امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۲۵
کد خبر : 25808
چاپ خبر :
فرمانده انتظامی گلپایگان خبر داد

کشف 146 کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان/ جمع آوری موتورسیکلتهای قاچاق اماراتی فاقد پلاک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سرهنگ محمد علی یوسلیانی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار گردید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه نخست امسال، از کاهش 20 درصدی سرقت در گلپایگان خبر داد و آن را نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم و سایر دستگاهها با نیروی انتظامی و اقدامات امنیتی، انتظامی این نیرو دانست.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته پلیس در راستای مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر عزم خود را جزم نموده و با متخلفین برخورد جدی داشته است از افزایش 138 درصدی کشف مواد مخدر در سه ماهه نخست سال خبر داد و عنوان کرد: در این راستا بیش از 146 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید و 102 نفر از عاملین توزیع ، حمل و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، تحویل مراجع قضایی شدند

وی با اشاره به کاهش 49 درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری در سطح شهرستان، از اقدامات این نیرو در شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان خبر داد واظهار کرد: در این رابطه قصد داریم نقاط حادثه خیز شهرستان را مجدداً در شورای ترافیک مطرح نموده و به مسئولین ذیربط در جهت رفع آن ابلاغ نمائیم. وبا توجه به پیش رو داشتن تعطیلات تابستانی و افزایش ترددها و مسافرتها، بحث نمایان سازی این نقاط به شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی ابلاغ خواهد شد، تا رانندگان محترم قبل از رسیدن به نقطه حادثه خیز آن را رویت نموده تا از وقوع حادثه جلوگیری به عمل آید.

سرهنگ یوسلیانی در ادامه در خصوص طرحهای تابستانی و طرحهای مخصوص ماه مبارک رمضان بیان کرد: به منظور پاسداشت ماه مبارک رمضان، با هرگونه هنجارشکنی و روزه خواری در ملاعام و یا تظاهر به روزه خواری به جد برخورد خواهد شد و متخلفین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی خواهند گردید.

 

نشست خبری نیروی انتظامی -خرداد 94-خبرگزاری بیان گلپایگان (1)

وی با بیان اینکه تظاهر به روزه خواری مجازات حبس و حتی شلاق دارد به مسافرینی که تظاهر به روزه خواری می نمایند هشدار داد: هیچ فردی به بهانه اینکه مسافر می باشد حق تظاهر به روزه خواری را ندارد و اصنافی همچون ساندویچی ها ، چلوکبابی ها و مراکز طبخ و تهیه غذا حق توزیع غذای گرم را تحت هیچ شرایطی در ملا عام ندارند و ارائه مجوز به بعضی چلوکبابی ها با رعایت شرایط استتار واحد صنفی و قرار گرفتن در مسیرهای پر مسافر صورت خواهد گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان در خصوص طرح های فصل تابستان و برقراری و تقویت گشتهای امنیتی و اخلاقی در این فصل بیان کرد: با هنجار شکنان، عوامل و اماکنی که حدود اسلامی و مسئله حجاب را رعایت نمی کنند برخورد خواهد شد. و در این راستا با دعوت از بعضی از فروشندگان که به مردم کالا یا خدمت عرضه می نمایند، در جهت رعایت قانون و مقررات توضیحاتی ارائه خواهد شد

وی طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و انتظام بخشی به پارکها و تفرجگاههای شهرستان مانند کوچری را از دیگر طرحهای تابستانه نیروی انتظامی ذکر نمود وعنوان داشت: هدف از اجرای این طرح ، ایجاد یک فضای ایمن خوب و شاداب برای خانواده ها می باشد. تا در فضایی آرام و توام با امنیت در کنار یکدیگر لحظه های شیرینی را سپری نمایند

سرهنگ یوسلیانی ضمن اشاره به طرح ساماندهی موتور سیکلت سواران هشدار داد: در راستای این طرح با موتور سیکلت سواران متخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت و موتورسیکلتهای بدون پلاک ، غیرمجاز و سنگین مثل موتورسیکلتهای اماراتی که در سطح شهر و مکان های مختلف تردد می کنند ، بعنوان کالای قاچاق متوقف و ضبط گردیده و به پارکینگ منتقل خواهند شد و صاحبان این موتورسیکلتها پس از تشکیل پرونده، جهت پرداخت جرایم نگهداری این گونه اقلام قاچاق به مقامات قضایی معرفی خواهند شد .

وی در پایان یادآور شد: این گونه موتورسیکلت ها باید از مبدأ تا مقصد پیست با خودروی باری حمل و مجدداً به محل نگهداری انتقال داده شود در غیر این صورت از تردد آنها در سطح شهر جلوگیری به عمل خواهد آمد و با عاملین استفاده کننده از این موتورسیکلت ها به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش بیان در پایان این مراسم توسط فرماندهی نیروی انتظامی گلپایگان از اصحاب رسانه و مطبوعات با اهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.


فرمانده-نیروی-انتظامی-،-وحید-اعظمی

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات