امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۴
کد خبر : 29271
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

ساخت اولین کشتارگاه صنعتی غرب اصفهان در گلپایگان

کشتارگاه صنعتی گلپایگان، طبق آخرین فناوری و علم روز تجهیز و در حال ساخت است و در این واحد صنعتی گوشت مورد نیاز منطقه غرب استان به صورت کاملاً صنعتی و بهداشتی تامین خواهد گردید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سید محمدحسین میرمحمدی در حاشیه بازدید از اولین کشتارگاه صنعتی در حال ساخت غرب استان در گلپایگان، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: کشتارگاه صنعتی گلپایگان، طبق آخرین فناوری و علم روز تجهیز و در حال ساخت است و در این واحد صنعتی گوشت مورد نیاز منطقه غرب استان به صورت کاملاً صنعتی و بهداشتی تامین خواهد گردید .

وی با بیان اینکه این پروزه صنعتی به طور مستقیم و غیر مستقیم می تواند ایجاد اشتغال نماید عنوان کرد: تا کنون اقدامات بسیاری جهت تکمیل این پروژه صورت گرفته و امیدواریم با تامین اعتبار لازم، شاهد تکمیل سریعتر آن باشیم ، تا مردم منطقه غرب اصفهان از منافع آن منتفع گردند.

 

koshtargahe-sanati-15

نماینده گلپایگان و خوانسار گفت با اشاره به اینکه در این کشتارگاه با فرآوری ضایعات کشتارگاهی که از پیش دو رریخته می‌شد، می‌توان در بخش‌های مهم تولیدی و کشاورزی استفاده کرد،افزود: تاکنون در این پروژه حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه گردیده است که بخشی از آن مربوط به اعتبارات بانکی است و مابقی از سوی دست اندرکاران تأمین شده است و هم اکنون نیز برای اتمام کار به حدود ۵ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

میرمحمدی در خاتمه یادآور شد: بهره‌برداری از این پروژه در ابعاد مختلف می‌تواند در منطقه و صادرات حرفی برای گفتن داشته باشد، چراکه چنین کشتارگاهی با این امکانات و تجهیزات در سطح استان اصفهان وجود ندارد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات