امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۱۹
کد خبر : 27675
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان

اگر آمریکا قصد ترک میز مذاکرات را داردبرود، مذاکره کنندگان ایرانی قاطعانه ایستاده اند

حجت الاسلام اسماعیلی ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: اعضای تیم مذاکره کننده همچنان که از ابتدا با قاطعیت ایستادند و از حق مسلم ایران دفاع کردند باز هم خواهند ایستاد و اگر آمریکا قصد ترک مذاکرات را دارد برود ، ایران تا آخرین لحظه کنار میز مذاکره خواهد ماندو از حق انرژی هسته ای دفاع خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،حجت السلام محمدرضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان درخطبه های نماز جمعه امروز که در مصلی این شهر برگزار گردید در پاسخ به برخی افراد که می اندیشند چرا پس ازگذشت سی سال همچنان باید از استکبار انزجار نشان داد و برعلیه آنان شعار داد اظهار داشت : تنها دو آیه سوره مبارکه آل عمران برای روشن نمودن مسیر کافی است این دو آیه به صراحت بیان می کند اگر از مشرکین و کفار و آنان که سر ستیز با شمار را دارند تبعیت و پیروی کنید آنان شمارا به عقب برخواهند گرداند و دچار خسران و زیان خواهید شد.
وی درادامه افزود:مسلمان حقیقی باید دارای موضع باشد و مسلمان فاقد موضع قطعاً آن مسلمان مورد تایید پیامبر اکرم و ائمه معصوم  نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان بیان کرد : ویروسی  به جان حوزه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس افتاده است وباعث شده تا آنان با مشرکین و کفار بر سریک میز بنشینند و به دنبال ایجاد یک خوره و مسئله هستند تا به جان مسلمانان بیندازند وگروه های مانند طالبان را تقویت کنند و امروز همه شاهد هستیم که در صدد تقویت داعش هستندو برای تقویت آنهاقردادهای تسلیحاتی امضا می کنند.
 وی تصریح کرد: امروز کشورهای عربی به خیال خام خود که نتیجه ایران هراسی و شیعه هراسی می باشد تمام دینارها و دلارها ی خود را در اختیار صهیونست قرار داده اند و روزی سیلی محکمی از سوی آنها خواهد خورد و آل سعود و تمامی آنها  در مقابل صهیونیست و بیگانگان نخواهند توانست سر خود را بلند نمایند.
اسماعیلی افزود:قرآن مجید جهت تبیین و روشن نمودن اسلام ناب محمدی (ص) است و ماباید آیات قران را بکار گیریم وبه کشورهای عربی بگوییم تنها قرآن را با طلا جلد کردن  و شبکه ها و رسانه های قرانی راه انداختن کافی نخواهد بود و محور تمامی برنامه ها باید خداوند متعال و قرآن باشد.
.
IMG_2450
امام جمعه گلپایگان در ادامه با توجه به خوشبینی کشورهای عربی به آمریکا و صهیونیست خاطر نشان کرد: در کنار میز مذاکره نتیجه حاصل نخواهد شد اگر  انور سادات و یاسر عرفات به نتیجه رسیدند شماهم خواهید رسیدواگر کسانی که امروز باسران صهیونیست برسر میز فالوده می خورند و قهقه مستانه سرمی دهند کاری کردند و نتیجه ای بدست آوردند شمانیز موفق خواهید شد.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم که اگر مسلمان هستید و وبه خدا ایمان داریدسست نشوید و محزون نشوید وقطعاً شمابرتر خواهید بود به سازمان ملل و شورای امنیت اخطارکرد: چه نشسته اید! که این نشست شما دود به چشم کشورهای مظلوم می کند و امروز صهیونست و داعش در کنار هم قرار گرفته اند و تل آویو برای مجروحان داعشی بیمارستان در نظر گرفته و مجروحان را درمان می کند و این در حالی است که کشورهای عربی داعش را در کنار ایران می بینند و مگر نه این بود که آمریکایی که برای نابودی داعش آمد مقادیر زیادی تسلیحات نظامی را در اختیار آنان قرار دادند و روزی خواهد رسید که این کشورهای حامی استکبار خود را در قعر چاه خواهند دید وروزی  فرامی رسد که بفهمند ایران با صلح و صمیمیت خواهان زندگی در کنار دیگر مسلمانان می باشد.
حجت الاسلام اسماعیلیافزود:اگر آمریکا و برخی کشورها دارای بمب اتم باشند اشکال ندارد ،اگر رژیم غاصب صهیونیست بمب اتم داشته باشد عیبی نخواهد داشت ولی اگر ایران  به سمت تسلیحات صلح آمیز برود مشکل ایجاد خواهدشد.
وی ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: اعضای تیم مذاکره کننده همچنان که از ابتدا با قاطعیت ایستادند و از حق مسلم ایران دفاع کردند باز هم خواهند ایستاد و اگر آمریکا قصد ترک مذاکرات را دارد برود ، ایران تا آخرین لحظه کنار میز مذاکره خواهد ماند و از حق انرژی هسته ای دفاع خواهد کرد.
اسماعیلی در پایان به مناسبتهای پیش رو اشاره نمود و گفت:21تیرماه روز حجاب وعفاف و سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهر شاد است که قصد داشت کشورمان را بدون حجاب کند، برنامه ای که اکنون دشمنان ما آن را دنبال می کنند وخوشبختانه ملت ایران بیدار است و توطئه های دشمن را برملا می نماید و در این راستا رسانه ها ی بیگانه و استکبار  تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف خود دریغ نکرده اند و جوانان باید هوشیار باشند و تحت القاء قرار نگیرند.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات