امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۲/۰۳
کد خبر : 22138
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

دلاوری‌های نیروهای سلحشور سپاه ، ایران را به امن ترین نقطه منطقه تبدیل کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکه در دوم اردیبهشت سال 58 به امر امام خمینی (ره) سپاه پاسداران تاسیس شد ،خاطر نشان کرد:سپاه نهادی مردمی و انقلابی است که به سرعت توانست در دل مردم جای گیرد.
وی معنویت و نظامی گری رادو محور فعالیت سپاه در روزهای آغازین دانست و ادامه داد: سپاه پاسداران بعد از تشکیل به بخش های پنج گانه نیروی زمینی،هوایی، دریایی، قدس و نیروی مقاومت تقسیم شد وماموریت های جدیدی را در راستای حفاظت از ایران اسلامی برعهده گرفت.
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان تصریح کرد: در اوایل تثبیت انقلاب اسلامیو آرام‌سازی شهرها به سپاه سپرده شد از طرفی یک  حرکت جدید تحت عنوان صدور انقلاب به سایر نقاط دنیا توسط سپاه قدس نیز آغاز گردید.
سرهنگ پاسدار علیشاهی عنوان کرد: امروز در کشور ما که تمام جهانخواران برای آن دندان تیز کرده اند امنیت به خوبی برقرار است و امن ترین نقطه منطقه محسوب می شود که به  یمن دلاوری‌های نیروهای سلحشور سپاه پاسداران می باشد.
وی در خصوص مباحث موشکی و نظامی خاطر نشان کرد: ایران در این زمینه به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل شده است تا آنجایی که رصد برنامه موشکی ایران از خواسته های طرفهای مذاکره بودو این همه موفقیت به دلیل معنویت در سپاه است.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اتکا به خداوند متعال، خودشناسی و خودسازی، حفظ دستاوردهای مذهبی، اخلاص در انجام کارها، تذهیب و تزکیه،و… را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب وبرخی عناوین منشور پاسداری سپاه دانست و عنوان کرد: مستکبران در سال‌های گذشته تلاششان براین بود که بدون دخالت ایران نقشه جدیدی برای خاورمیانه رسم کنند و خواسته‌های خود  را درعراق وسوریه عملی نمایند اما مشاهده کردیم که ایران تعیین کننده نقشه جدید خاورمیانه است و آنچه خواسته ایران بود در سوریه و عراق رقم خورد.
سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی در بخش دیگری از سخنان خود یادآورشد؛سپاه پاسداران با 300 هزار حلقه صالحین در کشور و 200 حلقه صالحین در شهرستان حرکت‌های تربیتی و ارزشی خوبی در راستای اصلاح جامعه انجام داده است.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گلپایگان گفت:108 کتیبه شهیدان شهر گلپایگان نصب شده است و نصب کتیبه های شهدای شهرهای گوگد وگلشهر را در دستور کار قرار دارد همچنین 4 عنوان کتاب در راستای وصف زندگی شهیدان،محمدقربان عبیری،حسن صحت،هاشم یاوری،محمدتقی توکل در سال 93 تدوین گردیده است که جزء دستاوردهای ارزشمند سپاه محسوب می شود
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات