امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۱۹
کد خبر : 25453
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

رئیس اتحادیه وکلای فیلیپین در حرم امام رضا(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، ایزائیلیتو توریون از استان میندانائوی کشور فیلیپین در دفتر اداره امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی(ع) حضور یافت و پس از جلسه پرسش و پاسخ که با حضور کارشناسان مذهبی این اداره برگزار شد، با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام گروید.

وی عنوان کرد: من احساس بسیار خوبی دارم، بسیار خوشحال هستم که این نعمت شامل حالم شده و امیدوارم بتوانم در پیشگاه خداوند متعال وظایف خود به‌عنوان یک مسلمان واقعی را به‌درستی انجام دهم.

رئیس اتحادیه وکلای فیلیپین در ادامه به انگیزه خود و چگونگی این تصمیم بزرگ در زندگی‌اش اشاره کرد و گفت: من از سالهای پیش مطالعه دربارۀ اسلام را شروع کردم و پس از سال‌ها تحقیق به حقانیت دین مبین اسلام پی بردم.

وی که مذهبش در گذشته مسیحی کاتولیک بوده است، افزود: اسلام زنجیره تکمیل شده دین مسیحیت است و مذهب کاتولیک نخستین فرقه دین مسیحیت است. با مطالعات زیادی که در زمینه دین اسلام داشتم، مباحث جذاب و زیبایی را دریافتم و از این رو به مطالعه و تحقیق بیشتر در مورد دین اسلام پرداختم.

این تازه‌مسلمان 44ساله در ادامه اظهار داشت: با مطالعه و بررسی دقیق دریافتم که دین مبین اسلام راه درست را به ما نشان می‌دهد و به این مهم ایمان یافتم که خداوند متعال یکی است و حضرت محمد(ص) فرستاده و برگزیده خداست و حضرت علی(ع) ادامه دهنده و راهنمای راه خداست.

وی که برای پاسخ به شبهاتش یک دور قرآن مجید را مطالعه کرده است، افزود: برای پاسخ بسیاری از سؤالات و شبهاتی که در ذهنم بود، یک دور کامل قرآن را مطالعه کردم و به مفاهیم و معنای آیه‌های این کتاب آسمانی توجه کردم و پاسخ بسیاری از سؤالاتم را در آن یافتم.

رئیس دانشکده حقوق از کشور فیلیپین تأکید کرد: مطالعه قرآن کریم و زندگانی امامان معصوم(ع) راهی در زندگی به‌روی انسان می‌گشاید که هرچه پیش می‌روی، بیشتر علاقه‌مند خواهی شد.

وی پس از تشرف به حرم مطهر رضوی و زیارت امام رضا(ع) بیان داشت: پس از زیارت حرم ثامن الحجج(ع) مفهوم ارتباط معنوی و عاطفی عمیق را می‌فهمم و اکنون ارتباط قلبی خاصی با این امام مهربان پیدا کرده‌ام و بسیار در این مکان نورانی احساس آرامش می‌کنم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات