امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۲۹
کد خبر : 26104
چاپ خبر :

سارقان هنگام بریدن سیم های برق دستگیر شدند

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: مأموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه  موفق شدند دو سارق حرفه ای سیم های شبکه برق را درحال بریدن سیمهای  ستونهای برق یکی از محلات شاهین شهر دستگیر نمایند .

سرهنگ ” مختاری” افزود: در این راستا هر دو سارق جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در تحقیقات صورت گرفته، صراحتا به 15 فقره سرقت سیم برق که با همکاری هم طی ماه های پایانی سال 93  در این شهرستان و یکی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری، مرتکب شده بودند اعتراف کردند.

سرهنگ مختاری همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق سیم برق دیگر در پی تحقیقات علمی مأموران پلیس آگاهی و کشف 15 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

این مقام انتظامی در این رابطه اظهار داشت : درپی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری عاملین این سرقت ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت که در نتیجه این تحفقیقات مأموران خودروی سارقان را شناسایی و متعاقب آن دوسارق مربوطه را در شهرستان فلاورجان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده یک میلیاردو سیصد میلیون ریال است گفت: دو سارق نیز در اعترافات خود به 15 فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

سرهنگ “مختاری” تصریح کرد: در این رابطه با اخذ شکایت نماینده حقوقی اداره برق کلیه متهمان دستگیر شده وپس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده  شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات