امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۲/۰۴
کد خبر : 22192
چاپ خبر :
سردار نقدی در رزمایش الی بیت‌المقدس تهران بزرگ

اگر آمریکا نقشه بسیجیان را می‌دانست برای خلاصی از آن چندبرابر S300 را به ما می‌داد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان سپاه تهران بزرگ که عصر امروز در محل تیپ پیاده آل‌محمد (ص) برگزار شد گفت: برگزاری رزمایش های الی بیت المقدس لبیک به فرمان ولی امرمان امام خامنه ای و برای حفظ هر چه بیشتر آمادگی رزمی بسیجیان است.

سردار نقدی به تهدیدات پوچ و توخالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: برگزاری این رزمایش ها پاسخی به رجزهای خوانی های دشمنان شکست خورده است که از شکست های پی در پی خود درس عبرت نمی‌گیرد و هنوز هم رجزخوانی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: از قرار تا زمانی که رئیس‌جمهور آمریکا گوش تفنگداران خود را در دست نوجوانان بسیجی ما نبیند دست از رجز خوانی های بیهوده برنمی دارد!.

وی افزود: رئیس‌جمهور مفلوک آمریکا یک بار دیگر از گزینه‌های روی میز حرف زده و گفته حتی با وجود سلاح S300  که به ایران داده‌اند ما می‌توانیم با عملیات نظامی نفوذ کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، شکست های پی در پی آمریکا و هم پیمانانش را در چند سال اخیر گوشزد کرد و گفت: هنر ارتش آمریکا، هم‌ پیمانان و ایادیش  را در این سال‌ها بارها دیده‌ایم؛ آنها هر کجا با مجاهدان اسلام و جبهه مقاومت امت اسلام مواجه شدند، شکست خوردند.

وی ادامه داد: هنر آمریکایی‌ها و ایادی پلیدش از جمله رژیم صهیونیستی و آل سعود، کودک‌کشی است و هنر دیگری ندارند. در حالی که صدها و هزاران میلیارد دلار که از غارت اموال کشورهای مختلف دنیا و یا مالیات مردم مظلوم خود برای امکانات و جنگنده های فوق پیشرفته نظامی هزینه می کنند و تمام دانشمندان نگون بخت و دانشگاه های خود را برای این بکار گرفته اند، نهایتاً جز کشتن زنان و کودکان بی دفاع و ویرانی خانه ها و شهرها هنر دیگری ندارند.

سردار نقدی خطاب به مقامات آمریکایی، گفت: شما پشت میزنشینان آمریکا که گزینه‌ها را روی میز و زیر میز می‌برید، بدانید گزینه‌های ما در میدان هستند. شما تصور کرده اید موشکS300  چیز مهمی است. اینها در برابر عزم و خواست ملت ایران اینها چیزی نیست.

وی ادامه داد: آنها اگر بدانند رزمندگان بسیجی ما چه نقشه‌ای برایشان کشیده‌اند خودشان حاضرند نظیر S300 چندین سامانه پیشرفته و موشک به نیروهای مسلح ما بدهند تا دست از این نقشه برداریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: مگر آنها ذلتشان را از یاد برده اند، مگر فراموش کرده اند شهید نادر مهدوی با یک قایق ماهیگری چه بر سر ناوهایشان آورد. مگر از یاد برده اند ژنرال هایزر را برای مبارزه با ملت ایران در سال 57 فرستادند و در نهایت خفت بار از ایران فرار کرد. مگر ذلت طبس را فراموش کرده‌اند. مگر ارتش آمریکا فرار ذلت‌بار و خفت‌بار تفنگدارانش را از یاد برده و مگر ضربات رزمندگان اسلام را در بین‌النهرین و عراق  یادشان نمی آید!.

سردار نقدی خطاب به سردمداران آمریکا افزود: بدانند جوانان ما مرد جنگ هستند و آماده‌اند تا درسی به آنها بدهند که نامشان از تاریخ حذف شود و ننگ آمریکا و رژیم صهیونیستی را از سر ملت های مظلوم دنیا پاک کنند. اگر آمریکایی‌ها بدانند نقشه جوانان ما چیست به هیچ وجه اینچنین رجز نمی خوانند و از گزینه نظامی حرف نمی‌زنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شکست های پی در پی آمریکا و رژیم های وابسته به آن در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: ما توان آمریکا و اسلافش از جمله رژیم کودک کش صهیونیستی، آل سعود و تروریست های مزدور را در یمن، عراق، غزه و لبنان دیدیم. انها هرچه توان داشتند در برابر جبهه مقاومت امت اسلام نشان دادند.

وی خطاب به جبهه استکبار گفت: بدانید این زنان، مردان و جوانان ملت ایران الگو و الهام بخش امت آزادیخواه و مقاومی هستند که در میدان های مختلف در غزه، لبنان، عراق، یمن و … شما را ذلیلانه شکست داد. خودتان خواهید دید در میدان نبرد با این ملت چه شکست و ذلتی در انتظارتان خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تأکید کرد: جبهه مقاومت روز به روز عرصه را بر استکبار و آمریکا تنگ تر خواهد کرد. امروز رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای اسلامی در محاصره جبهه مقاومت امت اسلام است. حلقه محاصره رژیم صهیونیستی آل سعود نیز توسط مجاهدین اسلام  تکمیل شد و اگر حرکتی کند این محاصره تنگ‌ تر می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت:‌ ملت ایران و بسیجیان برای تحقق وعده پیروزی بزرگی که داده شده در حال آماده شدن هستند و روز به روز این وعده امام راحل را که گفت: «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت» نزدیک تر می بینند. رزمندگان بسیجی برای صدور فرمان فرمانده کل قوا برای فتح بیت‌المقدس لحظه شماری می کنند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات