امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۴/۰۳
کد خبر : 26396
چاپ خبر :
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان

جمع آوری تابلوهای تمثال مبارک شهدای گلپایگان به منظور مقاوم سازی آنان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، پس از گذشت یکسال از نصب تابلوهای تمثال مبارک شهدای گلپایگان در معابر و کمربندیهای این شهر، در چند روز گذشته شاهد جمع آوری آنان بودیم که سوال بسیاری از مردم را درباره علت آن به همراه داشت.

غلامرضا حیدری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گلپایگان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بیان اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود یکسال است که از نصب تابلوهای تمثال مبارک شهدای گلپایگان گذشته است به لحاظ شرایط خاص اقلیمی گلپایگان و وزش بادهای شدید در سال گذشته، متاسفانه تعداد زیادی از تابلوها دچار آسیب شد که شکستگی پایه های این تابلوها را به همراه داشت.

وی بیان کرد: پس از آسیب شناسیهای صورت گرفته در اینباره ، پیمانکار این کار دنبال این بود که عیب و ایراد کار را رصد نموده واصلاح نماید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ادامه داد: به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم تا تمامی تابلوها پایین آورده شود و پیمانکار مربوطه اقدامات اصلاحی جهت مقاوم سازی تابلوها را روی آنها انجام دهد، لذا در روزهای اخیر تابلوها باز و به کارگاه فرستاده شده و ان شالله طبق تعهد پیمانکار ظرف مدت 10 روز آینده پس از اصلاح، تابلوهای تمثال مبارک شهدا مجدداًنصب خواهند گردید.

حیدری در پایان یادآور شد: نگهداری تابلوها و تعویض تصاویر مبارک شهدای عزیز پس از عمر مفید نیاز به متولی دارد که امیدوارم مردم و مسئولین شهرستان شهید پرور گلپایگان در این زمینه همکاریهای لازم را با بنیاد شهید و ایثارگران گلپایگان مبذول فرمایند.

 

نصب تمثال شهدا-بیان (4)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    این جمله را یک باردیگربخوانید:
    نگهداری تابلوها و تعویض تصاویر مبارک شهدای عزیز پس از عمر مفید نیاز به متولی دارد که امیدوارم مردم و مسئولین شهرستان شهید پرور گلپایگان در این زمینه همکاریهای لازم را با بنیاد شهید و ایثارگران گلپایگان مبذول فرمایند.
    خوب شدفهمیدیم شهداهنوزهم غریبند!وقتی یک مقام رسمی ومسئول این چنین اظهارنظروفضل میفرمایند ودنبال متولی برای کارخودمی گردند،حرفی برای گفتن نمی ماند….

  2. شهریار گفت:

    دوست عزیزظاهرا حرارت زیادی دارند امیدوارم خود ایشان از کسانی که باعث غربت شهداء شدند نباشند ولی تا آنجایی که بنده خبر دارم حفظ ونگهداری تابلو شهداء و نصب بنرهای تبلیغاتی شهید و شهادت بعهده دیگیرست نه بنیاد و البته حفظ و نگهداری یاد وخاطره و سلوک شهدا ء عزیز وظیفه همه آحاد مردم است ولی فکر کنم منظور ایشان بیشتر به لحاظ حمایت مالی و تجهیزاتی است بنظرم نباید زود قضاوت و بخصوص از نوع تندش کرد

دیدگاه شما

تبلیغات