امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۳/۰۱
کد خبر : 24017
چاپ خبر :
همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت و ایثار

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان به مناسبت روز پاسدار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهرقهرمان ،و روز ملی مقاومت و ایثار و پیروزی بیانیه ای را به شرح زیر صادر نمود:

«واعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو ا… و عدوکم»

امروز صحبت از فرهنگ شجاعت، شهامت وغیرت ایرانی به میان است که با عاشورا و فرهنگ شهادت عجین گشته است. نامگذاری سوم شعبان، میلاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بعنوان روز پاسدار نشان از پیوندی عمیق بین این نهاد مقدس و نهضت عاشورا دارد چرا که حضور موفق و پرافتخار سپاه پاسداران انتقلاب اسلامی در ۳۷ سال گذشته در صحنه ی دفاع مقدس و جنگ نرم همراه با مدیریتی صحیح، مصدق این پیوند است.
مهار توطئه های ضد انقلاب و گروهک های معاند و تجزیه طلب،مقابله با کودتاهای آمریکایی صهیونستی، حضور در صحنه های دفاع نامتقارن جنگ تحمیلی و حضور در صحنه های سازندگی مرز و بوم عزیزمان و خنثی کردن فتنه های کور انگلیسی آمریکایی ۷۸ و ۸۸ همه ی اینها بخشی از جلوه های حضور غرور آفرین سپاه در راستای تحقق رسالت ابلاغی و انقلابی آن به شمار می رود .
ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و تجدید عهدی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز و تبریک میلاد سه نور هدایت حضرت اباعبدالله الحسین(علیهالسلام) و روزپاسدار بر تمامی رهروان طریق شهداء، حضرت ابوالفضل (علیهالسلام) و روز جانباز و سیدالساجدین حضرت امام سجاد(علیهالسلام).وتبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی اعلام می داریم
۱- تردیدی نیست امروز آنچه باعث پروژه سپاه هراسی شده است موفقیت ها و قابلیت های ممتاز این نهاد مقدس است که باعث شده که تصمیمات و برنامه های پیچیده دشمن ناکام بماند .و دلیل این مدعا صحبت های مقام معظم رهبری است که سپاه عمود خیمه ی انقلاب اسلامی و پاسدار اسلام است،می باشد.
۲- مجموعه سپاه با تجارب ۳۷ ساله خود و با تکیه بر توانمندی های دفاعی ، جهادی و با مدیریتی هوشمند و مقتدر با تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی لحظه ای فروگذار نخواهد کرد و امروز همچون گذشته در جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با تکیه بر تفکر بسیجی مردم ایران اسلامی دشمن را ناکام و عقیم خواهد گذاشت.
۳- براساس بیانات مقام معظم رهبری چالش دنیای امروز،گفتمان جاهلیت مدرن است و در مقابل آن گفتمان اسلامی برای همه آن ها راهگشاست و می توان با توکل برخدا و با تکیه بر ایدئولوژی والای اسلام از این چالش عبور کرد و این مهم را همه اعضای جامعه از مردم تا مسئولین باید در یابند و جامه عمل بپوشانند.
۴- امروز تمام دنیا در مقابل توانمندی های نظامی دفاعی وعلمیِ ما زانو زده اند و تنها راه چاره را مذاکره یافته اند؛ هم مردم و هم مسئولین آگاه باشند که نظام در این گامِ مهم به هیچ وجه، از حقانیت خود نخواهد گذشت. حقانیتی که خون شهیدانی چون شهریاری ها و علیمحمدی ها و … تثبیت کننده آن خواهد بود.آنچه امروز برای کشور حیاتی است این که کلید حل مشکلات کشور را باید در داخل جستجو کرد نه در لوزان و ژنو و نیویورک؛ این برخاسته از استراتژی نظام جمهوری اسلامی است.
۵- حرف های بی سروته سران آمریکای وتهدید های پوشالی طرف غربی را ارزشی قائل نشده و جواب اقدامات بیجای آنها همچون بازرسی از مراکز نظامی و تعرض به حریم دانشمندان هسته ای را با سرب داغ پاسخ خواهیم داد.
۶- دشمنان نظام در کنفرانس هایی با تفکرات شیطانی در صدد به راه انداختن جنگ های نیابتی و خانمان سوز در منطقه هستند و قصد آن دارند که آن را به مرزهای ایران بکشانند. سپاه پاسداران همچون تمام نیروهای مسلح هرگونه تهدید معاندان را باعکس العملی دندان شکن پاسخ داده و بدانند که واکنش جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود.

 

والسلام علیکم و رحمه ا.. و برکاته

سوم شعبان المعظم سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات