امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۳
کد خبر : 29210
چاپ خبر :
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان

بیمه هیئت های مذهبی به صورت استانی در حال پیگیری است

حجت الاسلام محمود فقیهی با اشاره به اینکه رعایت اصول ایمنی و توجه بیشتر به حضور نوجوانان در هیات‌های مذهبی و غیره از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان می باشد عنوان کرد :علاوه براین درصدد هستیم بیمه هیات‌های مذهبی به صورت استانی پیگیری تا هزینه کمتری را هیات‌های مذهبی متحمل شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حجت السلام محمود فقیهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان که در سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت: سیاست ما این است که روسای سازمان تبلیغات، ارتباط تنگا تنگ با امام جمعه شهرستان داشته باشند و امیدواریم حجت السلام قاسمی در شهرستان موفق باشند و برای حجت السلام کوچکی نیز در خمینی شهر آرزوی موفقیت داریم.

وی بیان کرد: یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی مبارزه با موازی کاری است  و ما به دنبال انجام کارهایی که بر روی زمین مانده است هستیم و تلاش ما براین است که  کارهای محوله را با اولویت بندی، هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب انجام دهیم  .
وی با بیان اینکه  اولین هدف سازمان تبلیغات اسلامی ، ساماندهی هیئات مذهبی است، افزود: هیئت‌های مذهبی ضمن اینکه از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند، اما با خطرات و تهدیداتی هم مواجه هستند،.
حجت الاسلام فقیهی آموزش هیئات را اولین گام در ساماندهی و سازماندهی هیاتهای مذهبی دانست و بیان کرد: یکی از سیاست های ما برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های ویژه ماه محرم می باشد تا مدیران هیئات با آموزشهای لازم در فرصت مناسب و کافی بتوانند در ایام  محرم شروع به فعالیت نمایند.
وی با اشاره به اینکه رعایت اصول ایمنی و توجه بیشتر به حضور  نوجوانان در هیات‌های مذهبی و غیره  از دیگر اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان می باشد عنوان کرد :علاوه براین درصدد هستیم بیمه هیات‌های مذهبی به صورت استانی پیگیری تا هزینه کمتری را هیات‌های مذهبی متحمل شوند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: در ماه رمضان یک هزار مبلغ دینی را به سراسر استان اعزام کردیم، همچنین در سال گذشته نیز بیش از دو هزار نشست گفتمان دینی با موضوعات مختلف از جمله  تکنولوژی‌های نوین اطلاعات و ارتباطات جنگ نرم، مهارت‌های زندگی، عفاف و حجاب، دین و زندگی و… در سطح استان برگزار شده است.
وی یادآورشد: برپایی بیش از شش هزار گفتمان دینی را در سال جاری  پیش بینی کرده‌ایم که از ابتدای سال تاکنون 600 گفتمان دینی در دو ماهه اول سال برگزار شده است.
 
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات