امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۲/۰۳
کد خبر : 22116
چاپ خبر :
در دیدار با جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهادة

آیت الله صافی گلپایگانی: خاک پای زائران امام حسینم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهاده (بهار شهادت) که قرار است ماه شعبان در کربلا برگزار شود چهارشنبه شب با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کردند و رسما از ایشان یا نماینده ایشان برای حضور در یازدهمین جشنواره بهار شهادت دعوت به عمل آوردند.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار، دعوت به این جشنواره و زیارت امام حسین(ع) را افتخاری برای خود دانسته و گفتند: تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا این کنگره هرچه با شکوه‌تر برگزار شود و امام زمان (عج) از این برنامه‌ها خوشحال می‌شوند.

ایشان برگزاری چنین کنگره‌هایی را مایه عظمت دین، اسلام و عنایت اهل بیت(ع) برشمرده و خاطرنشان کردند: سخنرانی‌ها، مقالات و برنامه‌های این کنگره به گونه‌ای باشد که برای تمام مردم دنیا قابل استفاده باشد و ما در شرایط کنونی باید عظمت سیدالشهداء علیه السلام را به دنیا معرفی کنیم.

این مرجع تقلید افزودند: روز به روز بر عظمت امام حسین(ع) افزوده خواهد شد و این کنگره موفق خواهد بود زیرا امر امام حسین(ع)، امر آسمانی است و گام نهادن در برگزاری این کنگره، مایه افتخار برای تمام عوامل و برگزار کنندگان است.

ایشان با اشاره به سیل جمعیت زوار سید الشهداء(ع) که در مناسبت‌های مختلف به سوی کربلا مشرف می‌شوند گفتند: همه ما خاک پای زایران امام حسینیم و هرچه بیشتر بتوانیم در خدمت زائران امام حسین(ع) باشیم، افتخار بیشتری نصیب ما شده است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد الحسون از اعضای هیات موسس جشنواره ربیع الشهاده و آقای ابومرتضی مسئول بخش رسانه‌ای جشنواره، با ارائه گزارشی از برگزاری دوره‌های پیشین، برنامه‌های تدارک دیده شده برای جشنواره یازدهم را تبیین و تصریح کردند که امسال جشنواره بهار شهادت، شاهد حضور علما و اندیشمندان از حدود ۵۰ کشور جهان خواهد بود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات