امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۱۶
کد خبر : 27396
چاپ خبر :
رییس دادگستری شهرستان گلپایگان

دشمن در صدد ترویج جشن طلاق و ازدواج سفید در جامعه است

رسول احمدی اظهار داشت : ما امروز در یک شرایط بحرانی فرهنگی به سر می بریم که بیگانگان با استفاده از تبلیغات سوء در شبکه های مجازی ،اینترنتی و ماهواره ای سعی در باب نمودن جشن طلاق را دارند و روابط نامشروع را که از آن به عنوان ازدواج سفید نام برده می شود تبلیغ نموده و ربا را بیع معرفی می نمایند وسعی برشرعی نشان دادن این موضوعات دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛  رسول احمدی رییس دادگستری شهرستان گلپایگان در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد که در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید اظهار داشت: در حال حاضر 390 نفر زندانی به دلیل جرائم مختلف در زندان گلپایگان در حال تحمل حبس می باشند که از این تعداد 202 نفر زندانی مواد مخدر و از مجموع کل زندانیان 212 نفر  متاهل هستند که خانواده این عزیزان چشم انتظار آزادی آنها می باشند.
وی با بیان اینکه حدود 28 الی 30 نفر از زندانیان شهرستان،زندانیان جرائم مالی و  غیر عمد می باشند عنوان کرد: تمام سعی ما برآن بوده است که بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و بخشنامه های ریاست قوه قضائیه که در این زمینه صادر نموده اند، تا حد امکان از زندانی شدن اشخاص به دلیل جرائم مالی جلوگیریبعمل آوریم.
ریاست دادگستری شهرستان گلپایگان ادامه داد : ما امروز در یک شرایط بحرانی فرهنگی به سر می بریم که بیگانگان با استفاده از تبلیغات سوء در شبکه های مجازی ،اینترنتی و ماهواره ای سعی در باب نمودن جشن طلاق را دارند و روابط نامشروع را که از آن به عنوان ازدواج سفید نام برده می شود تبلیغ نموده و ربا را بیع معرفی می نمایند وسعی برشرعی نشان دادن این موضوعات دارند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در سال 93 نزدیک به 200 پرونده با موضوع طلاق توافقی در دادگستری گلپایگان مطرح شد و نزدیک به 400 خانواده برای مطالبه مهریه به دادگستری مراجعه نمودند و این بدان معناست که وقتی خانواده ای برای مطالبه مهریه به دادگستری مراجعه می نمایددر وضعیت طلاق عاطفی برسرمی برد.
وی ضمن تشکر از زحمات انجمن حمایت از زندانیان، بخصوص مدیر عامل این انجمن اظهار داشت:  انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گلپایگان در سال 89 حدود 89 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی را با کمک خیرین به زندانیان و خانواده های آنان اختصاص داد، که این مبلغ در سال 91 تا 92 به دلیل فراهم آوردن بعضی کارهای زیر ساختی کاهش پیدا کرد.
وی مقدار این مبلغ را در سال 90، 26 میلیون تومان، در سال 91، 48میلیون تومان ، در سال 92، 26 میلیون تومان و در سال 93، 73 میلیون تومان ذکر کرد و در پایان از کلیه خیرین بخصوص مادر شهید رحیم موسوی که هر ساله با انجمن حمایت از زندانیان همدلی و همراهی و کمک می نماید قدردانی نمود.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات