امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۱۶
کد خبر : 27413
چاپ خبر :

تشبیه مدیران یک روزنامه به «ابن ملجم» از سوی معاون اجرایی

معاون اجرایی رییس جمهور در جدید ترین پست اینستاگرام خود به انتقاد از مطلب یک روزنامه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس یکی از روزنامه های صبح به انتقاد از مطالب مندرج در آن پرداخت.

وی در این پست خود نوشت: خیانت به جیب مردم فقط بدلیل سیاست ورزى عارى از اسلام. ایا شما باور میکنید مسئولان یک روزنامه یا مجله ى مدعى، از ” اثر عامل روانى در گسترش انتظارات تورمى ” چیزى ندانند ؟! قطعاً پاسخ منفى است.

آنها بخوبى به عواقب این کار سخیفشان که افزایش سطح عمومى قیمتهاست آگاهند. اما به قیمت خیانت به جیب مردم به تخریب دولتى که مخالف آن هستند مى پردازند، و از این کار، که ناجوانمردى در حق مردم است، دست بر نمی دارند. زیرا ظاهراً معتقدند هدف وسیله را توجیه مى کند. لذا هر روز راست و دروغ تیترهاى صفحه اولشان را به اعلام گرانى قیمت کالا و خدمات اختصاص مى دهند.

لابد در ماه رمضان با کاهش قدرت خرید مردم ، که با این اخبار حتماًً چنین خواهد شد، میخواهند حسنه جمع کنند و به بهشت بروند. ابن ملجم مرادى ملعون هم ظاهراًً چنین وانمود میکرد.

به گزارش جهان، انتقاد شریعتمداری از انتشار این خبر در روزنامه مذکور در حالی است که هفته گذشته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرآورده های لبنی با اشاره به اینکه کارخانجات مجوز افزایش ۱۰ درصدی شیر، ماست و پنیر را از امروز گرفتند، اعلام کرده بود: از ۱۲ خردادماه کارخانجات باید شیرخام را ۱۴۴۰ از دامدار خریداری کنند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات