امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۱۹
کد خبر : 27674
چاپ خبر :
رییس سازمان هلال احمر گلپایگان

سدکوچری گلپایگان اولین قربانی خود را گرفت

حمید رضا کریمیان بیان کرد: ساعت 16:15 امروز یک جوان 26 ساله‌ بنام مجید توکل بعلت شنا در سد کوچری دچار حادثه غرق شدگی گردید، که متاسفانه بخاطر موقعیت خطرناک منطقه و تاریکی هوا عملیات جستجو به روز بعد موکول شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ساعت 16:15 امروز یک جوان 26 ساله‌ بنام مجید توکل بعلت شنا در سد کوچری دچار حادثه غرق شدگی گردید.

حمید رضا کریمیان رییس سازمان هلال احمر شهرستان گلپایگان در این باره به خبرنگار بیان اظهار کرد: ساعت 16:15 امروز از طریق تماس تلفنی مطلع شدیم  که جوانی 26 ساله در سد کوچری گلپایگان غرق شده که بلافاصله پس از شنیدن این موضوع به همراه نیروهای امدادی هلال احمر گلپایگان به مکان حادثه اعزام شدیم.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین اورژانس گلپایگان نیز پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله در این محل حضور پیدا نمودند عنوان کرد: حدود 10 غواص که شش تای آن از غواصان خبره هلال احمر گلپایگان و 4 تای آنان از غواصان آتش نشانی بودند پس از حضور در محل مورد نظر به جستجوی جوان غرق شده پرداختند، و این جستجو ساعتها ادامه داشت ولی متاسفانه بخاطر موقعیت خطرناک منطقه و تاریکی هوا موفق به پیدا کردن جسد این جوان نگردیدند.

وی تصریح کرد: از همان دقایق پس از اعلام حادثه به کشیک هلال احمر استان اصفهان ، غواصان امداد و نجات شهرستان خوانسار نیز به گروه ما ملحق گردیدند ولی بخاطر تاریکی هوا جستجو به روز بعد موکول گردید.

وی خاطر نشان کرد: تیم غواصی هلال احمر گلپایگان یکی از تیمهای غواصی خبره استان می باشد بطوریکه اگر در هر نقطه از استان حادثه ای اتفاق بیافتد در صورت اعلام نیاز این تیم به مکان مورد نظر اعزام خواهد گردید.

وی به خانواده های گلپایگانی توصیه کرد با توجه به خطر ناک بودن شنا در مناطق ممنوعه و موقعیت خطرناک این گونه مناطق از شنا کردن در این مکانها امتناع نمایند.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    با عرض تسلیت خدمت خانواده داغدار….

  2. ناصر گفت:

    با عرض تسلیت به خانواده اش
    خدا می داند خانواده اش امشب را چگونه سپری می کنند

  3. سعید گفت:

    مهندسی سازی عالی بوده .
    بخاطر وجود کنده ( جاهای گوسفندان ) و پر نکردن آنها قبل
    از آب گیری

  4. با سلام و عرض تبریک بابت تحول جدید بیان و ارزوی موفقیت برای شما دوستان ارجمند
    یکی نیست بگه این جوون برای تفریح رفته اونجا نرفته که خودکشی کنه اخه خوب کجا باید بره کجا بره انرژی خودشو تخلیه کنه عجب بابا ریشه یابی کنید توی ماه مبارک رمضان گرما ، استخر بلیط 6.000 هزار تومان والا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

  5. ناشناس گفت:

    انتظار میرود خبرگزاری وزین بیان همچون گذشته در جهت تنویر افکار عمومی نسبت به بعد اجتماعی و سرانه فضای سبز شهرستان در جهت فرهنگ سازی اقدام نماید…

  6. سعید گفت:

    سلام به همه همشهریان و خسته نباشید به مسئولین پر تلاش شهرستان.دست همگی درد نکند هفته گذشته شهرما داغ پنج جوان را به خود دید .خداصبر به خانوادهای آنها بدهد.ایکاش این موضوعات و مرگهای ناگهای که در کمین خانوادها نشسته است ریشه یابی میشد.تاکی شاهد مانور موتورهای چندین میلیونی و صداهای گوش خراش باشیم و مکانی برای تخلیه هیجان خود نداشته باشند. تا کی جوانان ماباید در خیابانهاپرسه بزنند و ندانند اوقات خود را چگونه پر کنند.شهرستان گلپایگان مانند یک حباب است و دیدن آن تنها از دور زیباست .برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و برای فرار از شلوغی به این جا پناه می اورند زیباست.چرا نباید یک شهر بازی ویک مکان مناسب تفریحی برای جوانان در نظر گرفته شود.تنها ایستگاه دوچرخه به دلیل استفاده بانوان تعطیل می شود. بانوان که هیچ جای برای تفریح ندارند بماندشاید بتوان مثل همیشه آنهارا با دلایلی که فقط و فقط پاک کردن صورت مسئله است ساکت کرد،اما جوانان و نوجوانان مااز طرفی مکانی برای تفریح ندارندو طرف دیگر اعتیاد نیز در کمین است.نه ورزشگاه مناسب،نه مکانی برای پیست موتور ودوچرخه برای علاقه مندان،نه پیست مناسب برای اسب سواری وتنها مردم را دلخوش کرده اند به دوپارک که سالمندان نیز رغبتی برای رفتن به آن ندارند.جوانان به دنبال هیجان و نشاط و تجربه های جدید هستند.اگر در سد شناکرده وبرای تفریح به ان اطراف می روند به دلیل کمبود فضای سبزمناسب است شاید این خطر درکمین فرزندان خود ماباشد مسئولین شهرستان ازحالابه فکر انتخابات نباشید شمارابه خداکمی هم به فکر خدمت برای مردم وشهرستانباشید.ازشهرستانهای اطراف یاد بگیریدکه چگونه درحال جذب همه نوع امکانات برای شهرستان خود هستند.بخداسوگند پست و مسولیت همیشگی نیست.

  7. مهدی گفت:

    والا همشری دلسوز و عزیز آقا سعید یادمه مدت ها پیش بود که نشریه بیان در مطلبی با موضوع نگرانی از نابودی کوچری و از دست رفتن تنها محل گردشگری عمومی مردم شریف گلپایگان، با ساخت سد جدید هوشمندانه آگاهی داده بود و این مخاطرات رو پیش بینی کرده بود و از مسئولین خواسته بود که باتوجه به نابودی کوچری بی درنگ به فکر جایگزین جدید برای کوچری باشند به شکلی که مثل گذشته همه بتوانند از طبیعت استفاده کنند نه یه عده افراد ثروتمند. ولی ظاهرا گوش شنوایی تا الان نیست که این دغدغه را پاسخگو باشند و عدهای فقط به فکر منافع شخصی اند و عده ای دیگر به فکر تامین منافع حزبی و سیاسی. از بیان هم تقاضا داریم نسبت به اطلاع رسانی بیشتر و ادامه دار به عنوان رسالت یک نشریه مردمی ادامه بده و گزارشاتی را برای احقاق حقوق و مطالبات به حق مردم تهیه نماید.

دیدگاه شما

تبلیغات