امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۱۶
کد خبر : 27389
چاپ خبر :
ججت الاسلام موسوی خراسانی امام جمعه گلشهر

هرکس یک نفر را احیا کند و نجات دهد کل مردم دنیا را احیا کرده است

امام جمعه گلشهر بیان کرد:زمانی که در شرایط خانوادگی خللی ایجاد شد و خانواده دچار مشکل گردید مسائل دیگری در پی این مشکلات بوجود خواهد آمد و به جامعه نیز آسیب خواهد رساند و فرزندان مانیز در این جامعه مصون نخواهند ماندوبر طبق روایات هرکس یک نفر را احیا کند و نجات دهد کل مردم دنیا را احیا کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ حجت السلام سید علی موسوی خراسانی، امام جمعه گلشهر در مراسم جشن گلریزان محکومان مالی و جرایم غیر عمد و مالی شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت یاور مظلومین و مستضعفین  امیرالمومنین حضرت علی (ع) اظهار داشت: در جامعه ای هستیم که بسیاری از مردم در وادی کمک و نوع دوستی نیستند و شاید فقط و فقط خودشان را می بینند ولی حضور خیرین در این مکان و اعلام همکاری و همیاری جای مباهات و قدردانی دارد.
نماینده ولی فقیه در شهرگلشهر افزود:در این شهر اگر سه نفر قصدخواندن و پخش موسیقی و رقصیدن را داشته باشند مردم سر از پانخواهند شناخت و مبالغ زیادی را نیز به این موضوع اختصاص می دهند در حالیکه اگر هزینه های را که برای شرکت در آن مراسمات صرف نمودند به زندانیان و گرفتاران در زندان اختصاص دهند هم ثواب عظیم خواهند برد و هم وظیفه خود را انجام داده اند و هم فرزندان خود را به نوعی بیمه کرده اند زیرا زمانی فرزندان ما مصون و پاک خواهند ماند که جامعه پاک باشد.
وی بیان داشت: متاسفانه براساس اطلاعات به دست آمده امسال نسبت به سال گذشته  دعوا و زد و خورد و درگیریهای خانوادگی 390 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: زمانی که در شرایط خانوادگی خللی ایجاد شد و خانواده دچار مشکل گردید مسائل دیگری در پی این مشکلات بوجود خواهد آمد و به جامعه نیز آسیب خواهد رساند و فرزندان مانیز در این جامعه مصون نخواهند ماندو بر طبق روایات هرکس یک نفر را احیا کند و نجات دهد کل مردم دنیا را احیا کرده است.
حجت السلام موسوی یاد آور شد : برخی از افرادی که به دلیل جرائم عمد و یا غیر عمد در زندان بسر می برند ، خانواده آنها رها می شوند و با توجه به جامعه کنونی و آسیبهای اجتماعی ممکن است مشکلاتی برای جوانان و خانواده آنها ایجادشود و زمانی که خانواده دچار آسیب شود اجتماع نیز آسیب خواهد دید.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات