امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۳۱
کد خبر : 26237
چاپ خبر :
رئیس شورای شهر گلپایگان خبر داد

با رای اکثریت اعضای شورای شهر گلپایگان، محمد امین جمالی به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،علی فیروزی در جلسه معرفی شهردار جدید گلپایگان که صبح امروز در ساختمان شورای شهر گلپایگان و در جمع خبرنگاران برگزار گردید اظهار نمود: پس از استیضاح محمود بخشی شهردار اسبق گلپایگان تا به امروز که حدود 2 ماه می گذرد ، طبق قانون سه ماه فرصت داشتیم تا شهردار جدید را انتخاب ، و به مبادی ذیربط معرفی نمائیم.

وی با بیان اینکه طی دوماه گذشته بیش از 8 جلسه کاری با اعضای شورا جهت انتخاب شهردار جدید برگزار نمودیم عنوان داشت: ۲۶ نفر برای تصدی پست شهردار گلپایگان داوطلب بودند که تعدادی توسط افراد حقیقی و برخی هم از طریق افراد حقوقی به شورا و دبیر خانه شورا معرفی شده بودند.

وی ادامه داد: تعدادی از این افراد قبل از دادن رزومه و دعوت به شورا به دلایل مختلف انصراف دادند و در نهایت 20 نفر ، پس از دادن رزومه کاری و معرفی خود و دعوت به جلسات شورا ، برنامه ها و طرحها و دیدگاههای خود را ارائه نمودند .

رئیس شورای شهر گلپایگان افزود: سرانجام پس از مشورت همکاران محترم ما در شورای شهر ، 4 نفر از این افراد پس از کسب بالاترین رای به مرحله دوم راه پیدا نمودند که در نهایت در جلسه مورخ 03/27/ 94  از بین دو نامزد باقیمانده آقای محمد امین جمالی با کسب 6 رای موافق از 9 رای ،با انتخاب اکثریت اعضای شورا به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب گردید.

فیروزی ادامه داد: کمیته انطباق جهت بررسی نامزد انتخاب شده ۱۴ روز فرصت دارد  تا نتیجه را گزارش دهد و چنانچه موارد مطابق قانون باشد حکم شهردار از طریق استاندار اعطا خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان در خصوص ملاک های انتخاب شهردار گلپایگان تأکید کرد: توانمندی ها ، بومی بودن ، مدرک تحصیلی و سابقه کار در شهرداری از ملاک هایمان برای انتخاب شهردار بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ محمدامین جمالی دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته معماری و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عمران در مرحله نهایی دفاع از پایان نامه  می باشد و همچنین وی دارای ۱۴ سال سابقه کار اجرایی در شهرداری است که به مدت ۵ سال معاونت عمرانی شهرداری نطنز ، ۴ سال مدیر شهرسازی شهرداری گلپایگان ، و از سال ۱۳۹۱ تابحال نیز مسئول عمرانی شهرداری بهارستان می باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. یک شهروند دلسوز گفت:

    جناب آقای جمالی ضمن عرض تبریک به جنابعالی به عرض می رساند قدم در راه سنگینی برداشتید. عاقبتی خوش را برای جنابعالی آرزومندم. قبول مسئولیت در شهرستانهای کوچک از اداره یک کشور سخت تر است. البته در ایران اینگونه است.

  2. رضا فیروزی گفت:

    آقای چمالی مسیولیت جدید راتبریک گفته از خدا توفیق خدمت به همه اقشار را خواهانیم نه گروه خاصی
    _______________________________________________________________________________
    ضمنآایکاش کسی پیدا میشد وگوگدرا هم تکانی میداد.

دیدگاه شما

تبلیغات