امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۰۳
کد خبر : 24109
چاپ خبر :
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

استراتژی مقاومت تنها راه شکست دشمن در مذاکرات هسته ای است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به مناسبت سوم خردادماه ، سالروز آزاد سازی خرمشهر ، روز ملی مقاومت و ایثار و آغاز هفته پاسدار مراسم صبحگاه مشترکی با حضور سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی، مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان برگزار گردید

 سردار آسودی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: امام راحل برای پیروزی انقلاب و تداوم آن از همان ابتدا استراتژی محکمی را ترسیم نمود و بوسیله آن توانست نهضت خود را به پیش برده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با همان استراتژی، ملت انقلابی ایران در مقابل دشمنان اسلام بخصوص آمریکا و صهیونیست جنایتکار ایستادند و به پیروزیهای بزرگی دست یافتند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به عملیات الی بیت المقدس در سوم خرداد ماه سال 61 که منجر به آزاد سازی خرمشهر گردید بیان نمود: پیرو فرمان امام عظیم الشان، عملیات الی بیت المقدس بلافاصله پس از عملیات فتح المبین در دهم اردیبهشت ماه سال ۶۱ آغاز گردید و در آن شرایط آب و هوایی گرم خوزستان و طی سه مرحله منجر به شکست دژ مستحکم دشمن و آزاد سازی خرمشهر قهرمان شد و ارتش بعث عراق را با وجود داشتن امکانات و تجهیزات جنگی فراوان به زانو درآورد.  .

 وی با بیان اینکه در آزادی خرمشهر، مدیون رشادتهای رزمندگان اسلام می باشیم و هیچگاه این لحظه بیاد ماندنی در تاریخ کشورمان را فراموش نمی کنیم تصریح کرد: قرآن به ما آموخته هر ملتی که مقاومت کند، پیروز است و همانطور که مقام عظمای ولایت فرمودند، در شرایط کنونی که در جنگ سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی هستیم ، باید با مقاومت و ایستادگی و هوشیاری در این زمینه توطئه دشمنان را خنثی نمائیم.

وی عنوان داشت: با وجود اینکه جنگ هشت ساله را دشمن به ما تحمیل نمود، اما مردم مردانه در مقابل این تجاوزات دشمن ایستادند و هم اکنون نیز در برابر انواع هجمه های دشمن به انقلاب و نظام و شهدا و ولایت و ارزشها ایستادگی می کنند.

سردار آسودی با بیان اینکه در بحث مذاکرات هسته ای با استراتژی مقاومت باید پشت دشمنان را بخاک بمالیم افزود: دشمن همراه با مذاکره از ادبیات تهدید استفاده می کند که این معنا ندارد و تیم مذاکره کننده و دولت باید این را بداند که فرزندان این کشور با همان شجاعت و مقاومتی که در فتح خرمشهر ایستادند و دشمن را مجبور به تحمل شکست نمودند، کاری خواهند کرد که آمریکا و هم پیمانانش در برابر ملت و نظام ما سر تعظیم فرود آورند.

به گزارش خبرنگار بیان ، در صبحگاه مشترک امروز که با حضور مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های معظم شهدای شهرستان برگزار شد، از شش خانواده شهید که در آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    یه جانوشتیدسردارآشوبی وبه حضوربقیه مدعوین هم اشاره نفرمودید

    • بیان2 گفت:

      دوست گرامی ضمن تشکر از شما در انتهای خبر حضور مسوولین شهرستان ٬ نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده های محترم شهدای ازاد سازی خرمشهر قید گردید

دیدگاه شما

تبلیغات