امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۰۷
کد خبر : 26686
چاپ خبر :
اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

مراسم سومین روز درگذشت حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش در گلپایگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، مراسم سومین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نوربخش گلپایگانی، امام جمعه شهرستان لارستان،عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد ، جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستان لارستان و مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان گلپایگان، از طرف بیت ایشان، در مسجد حاجی گلپایگان برگزار گردید.

 

IMG_1608

 

حجت الاسلام محمود عقیقی سخنران این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش، مقام شامخ روحانیت و مردم شهرستان گلپایگان و لارستان، با بیان اینکه وی در کارها همواره اخلاص داشت وبرخورد گرم و صمیمانه وی با مردم زبانزد عام و خاص بود اظهار نمود: مرحوم حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش با وجود اینکه سالیان سال در قم زندگی نمود و از اقوام و نزدیکان به دور بود ولی هیچگاه صله رحم را ترک ننمود و به آن اهمیت میداد.

وی احترام به پدر و مادر را از دیگر خصوصیات ایشان ذکر کرد و ادامه داد: ایشان همواره به پدر و مادر بزرگوار خود سر میزدند و با وجود اینکه از سوی مردم به میهمانی دعوت می گردید، حضور در محضر پدر و مادر را ترجیح می داد.

وی رابطه ایشان را با جوانان بسیار گرم و صمیمی توصیف نمود و بیان کرد: در مدت بسیار زیادی که ایشان در دانشگاه تدریس می نمودند از نزدیک شاهد بودم که جوانان چقدر ایشان را به خاطر اخلاق و رفتار خوبشان دوست داشتند و به وی احترام می گذاشتند.

حجت الاسلام عقیقی ، مرحوم سید مجتبی نوربخش را فردی متواضع خواند و افزود: کبر و غرور هیچگاه در وجود ایشان نبود و در سلام کردن به دیگران همواره پیشی میگرفت.

وی تصریح کرد: زمانی که ایشان بالای منبر امام حسین (ع) می نشست ، با ادب و آرام و دلنشین سخن میگفت، و با وجود اینکه در اواخر حیات خویش به بیماری سرطان خون مبتلا گردیده بود اما فردی وظیفه شناس بود.

وی ادامه داد: ایشان عمری را در گلپایگان تدریس نمودند و بالای منبر می رفتند، اما زمانی که به ایشان خبر دادند که از طرف مقام عظمای ولایت و رهبری به امامت جمعه شهرستان لارستان انتخاب گردیده اند،همه چیز را رها نمود و به آن فضای دوست داشتنی رفت و انصافاً مردم این شهرستان به این عالم ربانی محبت نمودند و این بزرگوار نیز همواره نسبت به مردم مهربان بود.

حجت الاسلام عقیقی  خاطر نشان کرد: یکی از نکاتی که آنمرحوم همواره بدان تاکید داشت، موضوع روضه امام حسین(ع) و توسل به جد بزرگوارشان بود و طبق گفته فرزندشان هنگامی که ایشان در کما بودند و فرزندشان با ذکر نام امام حسین(ع) از مولایش طلب کمک نمودند، ایشان لحظه ای چشم خود را باز نمود و از پهنای صورت اشک ریخت و گریه کرد.

 

IMG_1586

 

همچنین در این مراسم حجت الاسلام فاطمیان  به نمایندگی از طرف مسئولان و مردم شهرستان لارستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه این شهرستان به روحانیت، سادات و خانواده ایشان و همچنین مردم شهرستان گلپایگان اظهار نمود: این سید بزرگ چهل سال از عمر شریف خود را در سنگر تبلیغ دین مقدس اسلام و در محضر قرآن و اهل بیت به جامعه خدمت نمودند و در این سه سال اخیر به مردم شهرستان لارستان عنایتی شد که ایشان بعنوان سکاندار نماز جمعه، برای لارستان فیض و برکت و رحمت داشته باشند.

وی با بیان اینکه که ان شالله فرزندان ایشان راه این عزیز را ادامه دهند اظهار نمود: از خداوند خواستاریم کماکان در تبلیغ دین و ترویج معارف اهل بیت و خدمتگذاری در محضر خاندان پیامبر به همه ما توفیق عنایت نماید.

شایان ذکر است بدین مناسبت پس فردا سه شنبه از ساعت 4 الی 6 بعد از ظهر مراسم یادبودی از سوی حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه گلپایگان در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد گردید.

 

IMG_1571

IMG_1597

IMG_1593

IMG_1595

IMG_1578

حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد

IMG_1582

حضور مسئولین و معتمدین شهرستان لارستان

IMG_1584

IMG_1588

IMG_1590

IMG_1592

IMG_1601

IMG_1604

IMG_1611

IMG_1603

IMG_1579

IMG_1625

IMG_1629

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات