امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۱۹
کد خبر : 25447
چاپ خبر :
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد:

۲۳ نفر از زائران عربستانی از بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مرخص شدند

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد‌ مقدس، عبدالله بهرامی با اشاره به اینکه در پی مسمومیت جمعی از زائران عربستانی در یکی از هتل‌های مشهد، 32 نفر شامل 15 زن و مرد و 17 کودک در این مرکز بستری شدند اظهار داشت: با اقدامات مراقبتی و درمانی مناسب، در حال حاضر 23 نفر از بیماران با شرایط جسمانی مناسب و مطلوب از این مرکز مرخص شدند.

وی درباره دیگر بیماران بستری در این مرکز نیز خاطرنشان کرد: 9 بیمار دیگر نیز در حال حاضر با شرایط مطلوب و مناسب در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و به‌زودی این تعداد نیز مرخص خواهند شد.

139403191610363255459303

 

از زمان بستری شدن زائران عربستانی در بیمارستان امام رضا(ع)، مقامات کشوری و استانی در هیئت‌هایی جداگانه با حضور در بخشهای بستری این بیمارستان ضمن عیادت در جریان روند درمانی آنان نیز قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، مدیر کل گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی از جمله مقاماتی بودند که از زائران عربستانی بستری در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کردند.

 

139403191610127535459303

 

همچنین مهرابی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیران و مسئولان دانشگاه و بهرامی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد نیز با حضور مکرر بر بالین بیماران با جدیت تمام پیگیر روند درمانی زائران عربستانی هستند.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات