امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۱/۲۸
کد خبر : 21740
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

از 40 حافظ و فعال قرآنی در شهرستان گلپایگان تجلیل به عمل آمد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حجت الاسلام مهدی کوچکی رییس اداره تبلیغات اسلامی گلپایگان در این مراسم اظهار نمود : این مراسم با هدف تجلیل از خادمان و حافظان قرآنی برپا شده است تا دیگران بواسطه این تجلیل نسبت به ثبت نام و انجام این فریضه مهم که همان حفظ و تدبر قرآنی است اقدام نمایند.

حجت الاسلام ‘سید محسن کوچکی’ هدف از تدبر  و آموزش قرآنی را تفکر در آیات قرآنی دانست و افزود: هدف از تدبر قرآنی اینست که انسان از کلام خداوند به آیات قرآن تفکر نماید و به آنچه خداوند خواسته است عمل کند.

وی در خاتمه خواستار انسجام فعالان فرهنگی در عرصه فعالیت قرآن و همبستگی و همدلی یک سو موسسات قرآنی در شهرستان شد.

 

DSC_5533

حجت الاسلام ‘مهدی صفر زاده’  مدیر عامل موسسه تدبر در کلام وحی استان قم نیز در این آیین گفت: انسان با تدبر در قرآن به انسجام در سوره ها خواهد رسید و خواهد فهمید که هر سوره یک پیام و غرض و چهارچوب واحد دارد.

وی هدف از نظام مند سازی قرآن را کادر سازی و تربیت سربازان قرآنی در موسسات قرآنی دانست و ادامه داد: اگر فضای جامعه به فضای قرآنی تبدیل گردد، و سبک زندگی بر اساس قرآن باشد ، در کلیه زوایای زندگی مردم اعم از تربیت فرزند، ازدواج ،رابطه با محرم و نامحرم و حتی نوع ساختمان سازی  و غیره فضای قرآنی حاکم خواهد شد.

DSC_5511

اعظم شاه محمدی مدیر مؤسسه روضه القرآن گلپایگان در ادامه این مراسم بیان داشت:موسسه روضه القرآن دارای مجوز رسمی کشوری است و زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی می باشد و علاوه بر اینکه حافظان قرآنی در  این موسسه تربیت می شوند و به درجه مربیگری می رسند از توانایی مربیگری در دیگر مراگز قرآنی شهرستان برخوردار می باشند.

وی بیان کرد:این موسسه تیرماه 88 به همت خواهران فعال قرآنی آغاز به کار کرد و در این مدت 10 هزار نفر دوره آموزشی در این موسسه برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این موسسه رشته هایی همچون تجوید مقدماتی،تجوید عملی،صرف و نحو،امام شناسی، نهج البلاغه، مهدویت،صحت نماز، روخوانی در سطوح مقدماتی و پیشرفته در دو رده بزرگسال و نوجوان،صوت ولحن،تفسیر کلاسهای آموزشی و حفظ و قرائت قرآن فعال می باشند .

در پایان این مراسم از بیش از فعالان عرصه قرآنی و همسران آنان که در این زمینه این عزیزان را همراهی نمودند تجلیل به عمل آمد.

DSC_5600

DSC_5499

DSC_5508

DSC_5517

DSC_5524

DSC_5576

DSC_5582

DSC_5574

DSC_5592

عکاس:وحید اعظمی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    خوشا به سعادتی که نصیب این عزیزان شده

دیدگاه شما

تبلیغات