امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۲۳
کد خبر : 25720
چاپ خبر :
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گلپایگان

پائین بودن سطح پرداختیهای سازمان تامین اجتماعی مشکل عمده حضور پزشک متخصص در درمانگاه گلپایگان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان محمد حسین طالاری رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان گلپایگان در حاشیه حضور مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی و تیم همراه که حدود 200 نفر از بیماران درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان را رایگان ویزیت نمودند در جمع خبرنگاران اظهار نمود: کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان گلپایگان از سال 1390 بنیانگذاری گردید و اینجانب به عنوان خدمتگذار بازنشستگان عزیز انتخاب شدم.

وی بیان کرد: هنگامی که ما وارد گود شدیم، مشاهده نمودیم که بسیاری از کارهایی که باید برای گلپایگان انجام می گرفته، انجام نشده که می توان بعنوان نمونه از درمانگاه تامین اجتماعی نام برد که به همان صورت اولیه باقی مانده و هیچ اقدامی برای ارتقای آن صورت نگرفته بود.

 

محمد حسین طالاری

وی ادامه داد: در زمان نمایندگی حجت الاسلام محمد ابراهیم نکونام نماینده مردم گلپایگان و خوانسار اولین نامه در این باره با ایشان مکاتبه گردید و خوشبختانه ایشان نیز پیگیریهای لازم را در این مورد انجام دادند و در زمان آقای میرمحمدی نماینده فعلی شهرستان نیز دو سه جلسه در اینباره با ایشان و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی داشتیم و خواسته هایمان را به عرضشان رساندیم و تاکنون حدود 16 تا 17 نامه در رابطه با درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان به مجلس شورای اسلامی نوشته شده که  نماینده محترم گلپایگان نیز پیگیریهای لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه اولین خواسته ما ارتقای سطح درمانگاه بود ادامه داد: قوانین تامین اجتماعی، الزام درمان ما را برعهده دارد و کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران ما را باید بصورت رایگان درمان نماید.

طالاری عنوان کرد: ما برای ارتقای سطح پلی کلینیک درمانگاه درخواست نمودیم و مجوز کلینیک تخصصی درجه 2 را گرفتیم ولی با وجود اینکه بسیاری از خواسته های ما تاکنون محقق نگردیده است ولی مجوز کلینیک تخصصی درجه 2 را اخذ کردیم.

وی دریافت آمبولانس نو برای درمانگاه تامین اجتماعی را بعنوان یکی دیگر از اقدامات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نام برد و تصریح کرد: آمبولانسی که در این درمانگاه قرار داشت چندین سال بود که خراب بود و روشن نمی شد، خوشبختانه با پیگیریهایی که توسط کانون صورت گرفت حدود بیست روز پیش آمبولانس نو را تحویل گرفتیم و آمبولانس قدیمی را تحویل اصفهان دادیم و امروز نیز جناب آقای دکتر اعتصام پور مدیر کل درمان سازمان تامین اجتماعی استان نیز مجوز اعزام بیماران را با آمبولانس جدید صادر نمودند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گلپایگان در مورد مشکل حضور پزشک متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی این شهر اظهار کرد: ما تاکنون با چند پزشک متخصص برای ویزیت بیماران این درمانگاه صحبت نمودیم و آنها تیز در این مرکز حضور یافتند و قرارداد هم امضا نمودند ولی بخاطر یکسری از مسائل پرداختی که سازمان تامین اجتماعی دارد، راضی به ادامه همکاری با ما نشدند.

وی ادامه داد: هنگامی که یک پزشک متخصص اینجا می آید و می بیند که پرداختیهای ما با اصفهان فرقی نمی کند، حاضر نمی شود که در شهر محرومی مانند گلپایگان بماند و بیماران را ویزیت کند با این وجود ما پیگیر این کار هستیم و به آقای دکتر نوربخش مدیر کل سازمان تامین اجتماعی و آقای میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار و دکتر اعتصام پور مدیر کل درمان سازمان تامین اجتماعی اصفهان نامه نوشتیم و پیشنهادهایی را درباره تمایل حضور پزشکان برای ویزیت بیماران ارائه نمودیم.

وی افزود: در چهارچوب آن مسائل امروز انتظار افتتاح کلینیک تخصصی درجه 2 گلپایگان را داشتیم ولی بخاطر نبود پزشکان ، آقایان در صدد برآمدند تا یک کلینیک تخصصی سیار راه اندازی نمایند و با وجود اینکه این کلینیک سیار برای استارت کار ما بود ولی جوابگوی کار ما نیست.

محمد حسین طالاری در مورد رایزنی با پزشکان مورد نیاز درمانگاه گفت: ما با آنان صحبتهایی را داشتیم ولی از آنجا که پرداختهای تامین اجتماعی با جاهای دیگر متفاوت می باشد و در حقیقت پایینتر است ما به آقای دکتر نوربخش پیشنهاد کردیم که پزشکان گلپایگان 5/1 تا 2 برابر نسبت به استان دریافتی داشته باشند و در جلسه ای هم که با نماینده شهرستان داشتیم ایشان فرمودند در جلسه ای که با جناب آقای دکتر نوربخش داشته اند ایشان در اینباره قول مساعد داده اند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات