امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۰۸
کد خبر : 24551
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار یکی از چهار کاندیدای انتخابات هئیت رئیسه مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،بهروز نعمتی سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به  سئوال خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران که چند نفر از نمایندگان خودشان را برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس آماده نمودند، اظهار داشت: جدای از اعضای قبلی هیات رئیسه مجلس،  محمد حسین میر محمدی نماینده گلپایگان، جواد هروی نماینده قائنات و جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه از جمله کسانی بودند که خودشان را برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس آماده کردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در خصوص حضور غلامرضا تاجگردون در انتخابات هیأت رئیسه مجلس، تصریح کرد: غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است و در این دوره نیز مانند دوره قبل در انتخابات هیأت رئیسه ثبت نام نکرده است.

نعمتی همچنین درباره کاندیداهای ریاست مجلس و اینکه نماینده دیگری به جز لاریجانی در این انتخابات برای ریاست مجلس کاندیدا  شد یا خیر؟ عنوان کرد: در این دوره نیز آقای لاریجانی رقیب خاصی نداشت و کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی را به نام خود نمود، البته ناگفته نماند تلاش هایی از سوی احمد بخشایش اردستانی برای کاندیداتوری ریاست مجلس صورت گرفته بود.

وی در پایان تاکید کرد: محمدرضا باهنر از سوی فراکسیون رهروان ولایت برای تصدی کرسی نایب رئیسی مجلس کاندیدا شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. منتقد گفت:

    چه اعتماد به نفسی!!!!

  2. سهیلی گفت:

    سلام ایول به نماینده !!! ایشون اگه قدرت داره چرا جلوی ثبت شرکتی که به نام توسعه شهرستان وبه بهانه گردشگری و… دارند تلاش میکنند که یک عده خاص از یک جریان خاص زمینهای زیادی را تصاحب کنند نمیگیرند.؟؟ چرا سکوت چرا این امکان برای ما جوانهای جویای کار وجود نداره ؟؟ چرا اینکار داره توسط یک جریان سیاسی خاص پیگیری میشه ؟ چرا مسولین محترم قضای در این خصوص ورود نمی کنند ونهادهای امنیتی سکوت کردند! اگه مشکلی نداره چراوعلنی نمیشه تا افراد مستعد دیگه هم بتونند شریک باشند؟ واقعا دولت که شعار پاک دستی میده چطور میتونه راه را برای یک عده ببنده !، آقای نماینده اگه در این مورد کوتاهی کنید ویا حمایت کنید بخدا مسول خواهید بود.

    • بیان گفت:

      باسلام خدمت شما خواننده گرامی به اطلاع میرساند باتوجه به تماسهای مکرر ازطرف برخی شهروندان وافرادی که تمایل به سرمایه گزاری در منطقه گردشگری گلپایگان خصوصا منطقه بین دو سد دارند و متاسفانه به دلیل نداشتن پشتوانه ……. !!! نتوانسته اند تاکنون اقدامی انجام دهند.نشریه بیان بنا به رسالتی که برعهده دارد انشاءا… در شماره های اینده در این خصوص گزارشی رادر دست تهیه دارد که منتشر خواهد کرد .

  3. محمود گفت:

    سلام علیکم بنده دو سه ساله دارم در خصوص ساماندهی توسعه گردشگری در شهر مطالعه میکنم وبابرخی ازمسولین هم صحبت کردم ولی هیچ توجهی نشد واخیرا متوجه شدم عده ای که به دنبال قدرت هستند برای استفاده از رانت وزمان تصدی در مسولیتهای خود ثابت کردند به نام مردم وشهرستان فقط دنبال انتفاع ومنافع خود وباند خود هستند درحال تثبیت طرح خود هستند !! به راستی نام این کاررا چه می توان گذاشت ؟ آقای نماینده باید این موضوع را پی گیری کنند و نگذارند افرادی که عملکرد آنها مشخص است با برخوردای از رانتهای قوی انحصاری کار کنند.خیلی جالبه از شخص رءیس جمهور تا شخصیتهای دون پایه حاکم بر دولت دایما دولت قبل را به فساد وغیره متهم میکنند ؟ ولی برخی کارها رابرای خودشون حلال میدنند.اسم این کارهارا چی میشه گذاشت ؟ آقای نمایند شما مدافع حقوق مردم در حیطه وظایف خود هستید.

  4. خادم گفت:

    واقعا باتوجه به شخصیت فردی نماینده محترم که حقوق دان ودلسوز هستند تشکر میکنم ولی خواهش دارم نگذارند مراودات سیاسی تند روهای حامی دولت برای رسیدن به منافع مادی باعث لطمه زدن به دولت شود وشهرستان را دوباره به سمت عقب ببرند.

  5. مطلع گفت:

    تازه موضوع شرکت پروفیل هم قابل پیگیریه. از شما خواهش دارم خبرنگاراتون این موضوع رو پیگیری کنند. ظاهرا یه عده از مسئولین شهرستانی دوران اصلاحات قبلا پیگیر تاسیس چنین شرکتی با شرایط خاص بودند نشده، اخیرا دوباره پیگیرند و گویا مدیرکل محیط زیست استان رو هم برا این موضوع چندی پیش به شهرستان آوردند. چرا همه امکانات اعم از دانشگاه و شرکت پسماند و جاهایی که بوی پول و درآمد میاد، پای آدمای این چنینی وسطه؟؟؟!
    خواهشا پیگیر بشید وبرای مردم روشنگری کنید. ممنون منتظریم

دیدگاه شما

تبلیغات