امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۱۲
کد خبر : 27133
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان

خیرین با کمک به ستاد دیه به یاری زندانیانی که بدلیل جرائم غیر عمد زندانی می باشند بشتابند

حجت السلام اسماعیلی ضمن درخواست کمک از خیرین و ارگانهای ذیربط به نیازمندان از آنان همچنین خواستار شد تا با کمک به ستاد دیه، به زندانیانی که به دلیل جرائم غیر عمد در زندان می باشندکمک نمایند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا اسماعیلی  در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلای این شهر برگزار شد با اشاره به  دوازدهم تیر ماه سالروز حمله ناو جنگی  آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران که از بندرعباس به سمت دبی در حرکت بود وباعث کشته شدن 290 سرنشین این هواپیما اعم از  زنان و مردان و کودکان گردید اظهار کرد :استکبارجهانی با خوی استکباری که داشت حتی حاضر به عذر خواهی از مردم ایران نشد
 وی درادامه به روند مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 1+5 اشاره کرد و عنوان نمود : تیم مذاکره کننده و حتی تمامی دنیا به دنبال ایجاد توافق هستند ولی وزارت دفاع آمریکا در حال شاخ و شانه کشیدن می باشد و این از حماقت امریکاست که برسر میز مذاکره و برای رسیدن به تفاهم  همچنان گزینه نظامی را مطرح می کند.
 اسماعیلی با بیان اینکه در ایران جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری گردیده است ، از احاد مردم دعوت نمود تا با شرکت در این راهپیمایی باشکوه، دین خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین و ارمانهای امام راحل ادا نمایند.
وی همچنین با اشاره  به در پیش بودن شبهای قدر و شهادت امیر المومنین(ع) بیان کرد : روحانیون و ائمه جماعت مساجد باید جهت دعوت مردم و به ویژه جوانان به مساجد برنامه ریزی نمایند و مساجد این مراسم را با برنامه برگزار نمایند و هیت امنا مساجد از ظرفیت جوانان استفاده نمایند.
حجت السلام اسماعیلی ضمن درخواست کمک از خیرین و ارگانهای ذیربط به نیازمندان از آنان همچنین خواستار شد تا با کمک به ستاد دیه، به زندانیانی که به دلیل جرائم غیر عمد در زندان می باشندکمک نمایند.
امام جمعه گلپایگان گادامه داد: موسسات خیریه در شهرستان فعالیت های زیادی داشتهاند ولی اگر این خدمت رسانی به صورت یکپارچه انجام شودنتیجه بهتری حاصل خواهد شد.
وی در پایان ضمن تچلیل ازعلامه امینی ، کتاب ایشان را (کتاب الغدیر) کتابی ارزشمند برشمرد و عنوان کرد: علامه امینی با تالیف این کتاب دین خود را به خاندان عصمت و طهارت ادانموده است
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات