امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۱/۳۱
کد خبر : 21950
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

با رای قاطع اکثریت اعضای شورای شهر گلپایگان محمود بخشی از سمت شهردار گلپایگان برکنار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان و به نقل از منابع آگاه محمود بخشی شهردار گلپایگان پس از آن که نتوانست پاسخگوی تعداد زیادی از سوالات اعضای شورای شهر گلپایگان در حیطه ی وظایف کاری خود باشد و آنان را قانع نماید و همچنین به علت عدم اجرای برخی از قوانین، شب گذشته با تعداد 7 رای موافق و 2 رای مخالف از سمت شهردار گلپایگان برکنار شد.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    دکتر جون خداحافظ…..

  2. جوادی گفت:

    با سلام از صبح تابحال عدهای درحمایت از شهردار با تجمع درمقابل فرمانداری برای حمایت ازشهردار تجمع کردند و باز دارند مردم را تحریک به تجمع میکنند بگفته فرماندار مگر نباید هرتجمعی با مجوز فرمانداری باشه چرا با عوامل برخورد نمیشه مگه کشور قانون نداره شاید دستگاه سیاسی خودش به این موضوع دامن میزنه .چرا باکسانیکه دارند پیامک میزنند که براحتی قابل ردیابی وبرخورد برخورد نمیشه .

  3. شهروندی که حقش تضعیف شد گفت:

    همه مردم می دونند اونهایی که قصد آشوب در شهر را دارند و باعث این تجمعات و تشویش اذهان عمومی می شوند چه کسانی هستند و چه منافعی داشتند که از دست دادند . این عده برای مردم شناخته شده هستند و بار اولشون نیست از این کارها می کنند.
    سوالی که برای من پیش اومده اینه که چرا برای برکناری رییس اموزش و پرورش و رییس اداره ارشاد این تجمعات صورت نگرفت مگه قراره هر کس برکنار بشه شهرو به هم ریخت . از صبح تا حالا هم دارند پیامک می دهند که فردا جلوی شورای شهر بریزین بیرون و اعتراض کنین کاری که الان ضد انقلابا می کنند.
    آیا اگر شورایی هم پیدا میشه که این چنین دلسوزانه از منافع و حق مردم دفاع میکنه باید اینگونه رفتار کرد.
    خواهش میکنم پیام منو منتشر کنین

  4. ناشناس گفت:

    دمتون گرم که با مردمیت و این اعصای شورا همیشه پایدار باشند

دیدگاه شما

تبلیغات