امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۰
کد خبر : 28960
چاپ خبر :
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان

جهت پر رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت، در صددیم حداقل معبر و کوچه ای را بنام شهدا نامگذاری نماییم

غلامرضا حیدری بیان کرد:یکی از اهداف ما در جامعه پر رنگ تر نمودن فرهنگ ایثار و شهادت است و در صدد هستیم در شهرستان به جهت جاوید ماندن اسم شهدا و حفظ آثار و رنگ و بوی شهید و شهادت حداقل کوچه ای یا معبری به نام این عزیزان نامگذاری شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،غلامرضا حیدری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان درپاسخ به خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تعمیر و نصب تمثال مبارک شهدا که سال گذشته براساس شرایط بد جوی همچون وزش باد آسیب دیده بود اظهار داشت: خردادماه سال گذشته تابلو های تمثال شهدای بزرگواردر شهرستان نصب گردید .در این مدت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیمانکار مربوطه، تابلوها مورد رصد و آسیب شناسی قرار گرفت و باتوجه با وزش بادهای شدید در شهرستان که حتی منجر به آسیب جزیی به برخی از تیرهای برق واقع در این بلوار شد متاسفانه برخی از تابلوهای تصاویر شهدا نیز دچار آسیب گردید.
وی بیان کرد:پس از آسیب شناسیهای  انجام شده بر روی تابلوها، به این نتیجه رسیدیم که جهت مقاوم سازی و جلوگیری از آسیب تصاویر بر روی تابلوها ،کلیه تابلوها جمع آوری شود و پیمانکار مربوطه پس از انجام مقاوم سازی و رنگ مجدد تمثال شهدای بزرگوار ،آنها را مجدداً در شهر نصب نماید.
وی بااشاره به تعهدات پیمانکار افزود: اقدامات انجام شده برای مقاوم سازی و رنگ مجدد و نصب تمثالها جزء تعهدات پیمانکار می باشد و به دلیل انجام این کارها، زمان نصب مجدد تمثالها کمی با تاخیرهمراه شد و امید است به زودی تابلوهای تصاویر شهدا نصب گردد.
حیدری در پاسخ به سوال خبرنگاران در باره نامگذاری کوچه ها به نام شهدا عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در حال بررسی و رصد می باشد تا در هرکوچه منزل هرشهید بزرگواری ؛توسط شهرداری و شورای شهر،بنام آن شهید  ثبت گردد.
وی بیان کرد: در طی مدت اخیر و بابررسی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان،تا کنون 15 کوچه که منزل شهدای بزرگوار در آنجا قرار دارد، پس از اعلام به شهرداری، توسط شهرداری و شورای شهر به نام آن عزیزان نامگذاری شده است.
حیدری در خصوص نامگذاری بلوار شهید بزرگی بنام بلوار نهج البلاغه گفت: ظاهراً دوستان ما در شهرداری بیان می کنند که مصوبه ای جهت نامگذاری این بلوار بنام این شهید بزرگوار وجود ندارد و قرار براین شده است که یکی از میادین جدید التاسیس شهر بنام شهید سرلشگر بزرگی نامگذاری شود.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در جامعه پررنگ تر نمودن فرهنگ ایثار و شهادت است و در صدد هستیم در شهرستان به جهت جاوید ماندن اسم شهدا و حفظ آثار و رنگ و بوی شهید و شهادت حداقل کوچه ای یا معبری به نام این عزیزان نامگذاری شود ودر خواست ما از مسئولین کمک و همیاری در این زمینه است.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    باسلام میشه لطفاازاین مقام مسئول بپرسیدمقاوم سازی تابلوهاچه عملیاتی داره که ماههامتوقف مانده مگه این تابلوهابیشترازیک چارچوب ساده وسبک بایک روکش بنربود؟! آیااین کارها واین حرفها وجلوه ها درشان وحدوجایگاه خون شهداوخانواده معظم آنهاست؟

دیدگاه شما

تبلیغات