امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۰۷
کد خبر : 28843
چاپ خبر :
رئیس هیئت فوتبال شهرستان گلپایگان

با تلاش هئیت فوتبال شهرستان گلپایگان کلاس داوری درجه 3 فوتبال برگزار شد.

احمد طبرزدی گفت: در این دوره آموزشی 26 نفر از جوانان شهرستان از سنین 17 تا 23 سال شرکت نموده اند که 90 درصد از این شرکت کنندگان درسنین زیر 20 سال می باشند و طی چهارروز به صورت تمام وقت ازاین کلاسها بهره خواهند برد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، رضا دهقان رئیس هئیت فوبتال استان اصفهان در مراسم افتتاحیه برگزاری دوره داوری درجه سه فوتبال در شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان گلپایگان در زمینه ورزش فوتبال دارای سابقه و قدمت می باشد و و درگذشته در این ورزش بسیار قدرتمند بود، ولی در مقطع کوتاهی این ورزش در شهرستان افت نمود و خوشبختانه دوباره شاهد تحرک و پویایی این رشته ورزشی بخاطر وجود مسئولین فعال در این زمینه می باشیم.
وی با بیان اینکه 13 سال است تدریس داوری در مقاطع مختلف و مسئولیت ناظر لیگ برتر را به عهده دارم افزود: در این دوره از سوی هیت فوتبال شهرستان گلپایگان،جهت تدریس داوری درجه سه  دعوت شدم و این اقدام نشان دهنده این موضوع است که جوانان ونوجوانان شهرستان با علاقه وانگیزه وارد میدان شده اند وخواستار پیشرفت دراین رشته ورزشی در شهرستان می باشند.
رئیس هیئت فوتبال استان با تاکید بر اینکه همه ما و بخصوص مسئولین می بایست زمینه رابرای حضور جوانان در ورزش مهیا نماییم و انگیزه را دربین جوانان افزایش دهیم. اظهار داشت: خوشبختانه تیپ شرکت کننده در این کلاس که همگی بسیار جوان بودند نشان از رویکرد واستقبال آنان در این عرصه می باشد.
دهقان افزود: از اعضای شرکت کننده در این دوره آموزشی پس از اتمام دوره، آزمون گرفته خواهد شد و پس از قبولی در آزمون، موفق به دریافت کارت داوری درجه سه خواهند شد و پس از می توانند پس از گذشت دو و نیم سال فعالیت در این عرصه در دوره های داوری درجه دو شرکت نمایند و مجدداً پس از گذشت سه سال ازآن اجازه شرکت در دوره های داوری درجه یک و به همین صورت تا دریافت کارت داوری ملی پیش خواهند رفت.
احمد طبرزدی
احمدطبرزدی رئیس هیت فوتبال شهرستان گلپایگان نیز درادامه افزود: براساس پتانسیل موجود در زمینه ورزش فوتبال و جهت پیشرفت و ترقی در هر رشته ورزشی و هدایت صحیح آن رشته استفاده از علم روز در هر رشته ایجاب می کند.
وی بیان کرد: از سال 86 که کلاسهای داوری فوتبال در شهرستان برگزار گردید متاسفانه کلاسها با افت مواجه شد و پس از سالها زحمت دراین دوره با استفاده از اساتید اهل فن این رشته موفق به برگزاری این کلاسها در سطح شهرستان شدیم .
وی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی 26 نفر از جوانان شهرستان از سنین 17 تا 23 سال شرکت نموده اند گفت:  90 درصد از این شرکت کنندگان درسنین زیر 20 سال می باشند و طی چهارروز به صورت تمام وقت ازاین کلاسها بهره خواهند برد.
طبرزدی در خاتمه افزود: هیئت فوتبال شهرستان نیاز به برگزاری این دوره ها را احساس می کرد و با پیگیریهای هیئت فوتبال استان اصفهان و حمایت سازمان ورزش و جوانان مسئول هیئت فوتبال استان و مدرس داوری در شهرستان در راستای آموزش به علاقه مندان حضور پیداکردند.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات