امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۴
کد خبر : 29265
چاپ خبر :
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار خبر داد

تصفیه خانه آب گلپایگان ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می رسد

سید محمد حسین میر محمدی بیان کرد: در صورت تامین هزینه و پرداخت کل مطالبات پیمانکار، تصفیه خانه آب گلپایگان ظرف سه ماه آینده به مدار بهره برداری کامل خواهد رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،سید محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : استفاده از آب شرب بهداشتی از مطالبات حقه مردم گلپایگان است که ان شا الله پس از تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه آب گلپایگان این امر محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه آب گلپایگان تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بیان کرد: در چند ماه اخیر این پروژه با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است و با توجه به اینکه برای تکمیل آن 12 میلیارد تومان برآورد هزینه شده و تاکنون مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون تومان، به پیمانکار آن پرداخت گردیده است. ان شا الله پس از پرداخت مابقی این مبلغ به پیمانکار مربوطه در سه ماه آینده این طرح تکمیل خواهد گردید.

تصفیه خانه آب گلپایگان

میر محمدی در خصوص عملیات لوله گذاری این پروژه عنوان کرد: لوله گذاری در حد فاصل میانی گلشهر به خروجی گلشهر به طول 20 کیلومتر باقی مانده است که نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.

 ناصر دهقادنی، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان گلپایگان نیز اظهار داشت : تصفیه‌خانه آب گلپایگان با دبی 330 لیتر در ثانیه طراحی شده و دارای چهار مرحله تصفیه است.

وی با بیان اینکه هم اکنون فاز‌ اضطراری این تصفیه خانه در مدار بهره برداری قرار دارد افزود: در هر ثانیه 100 لیتر آب تصفیه می‌شود و اگر خط انتقال آب از گلپایگان به گوگد و گلشهر تکمیل شود به 25 هزار انشعاب در شهر و روستاها و هم‌چنین بخش صنعت آب‌رسانی می‌شود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات