امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۰۵
کد خبر : 26544
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

نرم افزار آثار آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، لوح فشرده مجموعه آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و دفتر این مرجع تقلید در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه و مورد استقبال مشتاقان قرار گرفت.

این نرم افزار حاوی یک کتابخانه دیجیتالی از مجموعه آثار و مکتوبات آیت‌الله صافی گلپایگانی است که برای تسهیل در امر پژوهش محققان حوزه و دانشگاه تولید شده است.

نرم افزار آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی مجموعه ای است حاوی متن کامل 76عنوان کتاب در 93 جلد از آثار ایشان که به زبان های فارسی و عربی و در قالب ۱۹ موضوع تدوین شده است.

موضوعات این نرم افزار ارزشمند شامل امام زمان(عج)، اصول، تاریخ، تراجم، تربیتی، حدیث، حوزه‌های علمیه، سرگذشت‌ نامه، سیره، شعر، عقاید، کلام، غدیر خم، فقه، فقه استدلالی، فقه فتوایی، مقاله‏ها و خطابه‏ها، و مهدویت می باشد.

نرم افزار مجموعه آثار آیت‌الله صافی دارای قابلیت‌هایی مانند جست و جوی موضوعی در بیش از هجده هزار و ۴۰۰ عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست و جو در آیات، جست و جو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه است.

از دیگر قابلیت‌های این نرم افزارنرم افزار مجموعه آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در باغ کتاب،‌ بخش حوزوی، غرفه انتشارات مرجع مهدوی آیت‌الله صافی گلپایگانی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قران کریم عرضه می‌شود.

منبع:ابنا

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات