امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۲۲
کد خبر : 25676
چاپ خبر :
کارشناس ارشد کلینیک مدیریت درمان استان اصفهان خبر داد

ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان به یک درمانگاه سطح تخصصی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان دکتر سعید رضا خلیلیان متخصص بیماریهای عفونی و کارشناس ارشد کلینیک سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان که بعنوان یکی از چهار نفر از اعضای کلینیک سیار تخصصی ، جهت ویزیت رایگان بیماران سازمان تامین اجتماعی به گلپایگان سفر کرده بود در جمع خبرنگاران اظهارکرد: درمان در تامین اجتماعی به دو شکل مستقیم و غیر مستقیم صورت می پذیرد که در درمان مستقیم مراکز ملکی سازمان و در درمان غیر مستقیم، مراکزی که طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی می باشند به بیماران امکانات درمانی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه ما در یک سری از مناطق دوردست در بخش درمان مستقیم ، دارای درمانگاههای سطح 1 می باشیم که در آن درمانگاهها معمولاً پزشک عمومی، دندانپزشک و سایر خدمات را ارائه می دهیم، ادامه داد: در صورتیکه بیمه شدگان تامین اجتماعی از یک حد، مثلاً چهل هزار نفر بالاتر روند یک درمانگاه سطح 2 بدانها تعلق خواهد گرفت که دارای یک متخصص داخلی و یک متخصص اطفال می باشد.

دکتر خلیلیان خدمات ارائه شده در درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان را در سطح درمانگاههای سطح 1 عنوان نمود و افزود : برای اینکه مردم منطقه بتوانند یک پوشش تخصصی داشته باشند، طرح کلینیک تخصصی برای اولین بار ابداع گردید و ما قبل از مرکز گلپایگان آن را در دو مرکز پلی کلینیک خمینی شهر و مرکز درمانی شبانه روزی مبارکه اجرا نمودیم و اینجا سومین جایی است که این کلینیک سیار تخصصی در آن اجرا می گردد.

وی با بیان اینکه استارت این کار در شهریور ماه سال گذشته زده شد عنوان نمود: تاکنون این طرح غیر از استان اصفهان در هیچ استان دیگری برگزار نگردیده است و این طرح مدیریت درمان استان اصفهان بوده که در این سه مرکز اجرا نمودیم.

وی تصریح کرد:درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان، یک درمانگاه سطح 1 می باشد که ما اخیراً مجوز تبدیل این درمانگاه به یک درمانگاه سطح تخصصی را از تهران اخذ نمودیم تا حداقل از یک متخصص داخلی و یک متخصص اطفال بهره مند گردد.

کارشناس ارشد کلینیک سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان در پایان افزود: با وجود ارتقای سطح این درمانگاه ، متاسفانه ما در بکارگیری نیرو با چالشهایی رو به رو هستیم که امیدواریم به یاری خدا و همکاری دوستان بتوانیم آنها را حل نمائیم.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات