیده است گفت: این اقدام یک کار اصولی است که تا کنون انجام نشده بود و برای اولین بار است که در شهرستان اتفاق می افتد.

وی افزود: این بیمه مطابق قانون به افرادی تعلق میگرد که در حین ورزش در این سالنها دچار حادثه می شوند و افرادی که به طور مسال قبلاً مشکلاتی مانند مشکل قلبی داشته باشند و  در حین ورزش این عارضه برای آنان خطری ایجاد کند تعلق نخواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه بنده تبلیغاتی کار نمی کنم بلکه به صورت زیر بنایی کار میکنم گفت: نگاه ما باید نگاه بزرگ باشد و فعالان در عرصه ورزش از رئیس اداره درخواستهای بزرگ داشته باشند و تنها به عیوب و ایرادات نگاه نکنند و تلاش ما براین است که گامهای بزرگ برداریم و تا کنون نیز گامهای بزرگی برداشتیم که کسی نمی تواند ان را انکار نماید.

سلیمی اشاره کرد: من قصدآگاهی عده ای را دارم و براساس وظیفه خودم انجام خدمت می کنم و تلاش من براین است که وضعیت ورزش شهرستان بهبود پیدا کند.

وی اظهارکرد:بنده انتقاد پذیر هستم و در تمامی جلسات حضور پیدا کردم و در هرجلسه ای لازم باشد حضور پیدا خواهم کرد و به سوالات پاسخگو خواهم بود.

وی در خصوص تعطیلی سالن تیراندازی بنیاد شهید افزود: این سالن فاقد مجوز بوده است و براساس قانون، زمان راه اندازی می بایست مجوز مربوطه را اخذ می نمود زیرا همانطور که گفتم سالنهای ورزشی ادارات دولتی باید از کمسیون ماده 5 ما مجوز اخذ کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: براساس نظر کارشناسان تربیت بدنی، این سالن مناسب ورزش تیراندازی نمی باشد و تغییر کاربری سالن در حیطه اختیارات بنده نیست . و بهره بردای از سالن با اختیار ریاست ارگان مربوطه صورت می گیرد و بنده قبلاً به اطلاع ریاست بنیاد شهید رساندم که این سالن فاقد استانداردهای لازم است .

وی در خصوص نارضایتی برخی از هیئت های ورزشی در شهرستان افزود: دلایل گوناگون در این خصوص می باشد برخی به دلیل عدم توانایی و یا میل خود شخص و یا بی مهری از سوی اعضای هیئت ورزشی خود از هیئت ورزشی فاصله میگیرند.

وی با بیان اینکه در انجام برنامه ها می بایست به محتوای برنامه ها توجه کردگفت: محتوای فعالیت های انجام شده اداره محتوای خوبی است و متاسفانه برخی از مسائل در شکل کار هیئت ها وجود دارد و مابه عنوان رئیس اداره، آموزش های لازم را به هیئت ها  خواهیم داد وباید فراتراز این، به موضوعات ورزشی نگاه کرد.

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. نکونام گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    چرا دلیل مخالفت آقای سلیمی با معرفی مسول هیت دوچرخه سواری شهرستان را جویا نشدید؟؟؟
    راحت ترین کار امروز برای برخی از مدیران در کشور ما این شده است که بگویند من خرابه ای تحویل گرفتم نه وزارتخانه یا سازمان یا اداره!!! خیلی بد است این گونه رفتار غیر اخلاقی، البته همیشه ایراداتی به مدیران قبلی وارد است ولی بهتر نیست به جای این گونه رفتارها به کار جهادی در راه خدا اقدام کنیم!ا
    چرا شهرستان یک تیم دوچرخه سواری درلیگ برتر ندارد؟ حال آقای سلیمی اگر واقعا این پتانسیل در شهرستان وجود دارد شما برای شکوفا شدن این پتانسل بالا چکار کرده اید؟؟؟ چرا فقط شعار؟؟/

  2. امیر رشیدی گفت:

    قهرمانهای بزرگ کسانی که هستند که برای آرمانها و اهداف شان می جنگند علی رغم اینکه آنها توسط هم عصران خودشان شناخته نمی شوند. آنها کسانی هستند که یادشان در قلبهای نسل های آینده جا دارد و می درخشد. پس آن گونه خواهد شد اگر هر شخصی جبران گذشته را برای اشتباهات که مردان بزرگ به خاطر هم عصران خودشان رنج های بسیار متحمل شدند را وظیفه خود بداند. زندگی و کارهای این بزرگان بعدها با تحسین و قدردانی مردم همراه شدند. به خصوص که در روزهای تاریک دوران سختی، آن افراد بزرگ قدرت درمان قلبهای شکسته و زنده کردن امید از دست رفته مردم را دارند. این افراد تنها بزرگان نابغه سیاسی کشور نیستند بلکه اصلاح طلبهای بزرگی هم هستند.

  3. سلطانی گفت:

    از بیان برای ثبت این گزارش تشکر میکنیم. نرده های اداره را که تازه رنگ زدند!! این گزارش قبل از رنگ آمیزی بوده یا بعد از رنگ آمیزی؟؟!! خدا قوت.

  4. سجاد گفت:

    فکر میکنم یکی از شگفت انگیز ترین کار تربیت بدنی و کار زیر بنائی مهم رنگ کردن نرده های اطراف ورزشگاه تختی است بالاخره یک کاری از تربیت بدنی مشاهد کردیم!!!!

  5. نازنین زهرا گفت:

    با کمال تاسف اگثریت مردم نزدیک بین هستند(فقطجلو پاشونو میبینند)از علل مهم عقب ماندگی شهر همین پر مدعایی اوناست
    ماشاتله111امیر رشیدی هم نویسنده شده!!!!!!!!!!!!!

  6. ناشناس گفت:

    متاسفیم که هییت دوچرخه سواری و خیابان وکوچه های سالم برای دوچرخه سواری نداریم. گلپایگان بهترین شهر برای دوچرخه سواری است

  7. نوری گفت:

    دستتون درد نکنه چند سال بود میرفتیم خوانسار واسه سونا جکوزی خدا خیرتون بده یا علی

  8. نکونام گفت:

    این چیزی که نوشتی یعنی چی ؟؟!!!!
    منظور از قهرمانان بزرگ کیه؟؟؟
    چرا با وجود این انسانهای بزرگ شهر گلپایگان قهرمان عقب ماندگی است؟؟؟

  9. ع-ر گفت:

    جناب آقای سلیمی درب ورزشگاه روی ورزشکاران بستن دیگر رنگ و نقاشی نمیخواهد .

  10. ورزشکار گفت:

    عجب! آقای سلیمی بودجه دادن که توانستید رنگ بخرید؟! همه را هم میخواهید رنگ بزنید! حقیقت اما روشن است هر چند تلخ… شما درب اداره را بروی همه ورزشکاران بستید،ضمنا اداره از ابتدا تابلو داشت!! هر رئیسی آمد اول دستی به اتاقش کشید! البته که باید اتاقتان قشنگ باشد،رنگ سبز بزنید آرامشتان بهم نخورد یه وقت…

  11. شهروند گفت:

    آقای سلیمی گاهی سکوت کردن بسیار بهتر از تومار گفتن و تومار نوشتن است. یکعمر شما گفاید و ما سکوت کردیم حال ما میگوییم و شما فقط سوکت کنید…
    فقط یک سوال: همه که از شما ناراضی هستند میتواند یه امر اتفاقی باشد؟

  12. شهروند گفت:

    آقای سلیمی گاهی سکوت کردن بسیار بهتر از تومار گفتن و تومار نوشتن است. یک عمر شما گفتید و ما سکوت کردیم حال ما میگوییم و شما فقط سکوت کنید…
    فقط یک سوال: همه که از شما ناراضی هستند می تواند یه امر اتفاقی باشد؟

دیدگاه شما

تبلیغات