امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۲۸
کد خبر : 25917
چاپ خبر :
رئیس دفتر مقام معظم رهبری

بزرگترین معروف حمایت از حکومت اسلامی و بزرگترین منکر مخالفت با نظام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان که در حسینیه سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) گلپایگان برگزار گردید ضمن تشکر از دست اندرکاران این سقاخانه، بخاطر احداث بنای زیبا و درخور شان و زیبنده نام حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: همه ماه ها ماه خداست ولی ماه رمضان ویژگیهایی خاص خود را دارد که در ماههای دیگر نمی توان این ویژگیها را مشاهده نمود.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان نفس کشیدن ثواب تسبیح و خوابیدن ثواب عبادت دارد، از خاندان پیامبر بعنوان شجره نبوت و از خاندان بنی امیه بعنوان شجره خبیثه نام برد و تصریح کرد: خاندان پیامبر مخزن دانش و علم و اسرار هستی می باشند که فرشتگان در خانه پیامبر و آل ایشان در حال رفت و آمدند.

وی ادامه داد: بعد از وفات رسول خدا ،در خانه حضرت علی را بستند و این خسارت همین الان هم دامنگیر ما می باشد و تا زمان ظهور حضرت حجت هم ادامه دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امروز در آسایش و آزادی در دین داری در کمال هستیم افزود: امروز چه کسی مانع دینداری ماست؟ حکومت نه تنها مانع دین مردم نیست بلکه مروج دین مردم می باشد.

وی ضمن بیان خاطره ای از زمان تبعید آیت الله مشکینی در گلپایگان، و رفتار ناشایستی که در زمان ستمشاهی با ایشان گردید اظهار داشت: در آن زمان کسی جرات نمی کرد دین داشته باشد، حتی نهج البلاغه قاچاق بود و نگهداری آن در منزل به عنوان یکی از جرائم محسوب می شد.

وی عنوان کرد : در دوران مبارزه یکی از کسانی که کمک کار ویار حضرت امام بود مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی بود، و کسی اجازه نداشت به منزل این مرجع بزرگ رفت و آمد نماید.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی ضمن بی نظیر خواندن حضور مردم در مراسم امسال ارتحال امام بیان کرد: با وجود گذشت 26 سال از زمان در گذشت حضرت امام (ره) کماکان شاهد حضور بی سابقه و پرشور مردم دراین مراسم هستیم و عاشقان خمینی کبیر نه تنها از سرتاسر ایران بلکه از 80 کشور دنیا در این مراسم شرکت نمودند و حضرت آقا در معرفی امام در روز 14 خرداد در آن اجتماع عظیم ضمن بیان خصوصیات و ویژگیهای حضرت امام ، در مورد خطر تحریف امام و آنهایی که امام را به نفع خودشان مصادره کرده و یا می کنند مطالبی را بیان نمودند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده آقا یکی از شاهکارهای امام بر انداختن رژیم استبدادی و سلطنتی در این کشور بود به جشنهای 2500 ساله پهلوی اشاره نمود و عنوان کرد: یکی از اشکالات کار امروز ما، خصوصاً روحانیون و کسانی که مربی مردم هستند این است که این اطلاعات از نسل فعلی به نسل آینده منتقل نمیشود. و نسل جوان امروز ما نمی داند که مملکت در آن زمان در چه شرایطی بود و حالا چگونه است.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه اینجانب در متن قضایا می باشم با صراحت به شما می گویم که امروز هیچ کشور خارجی این حق را ندارد که به دولتمردان ما بگوید که فلان کار را بکند و فلان کار را نکند، ما سرمان را بالا می گیریم و روی پای خودمان ایستاده ایم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری کار امام در براندازی حکومت منحوس پهلوی را کاری بزرگ دانست و اضافه کرد: هیچ کس در آن زمان فکر نمی کرد کسی بتواند رژیمی را که تا بن دندان مسلح بود و تمامی ارکان حکومت و سلطنت و ریاست دست خودش بود، را سرنگون نماید.

وی همراهی، همگامی، همزبانی، همدلی و اطاعت و عشق مردم به امام را بعنوان عوامل پیروزی انقلاب بیان کرد و امنیت و آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست.

وی با بیان اینکه اطراف کشور ما را دنیایی از آتش فرا گرفته و کشورهایی همچون عراق ، افغانستان ،پاکستان ،یمن، سوریه و لبنان در آتش بسر می برند تصریح کرد: خوشبختانه به پشتوانه مردم و داشتن رهبری حکیم و فرزانه امنیت بر کشور ایران حاکم است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی خاطر نشان کرد: اگر دشمنان قسم خورده ما که چشم دیدن ما و این حکومت را ندارند، احتمال میدادند، می توانند به این کشور آسیب برسانند لحظه ای درنگ نمی کردند ، اما آمادگی نیروهای نظامی ما همچون ارتش و سپاه و بسیج باعث شد هیچ کشوری جرات حمله به ایران را نداشته باشد. حتی در اسرائیل جایی نیست که در امان بسر ببرد.

وی اظهار داشت:  بزرگترین معروف حمایت عملی و زبانی از حکومت اسلامی و بدترین منکر و بزرگترین گناه و خطا، مخالفت با این نظام است و این بزرگترین گناهی است که خدا آن را نمی بخشد.

وی در پایان، زندگی مقام معظم رهبری را بسیار ساده توصیف نمود و عنوان کرد: در این 26 سالی که بنده در خدمت معظم له می باشم و حتی قبلاً هم با ایشان آشنایی کامل داشتم ، هرگز کسی را مانند وی ندیدم که با وجود تمام امکاناتی که در اختیار دارد،اما برخورداری اش از دنیا حداقل می باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، تضرعها،گریه ها ، شب زنده داریها،توسلها و ذکرهای مقام معظم رهبری را عامل محبوبیت ایشان دانست و بیان کرد: ایشان به فکر و یاد مردم هستند و برای رفع گرفتاری های آنان دعا می کنند و در دنیا سابقه ندارد یک مجتهد عادل و جامع الشرایط رهبر یک کشور باشد.

 

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (6)

حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه گلپایگان هم در ابتدای این مراسم اظهار داشت: افتخار همه این مردم ، جوانان ، زنان و مردان و همه هیأتی ها و روحانیت این است که ما ریزه خوار سفره با کرامت و گسترده ولایت هستیم و امروز در زیر چتر ولایت و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) عمر خودمان را سپری می کنیم و افتخار میکنیم ، در این دنیای وا نفسا و در این فضای آنچنانی ، رهبری ما با قدرت، با قوت، با صلابت، با عظمت و با رشادت به پشتوانه ذات اقدس حق و بقیه الله الاعظم امام عصر و به پشتوانه حمایت های همه جانبه ی امت اسلامی حرف اول را در دنیا زده، میزند و خواهد زد.

وی با بیان اینکه مردم ولایت مدار گلپایگان خواستار دیدار حضوری با مقام معظم رهبری می باشند از رئیس دفتر مقام معظم رهبری درخواست نمود، به این خواسته مردم جامعه عمل پوشانده و موجبات ملاقات حضوری مردم شهرستان گلپایگان با مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

 

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (1)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (2)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (3)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (4)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (5)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (7)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (8)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (9)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (10)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (11)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (12)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (13)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (15)

محمدی گلپایگانی- سقاخانه گلپایگان (16)


 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات