امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۱۴
کد خبر : 27220
چاپ خبر :
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان

گلپایگان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ندارد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: دست‌ هایی برای جلوگیری از انتخاب رئیس دوچرخه‌سواری گلپایگان در کار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، کیوان لیمویی اظهار کرد: زمانی که مسئولیت هیئت را بر عهده گرفتیم، متوجه شدیم گلپایگان بهترین دوچرخه‌سواران کشور را دارد، اما رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ندارد.

وی تصریح کرد: رئیس ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان رئیس هیئت قبلی این شهرستان را برکنار کرده و دیگر مایل به گذاشتن رئیس هیئت نیست.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان ادامه داد: مکاتباتی را با اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای گذاشتن رئیس هیئت دوچرخه‌سواری در گلپایگان انجام دادیم و به طور صریح اعلام کردیم که هیئت دوچرخه‌سواری این شهرستان نیاز به رئیس هیئت دارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه رکاب‌زنان ملی‌پوش گلپایگانی دل خوشی از رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ندارند و به من می‌گفتند تمام کارهایی که انجام می‌دهی، بیهوده است و من بعدا به این نتیجه رسیدم که آنها صحیح می‌گویند.

لیمویی گفت: پس از یک سال که رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان را دیدم، به وی گفتم چرا پاسخ نامه‌های ما را نداده و رئیس معرفی نمی‌کنید که گفت من علاقه‌ای به داشتن رئیس هیئت ندارم، چرا که دوچرخه‌سواری رشته‌ای خطرناک است!

وی با بیان اینکه نمی‌دانم برای انتخاب رئیس دیگر چه کاری باید انجام می‌دادم که ندادم، اضافه کرد: نمی‌دانم چه اتفاقات و دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌گذارد رئیس هیئت دوچرخه‌سواری برای گلپایگان انتخاب شود تا این رشته در این شهرستان توسعه یابد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: علاوه بر اینها رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان می‌گفت دوچرخه‌سواران گلپایگانی به درد همان باشگاه سپاهان می‌خورند و من از این حرف وی به شدت تعجب کردم، چرا که باشگاه سپاهان جایگاهی برای خودش دارد و در حال ارتقای این رشته در استان است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل عدم وجود رئیس برای هیئت دوچرخه‌سواری، نمی‌توانیم برنامه‌های خودمان را در این شهرستان پیگیری کنیم.

لیمویی با بیان اینکه در صورتی که خودم می‌توانستم ابلاغ رئیس هیئت را بزنم، به طور حتم این کار را کرده بودم، اضافه کرد: نمی‌دانم جوانان گلپایگانی چه گناهی کرده‌اند که نباید در این شهر در رشته دوچرخه‌سواری رشد کنند.

وی اضافه کرد: برای حسین ناطقی که از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته بود، حتی نتوانستیم یک بنر نصب کنیم و تمام این‌ها به این دلیل است که این شهرستان رئیس هیئت ندارد.

منبع: تابناک

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. با سلام و عرض ادب و ارزوی قبولی طاعات و عبادات
    با تشکر از قلم زیبای شما عرض تبریک دارم به همه دست اندراکاران نشریه بیان در روز قلم امیدوارم همیشه در این جبهه موفق و پیروز باشید.
    یاد جمله ای افتادم که پشت یک کامیون نوشته بود (( مردی و مردانگی افسانه شد ))
    باید در گلپایگان گفت: (( ورزش و ورزشکار افسانه شد))

  2. رضا فیروزی گفت:

    یکی به من بگــــه چرا این شهر را تحویل نمی گیرن؟؟به نظرم خودمون هم مقصریم.اون از اداره ارشاد/اینم ورزش وتربیت بدنی(بعدش هم…… !!!!!!!!!!!!!!

  3. ورزشکار گفت:

    با سلام
    به نظر من آقای سلیمی خود از خطرات بزرگ ورزش گلپایگان می باشد بعد از دوره آقای اسدی که دلسوزانه و بدون کاغذ بازی برای ورزش کار میکرد دیگر این اداره رییس ورزش دوستی به خود ندید.نه تنها هیات دوچرخه سواری بلکه هیاتهای دیگر هم به لطف ایشان از هم گسسته شد! امید به روزی که ایشان بروند فقط! و امید به آن خدایی که حاکم خوبیست…

  4. شهروند گفت:

    باعرض سلام
    ………..! از این بنده خدا چه توقع هایی داریم ما !

    نکنه انتظار داریم به ورزش و ورزش کاران توجه شود؟ نخیر از این خبر ها نیست. چندین هیئت ورزشی از هم فروپاشید.

    ختم کلام…
    دیگر وقت آن رسیده که از اداره ورزش و جوانان نباید هیچ انتظاری داشت. اما خدا حاکم خوبی است.امیدوارم مشکلات ورزش حل شود و……..
    با تشکر

دیدگاه شما

تبلیغات