امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۳
کد خبر : 29221
چاپ خبر :
با حضور سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی استان اصفهان

ریاست جدید سازمان فنی و حرفه ای شهرستان گلپایگان معرفی شد

طی مراسمی با حضور محمدرضا مصلحی سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ، از زحمات محمد حسین شفیعی ریاست سابق سازمان فنی حرفه ای شهرستان گلپایگان قدردانی شد و مجتبی شهبازی به عنوان ریاست جدید این مرکز معرفی گردید .
مصلحی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، محمدرضا مصلحی سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان فنی وحرفه ای شهرستان گلپایگان اظهار کرد: مرکز فنی حرفه ای شهرستان گلپایگان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مراکز در استان اصفهان می باشد و به جهت بیان سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان این نکته حائز اهمیت است که زمانی که حتی اصفهان فاقد فرمانداری و یا پاسگاه ژاندارمری بود، گلپایگان هم دارای فرمانداری بود و هم دارای ژاندارمری، که این نشان از قدمت شهرستان و قدمت فرهنگی  این خطه می باشد.
وی بیان داشت: 240 هزار ساعت نفر آموزشی از  تعهدات مرکز گلپایگان می باشد که این آموزش ها در غالب 10 رشته در بخشهای مختلف صنعت،کشاورزی،دانشگاه ،زندان وذآموزش روستایی در حال انجام می باشد.
مصلحی عنوان کرد: باتلاش های رئیس سابق مرکز فنی حرفه ای گلپایگان ،80 میلیون تومان از شورای برنامه ریزی شهرستان به بخش های عمرانی و تجهیزات مرکز مصوب شده است.
معاون اداری و پشتیبانی استان، مدرک گرایی و علاقه به کسب مدرک را یکی از معضلات خانواده ها دانست و افزود: خانواده ها باید فرزندان خود را به سمت و سوی آموزش و کسب مهارت سوق دهند زیرا بر اساس آمار برای هرکرسی شغل دولتی، 6 هزار نفر متقاضی تحصیل کرده وجود دارد .
وی انجام نیاز سنجی روستایی را گامی موثر دانست و تصریح کرد:پس از انجام نیاز سنجی روستایی وبر اساس اولویت ها، کلاسهای آموزشی در روستاها برگزار میگردد و یکی از مهمترین مزیت این آموزشها در روستاها، کند شدن روند مهاجرت روستاییان به سمت شهرها می باشد.
مصلحی برپایی آموزشگاههای غیر دولتی را از ظرفیتهای مفید این سازمان دانست و گفت: 1500 آموزشگاه در سطح استان در حال فعالیت می باشند و در حال حاضر در شهرستان گلپایگان 27 آموزشگاه در حال فعالیت هستند که نسبت به جمعیت شهرستان این تعداد اموزشگاه بسیارکم می باشد.
وی ایجاد زمینه های آموزشی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست را یکی از دغدغه های جامعه و مسئولین برشمرد و تایید کرد: براساس آمار موجود، پس از برگزاری دوره های آموزشی برای زندانیان و ایجاد مهارت برای آنها، آمار بازگشت مجدد آنها به زندان تنها 3 درصدمی باشد.
مصلحی با اشاره به سفارشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی که در راس همه امور کشور می بایست انجام گیرد تاکیدکرد: احترام و حفظ حرمت ارباب رجوع و احترام متقابل در بین همکاران سازمانی می بایست جزء اهداف ما در سازمان فنی حرفه ای باشد.
 مصلحی طی توصیه ای به ریاست جدید سازمان گفت: تعامل و همکاری و دوستی و جدیت در کار و تلاش  و رسیدگی به امورات ارباب رجوع  می بایست سر لوحه کار قرار گیرد  و عدم توجه به مشکلات کوچک و عدم توجه به همکاران ممکن است سبب بروز مشکلات بزرگتر گردد.
محمد حسین شفیعی
محمد حسین شفیعی ریاست سابق مرکز فنی حرفه ای نیز در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی ارگانها و دستگاهها در شهرستان اظهار داشت: اگر خواستار توسعه و رشد و تعالی در شهرستان هستیم می بایست از نیروهای انسانی دارای دانش و مهارت استفاده کنیم .
وی بیان داشت: در راستای پویایی مرکز، با بهره گیری از تمام ظرفیتها،دانش و سرمایه و ایجاد اشتغال مولد از طریق کسب مهارت و کار آفرینی، باید تلاش نمود تا این امر محقق شود.
وی ابراز داشت: توسعه و پیشرفت شهرستان در گرو توجه به مهارت آموزی و کارآفرینی می باشد و توجه به این ظرفیتها در بخش خصوصی ، دانشگاهی و صنعت می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی و رسیدن به توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت می باشد.
شهبازی
مجتبی شهبازی ریاست جدید سازمان فنی حرفه ای شهرستان، ضمن تشکر از مسئولین استان اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در این پست خدمت نمایم و با برپای کلاسهای آموزشی مناسب بتوانیم نیاز شهرستان را در زمینه آموزشی در بخشهای مختلف اعم ازکشاورزی،صنعت،زندان و دانشگاه ها را مرتفع نماییم و زمینه سازی اشتغال را برای جوانان در شهرستان فراهم کنیم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن تشکر از زحمات محمد حسین شفیعی ریاست سابق سازمان فنی حرفه ای شهرستان گلپایگان، مجتبی شهبازی  به عنوان ریاست جدید این مرکز معرفی گردید .
IMG_9468
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات