امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۲
کد خبر : 29148
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان

گلپایگان آماده استقبال از 50 شهید غواص و گمنام دوران دفاع مقدس

سرهنگ علیشاهی بیان داشت: روز پنجشبه شهرستان گلپایگان میزبان 50 تن ازشهدا خواهد بود که 20تن از این عزیزان از شهدای غواص و 30 شهید دیگر از شهدای گمنام ما می باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عظیم الشان هشت سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای غواص  اظهار داشت: آرامش و امنیتی که امروزه در کشور و در منطقه است به خاطر جانفشانی و ایثار شهدا می باشدکه انشا الله قدر شناس شهدا باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان عنوان کرد: شهدای مظلوم غواص در تاریخ 4 دیماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به طرز بسیار ناجوانمردانه ای با دستان بسته توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند و اکنون پس از 29 سال چشم انتظاری خانواده های شهدا ، امروز این عزیزان کشور ما را به عطر شهادت آغشته کردند.
وی افزود: طی درخواستهای شهرستانهای متقاضی حضور شهدای غواص از سپاه صاحب الزمان و موءسسه حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ،شهرستان گلپایگان صبح پنج شنبه همین هفته میزبان شهدای مظلوم غواص می باشد و این سخن گزافه نخواهد بود که اگر یکسال تلاش فرهنگی و جلسات معنوی و روضه و جلسات بصیرتی برپا کنیم حضور این عزیران در شهرستان با یکسال کار فرهنگی، برابری می کند.
سرهنگ علیشاهی بیان داشت: روز پنجشبه شهرستان گلپایگان میزبان  50 تن ازشهدا خواهد بود که 20تن از این عزیزان از شهدای غواص و 30 شهید دیگر از شهدای گمنام ما می باشند.
IMG_2254_0
وی عنوان کرد: ساعت 8 و 30 دقیقه صبح پنج شنبه 15 مرداد ماه سال جاری کاروان شهدا از سمت ورودی شهرستان و محله ورزنه گلشهر با استقبال رسمی مردم و مسئولین  به سمت گلپایگان حرکت خواهد کرد و پس از آن در میدان هفده شهریور مراسم استقبال مردم انجام خواهد شد و  سپس مسیر حرکت به سمت جایگاه سخنرانی در میدان فردوسی خواهد بود و این شهدای گرانقدر پس از انجام مراسمات به سمت شهرستان خوانسار حرکت خواهند کرد.
وی در خاتمه با اشاره به روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی گفت: امیدوارم رسانه بتواند نقش اساسی و تاثیر گذار خود را در استقبال از شهدای مظلوم غواص به ثبت برساندو همگان دین خود را نسبت به این عزیران ادا نمایند
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. مهاجر 175 گفت:

    نیمی از تاریخ عاشقی آب است……..

  2. رسول گفت:

    خداراشکر که این بزرگواران در این شهر به خاک سپرده نمی شند
    چرا که همرزمانشان در پارک لاله گوگد مورد بی مهری مسولین پر ادعای این شهر قرار گرفته اند

دیدگاه شما

تبلیغات