امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۲/۲۱
کد خبر : 23247
چاپ خبر :

هتلی برای زنان دوستدار گریه!

هتلی برای زنان دوستدار گریه!

.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، هتل “میتسوی گاردن یوتسویا” که در منطقه سندزوکو پایتخت ژاپن قرار دارد، به زنانی که مایل باشند از تنش و استرس خود رهایی پیدا کنند، پیشنهاد می‌دهد که در فضایی که برای آن‌ها تعیین شده است، به راحتی و با صدای بلند گریه کنند.

به نوشته روزنامه انگلیسی تلگراف، این هتل همچنین مجموعه ای از محلول‌ها، پمادها و ماسک‌ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد که آثار گریه را از بین می‌برد، در نتیجه این خانم‌ها دیگر هراسی از قرمزی یا پف کردن چشم‌هایشان ندارند. این هتل همچنین برای درآوردن اشک مشتریانش، راه‌های جالبی را به کار می‌گیرد. از ارائه کتاب‌های مصور تا پخش فیلم‌های رمانتیک!

مدیر هتل درباره این اتاق می‌گوید که این اقدام، ابتکاری برای کمک کردن به زنانی است که دارای استرس و فشار روانی زیادی هستند و این کار به آن‌ها کمک می‌کند که بر این فشارها غلبه کنند.

هزینه استفاده از این اتاق ویژه هر شب حدود ۸۰ دلار است و تنها مشکلش این است که منحصرا برای خانم‌ها تعبیه شده است. بنابراین مردانی که به دنبال چنین اتاقی می‌گردند باید در جایی دیگر آن را جست‌وجو کنند، چون این اتاق فقط برای گریه های زنانه است.

منبع:العالم

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات