امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۳
کد خبر : 28965
چاپ خبر :
سخنی با بزرگان

مطالبی پیرامون برخی از اتفاقات اخیر شهرستان گلپایگان

این پایگاه خبری با امام جمعه محترم درخصوص تفرقه افکنی و باند و باند بازی و همراهی با خط نفاق و جریان حامی فتنه موافق است

پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان- مسلماً خوانندگان محترم ،در جریان سخنان ریاست سابق دادگستری شهرستان و همچنین به تبع آن مواضع امام جمعه محترم و معزز شهرستان قرار دارند،متأسفانه در جریان این موضع گیریها امام جمعه محترم این شرایط بوجود آمده و دیگر شرایط خاص فضای سیاسی شهرستان را برگردن برخی مطبوعات و سایتهای خبری انداختند که این پایگاه خبری بر خود لازم میداند توضیحاتی هرچند ناخوشایند وبر خلاف میل باطنی را، جهت تنویر افکار عمومی منتشر نماید.با عرض پوزش وبا تمام احترام برای امام جمعه بزرگوار شهرستان یاد آور میشود آنچه می تواند ما را پیش خداوند سربلند نماید، محتوای تولیدی این خبرگزاری در طول فعالیت خود می باشد و درخصوص مسائل مطرح شده، شاید توضیح راجع به برخی مطالب ومواضع خالی از فایده نباشد.

1- حداقل این پایگاه خبری با امام جمعه محترم درخصوص تفرقه افکنی و باند و باند بازی و همراهی با خط نفاق و جریان حامی فتنه موافق است و به همین منظور و برای جلوگیری از تحریفات و سانسور خبری که مشی ذاتی این عده که به صورت غیر حرفه ای و فقط برای ارتزاق امور، رو به مجیزه گوی آورده و واقعیات را به هیچ عنوان بیان نمی کنند، متن کامل سخنان ریاست سابق دادگستری را که درجمع عده زیادی از همشهریان و مسئولان مطرح شد منتشر کرد، که این کار کاملاً حرفه ای و براساس اصول خبری می باشد،همانگونه که سخنان امام جمعه محترم نیز بطور کامل منتشر شد و اینکار فقط برای جلوگیری از پخش شایعات و حاشیه های بعد ازآن انجام پذیرفت  در صورتیکه می شد با خلاصه نویسی از کنار آن گذشت. و اینکه ریاست دادگستری با سابقه بالای اجرای قانون، با طرح این موارد فرق افتراء و تشویش اذهان را  میدانند یا نمی دانند تشخیص آن با این مجموعه نیست . و اگر حرفی زدند  با چه  پشتوانه حقوقی مطرح شده، باز هم مهم نیست  و این پایگاه خبری کاری به مسائل پشت پرده رخ داده ندارد ، مهم نفس این کار است که نباید بوجود می آمد ودر این بین بیشترین نگرانی را میشد در چهره افرادی دید که انتظار اینگونه عکس العمل را نداشتند ، تا جائیکه  درصدد جلوگیری از انتشار این خبر برآمدند . اگر این توطئه ها خنثی نشود وبزرگان تدبیر به خرج ندهند ، این حرکات باز هم ادامه خواهد یافت و باز افراد دیگری با همین ادبیات که در سرمقاله جدید نشریه بیان به آن پرداختیم یک به یک مهره های ارزشمند شهرستان را از میدان بیرون خواهند راند و این مسئولان هستند که باید با رفتار خود باعث وقوع چنین حوادثی نشوند.

2- درجایی از سخنان امام جمعه محترم مطرح شد که خطبه های نماز جمعه و مسائل مربوط به نماز جمعه در برخی از رسانه ها مطرح نمی شود ولی این رسانه وظیفه ذاتی خود میداند از این جایگاه مهم دفاع کرده و اجازه ندهد عده ای دست به تحریف و تضعیف آن نماید.بارها و بارها خبرنگاران این پایگاه خبری برای کسب اخبار پیرامون مصلای گلپایگان و همچنین اقدامات صورت گرفته، مراجعه نمودند که با بی مهری مواجه شدند ولی باز هم بر حسب وظیفه ذاتی خود طی یک سرمقاله اختصاصی در مورد مصلا، به انتقاد از عملکرد مسئولان در این خصوص پرداخت ولی دریغ از توجه!! و هر فرد منصفی طی یک جستجوی ساده می تواند میزان اخبار مربوط به امام جمعه و اقدامات پیرامونی این جایگاه رفیع را در مقایسه با برخی نشریات مشاهده نماید و به راحتی می توان متوجه خط و مشی این رسانه شد.

ما نماز جمعه وامام جمعه را برای حفظ نظام و بقای آن و جلوگیری از تحریف دین می خواهیم و عده ای تلاش دارند آنرا برای مطامع دنیائی و باندی خود مصادره کنند.واین نکته از وضعیت معیشتی و اقتصادی این عده مشخص و هویداست.

3— در خصوص عزل و نصبها نیز ما هم با حضرت ایشان هم عقید هستیم و دلیل آن نیز سرمقاله شماره جدید نشریه کاغذی بیان است که شاهدی بر این مدعاست .وانتظار میرود همانگونه که امام جمعه محترم از عزل شهردار انتقاد می کنند از دیگر عزل و نصبها که بدون سرو صدا با حذف نیروهای ارزشی و ولایتی طی این چند سال اخیر رخ داده نیز دفاع نمایند چراکه عده ای هم اینک در حال نفوذ به حلقه اول تصمیم گیری و مشاوره به خدمت بزرگان شهر هستند وخود این افراد عامل اصلی انتشار این ویروس و ناقل تفرقه و حذف نیروهای حزب الهی و بسیجی از صحنه های مدیریتی شهر هستند.چرا که آنها را مانع رسیدن به امیال و آرزوهای خود میدانند.

درست است که عزل و نصبها طبیعی است ولی چرا درخصوص تندرویهای اخیر در شهرستان ما شاهد واکنش نیستیم وحداقل با طرح آن به رفع تکلیف اقدام نماییم. نمونه مبرهن و واضح آن هدایت ومهره چینی در خصوص فعالیت جدید اقتصادی در شهرستان هستیم که هیچ نشانه ای از عدالت و بی طرفی در آن دیده نمی شود و معلوم است چه کسانی عروسک گردان آن هستند، وامیدواریم این حرکات جناحی و باندی و آرایش انتخاباتی و تمرین برخی خیالات خام نباشد وکاملاً مشهود است چه کسانی با اتهام وکنار زدن رقبا در حال به زمین زدن رقبا هستند! .وبا برگزاری جلسات محفلی به بهانه امورات خیریه و عام المنفعه با استفاده از امکانات بیت المال در یکی از مراکز آموزشگاهی ودولتی به طور دائم جلسه برگزار میکنند. که آفتاب آمد دلیل آفتاب.

4- متأسفانه این پایگاه خبری معتقد است عده ای سود جو وفرصت طلب تلاش می نمایند با نفوذ به بیت برخی بزرگان  با ارائه برخی اخبار و اطلاعات کذب و هدایت شده به تسویه حساب وعقده گشایی با نیروهای ارزشی وولایتمدار شهرستان بپردازند . و از آنجائیکه جایگاه رفیع امامت جمعه در بین مردم از حرمت خاصی برخورداست  همین عده تلاش دارند  با هدف گزاری و رخنه در تشکیلات امام جمعه  ودیگر مراکز حکومتی که آنرا مانع حرکت خود می دانند ،افکار مسمومی را که در سر می پرورانند در اجراء جامه عمل به آن بپوشانند.مطمئناً افرادی که مدعی  روحیه انقلابی و فراجناحی  هستند و به صلاح و مصلحت شهرستان می اندیشند باید به دور از مسائل جناحی و باندی عمل نمایند وچه  خوب است افرادی را که با سابقه دفاع از فتنه و در زمان فتنه 88 جزء حامیان و پشتیبانان فتنه گران بوده و هستند را از اطراف خود دور نمایند. واین حداقل ترین کار یک نیروی انقلابی و ولایتمدار است.

5- همچنین اشاره شد که در خصوص برخی گرفتاریها مردم با مراجعه به سنگر امام جمعه مشکلات خود را مطرح میکنند.که این یکی از نقاط قوت وبلکه امید مردم است و نشریات و رسانه ها هم که دغدغه کمک به مردم و تعالی جامعه و همچنین دفاع از ارزشها را دارند نیز یکی از مراکزی هستند که می توانند محل مراجعه مردم باشند، در جایی که دیگر کسی نیست فریاد آنها را منعکس نماید.(نمونه اخیر آن نارضایتی ازشهرداری و یا جدید تر ماجرای سی تی اسکن و…)

ما نیز بارها و بارها طبق خواست متدینین جامعه برای نشان دادن وضع نامناسب حجاب در شهرستان وگرفتن جشنهای مختلط با نقاب قانون و دعوت از هنرمندان، همچنین توهین عده ای بلافاصله بعد از انتخابات ریاست جمهوری در یکی از نهادها و در حضور یک مسئول معزول به نهاد بسیج و سپاه و نیروهای ارزشی، وضعیت فرهنگی شهرستان و انتقاداتی که طی چند شماره در این خصوص مهم که رهبر معظم حضرت امام خامنه ای (مد ظله) آنرا به مثابه هوایی که آنرا تنفس میکنیم می دانند، نوشتیم و گفتیم (وجالب اینکه وضعیت اداره ارشاد شهرستان را در دولت تدبیر وامید می بینیم وشاهد بودیم چگونه کارمندان آن  یکی پس از دیگری از کار برکنار کردند و هم اکنون درب آن تخته است.)که هیچ نشانه ای از ساماندهی وضعیت فرهنگی مشاهده نمی شود. درمورد وضعیت نا مناسب ورزش در شهرستان که با قشر زیادی از جوانان سرو کار دارد گزارش تهیه کردیم وقس علی هذا ولی کسی از بزرگان وقعی به آن نگذاشت و پیش خود فکر کردیم یا ما بیهود بر این طبل می کوبیم یا این موضوع دغدغه مسئولان نیست وگرنه شاهد تحرکات ولو به زبان در نزد افکار عمومی بودیم و از همه جالب تر اینکه وقتی بر این اصول پا فشاری میکنیم ما را به تند روی و باند بازی و تفرقه گری متهم میکنند.که این حداقل من باب تذکر لسانی و قلمی تکلیف را از دوش ما ساقط کرده و مهم نیست چه میگویند . حالا کسانیکه  در شهرستان با چماق حفظ وحدت وانحراف از شعارهمدلی و هم زبانی بر سر نیروهای دلسوز و جوانان انقلابی می کوبند از این مسأله غافل هستند که هم اینها هستد که در وقت تنگ به کمک حفظ نظام می آیند، نه کسانیکه تیشه به ریشه این انقلاب میزنند و از همه تعجب برانگیز تر میدان داری اهالی فتنه در شهر است که این دیگر نو بر است.!!! ولی آقایان بزرگوار با غمض عین از کنار آن گذشته ومی گذرند .

گفتنیهای زیادی در خصوص برخی وقایع شهرستان و برنامه ریزیهای یک جریان تمامیت خواه که فعلا کار اصلی خود را به جای خدمت گزاری به مردم و نظام مقدس حذف گام به گام نیروهای ارزشی و ولایتمدار و دلسوز از سنگر خدمت  میدانند  وجود دارد که  با تند روی و یکه تازی هدف بعدی خود را غارت اراضی ،تسلط بر شریانهای اقتصادی و مدیریتی ،وکسب قدرت با هدف جذب درآمدهای نامشروع بدون حضور مزاحم در دست اجراء دارند که بدون شک این پایگاه خبری بدون اغماض وبا در نظر گرفتن رضایت الهی و اخلاق حرفه ای به رسالت خود عمل کرده و در حد توان خوداز وظیفه اطلاع رسانی  کوتاه نخواهد آمد.حتی همانگونه که تهدید به خاموش کردن این صدا کردند به قول شاعر صائب تبریزی :

                  ما زنده به آنیم که آرام نگیریم            موجیم که آسودگی ما عدم ماست

ودر حد توان اجرای منویات رهبری را سرلوحه کار خود می داند. گفتنی است هر کس و هر مقام ومسئولی بداند تنها زمانی می تواننددر راه پیشرفت و تعالی این نظام و انقلاب گام بردارند که قدر نیروهای انقلابی و درد کشیده را بدانند و به آنها نزدیک شوند و روی یاری آنها حساب کنند نه کسانی که امتحان خود را پس داده وفقط به فکر این هستند از این نمدها برای خود کلاه ببافند. وخطاب به رهبر خود می گوییم:

           رهبر نشوی تنها من یار تو می گردم                          وز جرگه عشاق سردار تو می گردم                  
                    گر لشکر سفیان ها از غرب به پا خیزد                         در قحطی انسانها عمار تو می گردم                        
از طعنه اشعث ها خون است دلت مولا                          تبدار غمت هستم،تمار تو میگردم      

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. حسن از تهران گفت:

    خدا وکیلی اجرتان با شهداء بنده به عنوان یک مطلع خبر دارم عده ای نادان درصدد خواموش کردن این صدا هستند ولی مسلماً امام جمعه محترم شهرستان این افراد .سیاسی کار را قبول ندارند و توقع از ایشان هست با توجه کردن به این مجموعه های ارزشمند وبا استفاده از این پتانسیل در زمینه فرهنگ وحفظ وحدت گام بردارند.واقعا درک بنده این است شما دنبال کار سیاسی و باندی نیستید وکسانی که این انگ را می زنند باید این ضرب المثل را برایشان زد.کافر همه را به کیش خود پندارد.

  2. ستم کشیده گفت:

    واقعا در گلپایگان چه خبره چرا سه چهارنفر که در فتنه 88 حضور فعال داشتند الان دارند با فشار بر دستگاه سیاسی وهمچنین نفوذ به بدنه مسئولان ارشد شهرستان امیال خود را پی گیری میکنند.واقعا شخصی که سالها نتوانسته بود برای طرح فولادی خود مجوز بگیره چطور تونسته این کار را بکنه وهمچنین سالها دنبال اراضی منطقه عباس آباد و کوچری بودند با یک طرح دهان پر کن به دنبال پیاده کردن افکار خود هستند.بعدم میگند ما سیاسی نیستیم خیلی نوبره سرشون راکردن تو برف .

  3. ناشناس گفت:

    من تعجب میکنم از برخی از بزرگان شهر که شما را متهم به گروه گرای میکنند من هرچه در لابه لای اخبار و گزارشات شما دقت میکنم چیزی جز حق گوی وبیان حقیقت نمی بینم .فکر نمی کنم ریگ به کفشتون باشه اگه هم باشه ریگا را می پاشند جلوتون .

  4. محمودی گفت:

    دمتون گرم، خدا اجرتون بده

  5. hesam گفت:

    به نکات کلیدی اشاره کردید نکاتی که قطعا باید جهت آگاهی دادن و بالا بردن بصیرت مردم بسیار موثره. فاعتبرو یا اولی الابصار

  6. م.ن گفت:

    ممنون از شما متن بالا نشانگر اینه که دستورات آقا براتون مهمه و انشالله عامل به اون هستید. چرا که به نظر گفتنی های زیادوپشت پرده ای هست که تا حالا به خاطر حفظ وحدت نگفتید. بله به نظر منم تندرو هموناییند که قبلا داعیه انقلابی گری داشتند و همواره دنبال منافعشون بودند. جوونای ما که ندیدند وللی ما دیدیم و از نزدیک این ادما رو لمس کردیم همیشه نون به نرخ روز خور بودند و به اسم دفاع از حضرت امام(ره) و خط امامی بودن با تندروی و خشونت دیگران را ضد انقلاب و ضد نظام میخواندند. خدارو شکر که رسوا شدند. درد دل خیلی هارا دارید بیان میکنید من و خیلی از رفقای قدیمی که با مشی اینا آشناییم به نوبه خودمون از شما تشکر می کنیم. خدا کمکتون که ما هم دعا تون می کنیم وتا بشه مبلغ تونیم. مواظبب باشید تعدادی شون ادمای خطرناکیند برا منافعشون همه کاری میکنند.دیگه وقتی تو فتنه88 فعال بودند و قصد براندازی داشتند تا ته خطشون برید.دست حق به همراتون یاعلی یه ررزمنده قدیمی

  7. مصلح گفت:

    قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُمْ بِالْأَخْسَرینَ أَعْمالاً103الَّذینَ ضَلَّ سَعْیُهُمْ فِی الْحَیاهِ الدُّنْیا وَ هُمْ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعاً104
    103 )اى پیامبر، به مشرکان بگو: آیا شما را از کسانى که در همه کارهایشان زیانکارترین مردمند آگاه کنیم ؟
    104 )آنان کسانى اند که تلاششان در زندگى دنیا به بیراهه مى رود و خود مى پندارند که کار نیک انجام مى دهند.
    سوره کهف

  8. حقیقت گفت:

    متاسفم که این سایت خبری هنوز در گذشته زندگی می کند. دنبال نان باش برادر که خربزه آب است.

  9. عاشق شهادت گفت:

    متاسفانه در این شهرستان هر کس که از نیروهای انقلابی صحبت می کند ودفاع می کند از سوی مسئولان مورد کم لطفی قرار می گیرد !

  10. رضا گفت:

    مسئول بعدی که باید عوض بشه کیه؟ سوالی دارم از فرماندار محترم دولت تدبیر و امید در گلپایگان و آن اینکه چرا با توجه به انتخابات مهم پیش رو به جای اینکه مسئولینی که تجربه در اداراتشان کسب کرده اند را حفظ کنید تا انتخابات را پشت سر بگذاریم ولی هرچه به انتخابات نزدیکتر میشویم تغییر مدیران بیشتری را در شهرستان شاهد هستیم . آنهم مدیرانی بسیار ارزشی و با سابقه. چرا؟
    رئیس آموزش و پرورش ، رئیس دادگستری ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره آب ، سازمان تبلیغات اسلامی ، معاون فرماندار ، تأمین اجتماعی ، بازپرس ، مالیات ، ثبت احوال و …
    حالا هم شایع شده احتمال تغییر بخشدار میرود که باید صبر کرد تا از صحت این تغییر نیز مطلع شویم .
    آیا این همه تغییر مدیران به پیشرفت شهرستان آسیب وارد نمی کند؟

  11. بصائری گفت:

    نکته قابل توجهی بود

  12. جوادی گفت:

    جهت طنز خدمت شما رسانه محترم عرض میکنم تغییر مدیران مبادا در این دیار اتوبوسی شود. یادمه رسانه ای تیتر اولین تغییر که تغییر فرماندار بود را در حدود یکسال پیش به همراه عکسی که فرماندار قبل شهرستان در اتوبوس یا مینی بوسی نشسته بود و در پشت سر او معاون فرماندار «قبل» نشسته بود بر صفحه اولش منتشر کرد که خیلی افراد تحلیل شان از این عکس در صفحه اول این بود که فرماندار رفت و معاونش هم حتما به زودی خواهد رفت که همین هم شد و امروز میفهمم آن نشریه یکسال گذشته اینرا پیش بینی کرده بود و نه تنها تحلیل بالا درست است بلکه باید این منظور را هم امروز از آن عکس منتشرشده به این نتیجه اضافه کرد که منظور این بوده که روند تغییر مدیران شهرستان آغاز گشت .

  13. نکونام گفت:

    با سلام بر محمد (ص) و آل محمد
    یک امر بسیار مشهود است و آن این است که شما حتی در پوشش خبری سخنرانی های امام جمعه شهرستان با روش خاص خود اقدام می کنید!!!
    چرا در پوشش سخنرانی های امام جمعه گلشهر به مراتب پرنگ تر از پوشش سخنرانی های امام جمعه شهرستان عمل می کنید!
    آیا این امر به حمایت ایشان از دکتر بخشی مرتبط نیست؟ به یقین همین گونه است! چون موضع گیری شما در برخورد با دکتر بخشی کاملا مشخص است و یک امر که بر مردم شهرستان مشهود است دلسوز بودن حاج آقا اسماعیلی، آقای فراست و دکتر بخشی در قبال شهر است نه این گونه رفتارهای جهت دار شما.
    (با اطمینان از عدم نمایش این پیام صرفا برای شما نوشتم)

  14. امیدوار گفت:

    بنده در خصوص دیدگاه اقای نکونام یک سوال دارم ، در خصوص برخی تخلفاتی که شهردار به خاطرش استیضاح شدند چرا امام جمعه و فرماندار رادر کنار ایشان دیده اند.؟مگه میشه دلسوز باشی ولی متخلفم باشی و یا از متخلف دفاع کنی ؟ فکر نمی کنم اقای اسماعیلی و فراست اینجوری فکر کنند!!! مگه میشه ؟مگه داریم ؟

  15. مصطفی گفت:

    چه جالبه ایکاش آدرس این اقای نکونام را داشتم بهش مراجعه میکردم ببینم به منم یک مدرک فوق دیپلم میده حالا دکتری پیش کش ؟ به قول جناب خان دوکتور ؟

  16. ممل گفت:

    بابا ول کنید شماهم مثل اینکه جشن هسته ایه ها، بقو کیهان کلی چیزای نقد دادیم و وعده های نسیه گرفتیم بذار ید مردم الکی خوش باشند دیگه. اه

  17. خودمم گفت:

    اصلا همه مشکلات تقصیر شما بیانیهاست همه چیز از رکود بازار و گرونی ها و بیکاری های روز افزون و بی تدبیری های مکرر درمکرر من و بابای بچه ها و زمین خواری ها و رانت خواری ها و باخت تیم والیبال ایران در مقابل امریکا و…. وای خسته شدم خلاصه همه چی دیگه تازه اگر تحریما لغو شد و مشکلات حل شد حتی آب خوردن، پوست شماها را خودم میکننننننم نمی دونم شایدم ببخشمتون. حالاببینم چی میشه

  18. جوادی گفت:

    کاش ماهم یه مدت مسئولیت دار میشدیم بعد یه کارایی میکردیم تا سوپر گوشتی ها و بقال چقالا بهم دکترا میدادن… والا

  19. ناشناس گفت:

    نمی ترسید اینطور مطلب می زنید. خوبه میگید تهدیدتون کردند نشریه تونا تعطیل می کنند!!! احتیاط کنید آقا احتیاط

  20. ناشناس گفت:

    چی احتیاط کنید، حالاکه یه نشریه پیدا شده درد دل مردما میگه باتوکل بخدا برید جلو. مردمم حمایتتون می کنن

  21. مرتضی کلبعلی گفت:

    سلام همشهریهان خوبم
    پیشرفت و آبادانی شهرمان در گرو همدلی است. چه شده بر سر شهرمان که روز بروز جنجال و نزاع در آن قوت بیشتر می گیرد. تغییر مدیریتها و مناصب اجرایی نبایست موضوعی برای تفرقه باشد. آگاه باشید آنان که دنبال مقاصد سیاسی و شخصی شان باشند کمتر از آنچه امروز خودمان همدیگر را متهم می نماییم به ما ضربه می زنند. مدیریتی شایسته تغییر می کند یکی آنرا ستوده ، دیگری نفی و به همین شکل یک اتفاق معمولی تبدیل به بذر کینه و نفاق می گردد. بیاد آرید ابتدای دولت نهم را که چه تغیرات گسترده ای سراسر کشور و البته در شهرمان ایجاد شد. خوب البته که دولتها افراد نزدیک به افکار خود را منصوب می کنند. اما چه بهتر که شایسته ها جدای از این تصمیم در سمت خود باقی مانند. توجه داشته باشید که نماز جمعه یعنی محور امور یعنی میانه بودن یعنی من نمی توانم امام جمعه را به سمت افکار و اهداف شخصی خود بکشانم . آنوقت دیگر امام جمعه محور نیست. مایل است به آنچه من می خواهم. چه خوب است مسئولین هم در تصمیم گیری ها و البته سخنرانی هایشان جانب اعتدال را پیش گیرند و در ابتدای امر رضای خدای سبحان که باشد آنوقت رضایت مردم هم در آن در عاقبت خواهد بود. بغض و کینه قطعا مرضی خدای متعال نیست. هر مدیریتی که در این چند سال اخیر تغییر داشته قدردان او باشیم و زحماتش را ارج نهیم، موافق او بوده باشیم یا مخالف ، وظیفه قدردانی است. ان را هم که قصوری از او سر زده بهتر است نهادهای مسئول عهده دار رسیدگی به آن باشند، شایعه پراکنی و اتهام زنی جز انکه خادمین را دلسرد می کند بهره ی دیگری نخواهد داشت. اما بهتر است در انتصاب های جدید نهادهای مسئول با حساسیت بیشتری توجه کنند چراکه شهرمان نیاز به افراد کارآزموده فاقد عملکرد منفی در گذشته است تا بتواند در مسیر رشدی که در 20 سال اخیر در سایه همدلی مردم و مسئولین داشته نائل گردد. به امید فردایی خوب برای شهرمان

  22. ایرانی گفت:

    من کاملن با حرف های آقای کلبعلی موافقم.ممنون که وقت گذاشتن ومتن جالب توجهی را ذکر کردن.

  23. رحمان گفت:

    بنده به عنوان کسیکه از نزدیک نشریه بیان را دنبال کرده ام میدانم که کاری به دولت این ودولت آن ندارد ملاک اصول انقلاب و آرمانهای شهداست و منویات رهبری حرف آقای کلبعلی درسته نه افراط و نه تفریط فکر میکنم ایشان باید یک بار دیگه متن فوق را بخونه امام جمعه باید محور باشه .ولی باید از اصول هم دفاع کنه و اجازه به تندروهای جریانهای مختلف نده .

  24. نکونام گفت:

    جناب آقای مصطفی من که نمی تونم به شخص شما فوق دیپلم بدم شما زحمت بکشید کنکور بدید بعد از قبول شدن توی دانشگاه دو سال درس بخونید فوق دیپلم می گیرید !
    چرا سعی دارید بقیه را تخریب کنید یعنی برای شما که آرزوی فوق دیپلم دارید داشتن دکتری یا دانشجوی دکتری خیلی تفاوت دارد؟؟؟
    در مورد سوال آقای امیدوار آیا تمام ما معصوم هستیم؟ آیا در هر دستگاه اجرایی بوز یک تخلف به عهده شخص مسول آن دستگاه است؟ حتما که مسولیت با ایشان است اما بروز خطا در تمام سیستم های دولتی در کشور ما اجتناب پذیر نیست؟؟ آیا تمام افراد مسول در این شهرستان به نحو احسن کار خود را انجام می دهد؟؟؟

  25. مصطفی گفت:

    اقای نکونام عزیز کنکور و این چیزارا بلدم ولی شنیدمم دانشگاههای ابکی هستند که مدرک خوب میدند.دیگه اون زمانها گذشت که پوست ادم کنده میشد تا مدرک بگیری الانم اگه ادم بخواد مدرک درست حسابی بگیر با مشاغل سخت و پرکار نمی تونه مگه از راه آسونش وفقط برای پرستیژشه ! البته فضولیه ولی تخلف با اشتباه وارتکاب جرم خیلی فرق میکنه!

  26. ناشناس گفت:

    و امت باز در کار دین بین خود تفرقه واختلاف انداختند، رجوع همه به سوی ما خواهدبود.پس هرکس اعمالش نیکو ودارای ایمان است،سعیش در راه دین ضایع نخواهدشدکه ما آن را کاملا م نویسیم.انبیا94-93

  27. زیبا.ه گفت:

    منم با نظر جناب کلبعلی موافقم که کسب رضای خدای متعال از همه مهمتراست و وحدت و یکدلی لازمه پیشرفت شهرستانمان است موضوعی که شهرمان از آن رنج می برد. ولی موضوعی که مطرح است و من حداقل در مورد خودم این ادعا را دارم که بیطرفانه و انشالله در مسیر ولایت قدم بردارم، معتقدم که مشی امام جمعه همانست که شما فرمودید نباید متمایل به جهت خاصی باشد و اگر متن بالا را خوب مطالعه کنید به نظر حرف بیان هم نگرانی از خدشه دار شدن این جایگاه است و این که عده ای سعی نکنند از این جایگاه مقدس و والا وشخصیت بزرگواری چون امام جمعه عزیز و در پس حسن نیت ایشان سوء استفاده کنند و جایگاه امامت جمعه را با شیطنت ها و دیدیگاه های جناحی و حزبی خدشه دار کنند.
    من معلم هستم بعضی (تاکید میکنم بعضی) از افرادی که شاید در همین جریانات حزبی و سیاسی نقش فعال داشته و دارند و آتش بیار معرکه های بوده اند؛ در گذشته بعضی(باز هم کوکدا می گویم بعضی) از این افراد همکار ما بودند و مسئولیت هایی داشتند را از نزدیک عملکردشان را دیده ام. برخوردها اکثرا سلیقه ای و سیاسی بود و بسیاری از همکاران به آن معترض بودند ولی در عوض بودند بسیاری از عزیزانی که در ادوار مختلف با دیدگاه های متفاوت قبول مسئولیت می کردند ولی مسایل سیاسی و جناحی را مطلقا در کار دخیل نمی کردند و مشی عادلانه داشته اند.
    کافیست یک تیم کارشناسی مجرب و بی طرف بصورت حرفه ای و عادلانه اقدام به بررسی عملکرد و سبک و سیاق خدمات دهی ، دوران تصدی مدیریت های مختلف را مورد بررسی دقیق قرار دهند مطمئنا خیلی مسایل بر همگان روشن خواهد شد.

  28. شهروند گفت:

    فکرکردم بیان هم بدون شیله پیله نظرات را انعکاس می دهد اما متاسفانه نظر شهروند منعکس نشد خب باشه حتما ازناحیه از ما بهتران توبیخ می شدند

  29. محمدعلی گفت:

    برادر کلبعلی یادم میاد شما در جمع حامیان شهردار و کسانی که برای سوال درخصوص تغییر اوبه شورا آمدید ، حضور داشتید و امروز میگویید تغییر مدیریتها را در بوق و کرنا نکنیم واعتراض ننماییم ولی خودتان در جمع آن صد معترض به تغییر شهردار حضور داشتید. میدونید عیب برخی اینه که وقتی یه اتفاقی خلاف میلمونه دادو فریاد میزنیم ولی وقتی اتفاق بعدب باب میلمون است بقیه را پند ونصیحت می کنیم. ضمنا یادم میاد شما در زمان امام جمعه قبل در دفتر ایشان حضور یافته و کمک میکردید و زمان آقای بخشی شهردار سابق جزو گروه مشاورین ایشان بودید و اکنون هم نوشته هایتان حس میکنم به سمت دولت تدبیر و امید است و نقد از دولت قبل در انتصابهای زیادش کردید. میتوانم از شما سوال کنم شما چه تفکر سیاسی دارید؟ من که تشخیص نمی دهم. متشکرم

  30. مرتضی کلبعلی گفت:

    دوست من آقای محمد علی برای پاسخ به شما من با دو چالش اساسی رو به رو هستم : اول نمیدانم فرد مخاطب من کیست چون با اسم ناشناس نمیتوان یافت که با چه کسی رو به رو هستم . دوم فردی من را مورد اتهام قرار میدهد که نوشته من را نخوانده چرا که من اشاره کردم برای ایجاد رفاه و همدلی از اتهام و شایعه پراکنی خودداری کنید .
    با این حال برای روشن شدن ذهنتان پاسخ میدهم . در مورد سوال اول باید بگویم از کجا فهمیدید من معترض برکناری شهردار بودم ؟ صرف یک عکس در روزنامه ها ؟ آیا همه افرادی که در آن جمع بودند معترض بودند ؟ این احساس هرگر در جمع اعضای شورای شهر ایجاد نشد آنوقت شما چگونه چنین استنباطی کردید؟ من به جهت وظیفه شهروندی در یک فضای صمیمی و دوستانه پیشنهاداتم را به شورای شهر ارائه دادم .
    گفته اید که بنده در جمع اعضای مشاورین افتخاری شهردار بوده ام . مگر اشکالی دارد ؟ تخصص من معماری است در یک فراخوان عمومی شهردار وقت از همه شهروندان تقاضای مشاوره کرد تا به صورت افتخاری خود را در اداره امور تخصصی شهر سهیم بدانند. آیا نباید به این ندا لبیک می گفتیم ؟ .
    در مورد حضور در دفتر امام جمعه هم به همین شکل فوق .
    گفته اید من نمیدانم سیاست شما در چه سمتی است ؟ مگر باید بدانید ؟ .اما اگر علاقه مندید بنده بیزار از تند روی هستم در دوران اصلاحات علی رغم میل باطنی از بسیاری از تند روی ها دوری جستم . در دوران اصول گرایی هرگز وارد آن جریان نشدم چون از ابتدابرخی پرچمداران آن را دروغین و کدب محض میدانستم . اما به خوبی میدانم که در هر دو جریان انسانهای فرهیخته و معتقد به مبانی اساسی نظام وجود دارندکه هر دو برای پیشرفت نظام و تعالی آن لازم بوده و حذف هریک از آنها مضر خواهد بود

  31. محمدعلی گفت:

    برادر کلبعلی عزیز شما در نظر بالا عینا نوشتید: ( اما اگر علاقه مندید بنده بیزار از تند روی هستم در دوران اصلاحات علی رغم میل باطنی از بسیاری از تند روی ها دوری جستم )
    سوالی دارم ، چرا میفرمایید علیرغم میل باطنی؟ مگر میل باطنی شما تندروی در اصلاحات است که در اینجا میفرمایید علیرغم میل باطنی از بسیاری از تندروی ها دوری جستم ولی در چند خط بالاتر میفرمایید از تندروی بیزار هستم !!!!!
    راستی هرکسی فراخوان بدهد شما به او لبیک میگویید، یعنی بدون اینکه مدیریت و روش و صداقت کاری و نیز تفکر سیاسی او را در نظر بگیرید لبیک میگویید یا باید به روش و صداقت کاری و مدیریت و تفکر سیاسی او را قبول داشته باشید تا لبیک بگویید یا صرف هر فراخوانی شما لبیک گو هستید؟!
    با تشکر از حسن توجهتان در جوابگویی به سوال پیش آمده برای من.
    البته شما که میگویید من صرف یک سوال شما را مورد اتهام قرار دادم آیا خودتان که نوشتید ( در دوران اصول گرایی هرگز وارد آن جریان نشدم چون از ابتدابرخی پرچمداران آن را دروغین و کدب محض میدانستم ) . این اتهام به یک جریان سیاسی نیست؟!
    ضمنا آن صد نفری که در آن جمع در مقابل شورا حضور یافتند تا آنجا که میدانیم در پی پیامک ها و فراخوان هایی در گروه های موبایلی با مضمون تجمع برای اعتراض به برکناری شهردار آنجا حضور یافته بودند به استثنای چندخبرنگار جهت اطلاع رسانی و دوسه نفری برادران انتظامی برای کمک به ایجاد نظم و امنیت شهر.
    با توجه به اینکه نه شما خبرنگارید ونه نیروی انتظامی ، پس حتما آنجا هم احساس کردید باید به آن فراخوان ها جهت حضور در مقابل شورا لبیک بگویید . سپس هم آن افراد که که تعدادی از آنها از اقوام شهردار سابق بودند با درخواست شورا چند نماینده از آن جمع به داخل ساختمان شورا جهت شنیدن دلایل اعضای شورا و پرسش از آنها حضور یافتند.
    خداوند نگاهدار شما باشد

  32. مرتضی کلبعلی گفت:

    سلام سخن گفتن در خفا کار مردان نیست.
    ابهام اولی شما خیلی مبتدی است. علی رغم میل باطنی یعنی غلبه عقل بر احساس، یعنی در تفکرت آزاد باش اما در عمل بیاندیش . البته اگر به تفکر افراد ایراد نگیرید.
    در مورد اتهام که گفتید. اگر متنم را بخوانید برخی از تندروها را مثال زدم. پس افراد سلیم و متعهد که در کشو و شهرمان کم نداریم در دایره سخنم نبود.
    سوم اینکه من برای خدمت به شهرم به نیت و هدف خودم نگاه می کنم نه به نیت و هدف فرد مقابل. وقتی باید به طرف مقابل بیاندیشیم که هدفی جز رضای خدا باشد. پس در این مورد بگذارید خداوند قاضی اعمالمان باشد تا اینکه همدیگر را متهم کنیم. از اینکه پاسختان را بدلیل مسافرت با تاخیر دادم معذرت می خواهم. خدانگهدار

  33. شاهد گفت:

    آگاه باشید توابین اول انقلاب در فتنه سال 88 توبه شکستند ولی متاسفانه در سطح شهرستان دوباره به آنها اعتماد کردند.

دیدگاه شما

تبلیغات