امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۱/۲۵
کد خبر : 21592
چاپ خبر :
در دیدار اعضای انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان با شورای اسلامی شهر گلپایگان

رییس شورای شهر گلپایگان:دنبال شایسته سالاری هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،به نقل از پایگاه خبری شورای شهر گلپایگان، رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان در دیدار نوروزی انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان با شورای اسلامی شهر گلپایگان تاکید کرد: چرا اولین طومار وارد سایت شهرداری گلپایگان شد؟ و آیا شورای اسلامی شهر نمی توانست طومارها را بر روی سایت شورا منتشر کند ؟ چه کسی به این اختلافات دامن می زند، چه کسی گروه های خاصی را تحریک کرده و به فرمانداری یا جاهای دیگر می فرستد. ما در جلسه رسمی که با آقای شهردار داشتیم گفتیم که اتفاق خاصی نیفتاده و تعدادی از اعضای محترم شورا درخصوص نحوه عملکرد شهرداری سوال هایی را دارند که این امری عادی و طبیعی است ولی متأسفانه امر غیر طبیعی و غیر عادی تلقی شد و مواجه شدیم با اضطراب و نگرانی های برخی از مردم که درجلسه ای  از شهردار خواستیم تا مدیریت کنند که این التهابی که به بعضی مردم وارد شد کاهش پیدا کند و فضای مناسب به شهرداری و شورا برگردد ولی چند روز بعد دیدیم که  طوماری در سایت شهرداری گلپایگان به نفع آقای شهردار گذاشته شد .

علی فیروزی ادامه داد: اگر طومار با دستور شهردارگلپایگان در سایت شهرداری گذاشته شده است باید بررسی شود چه کسی دامن می زند و اگر بادستور ایشان نبوده است پس باید کنترل و نظارت بیشتری بر پرسنل و سایت شهرداری داشته باشند تا از اختیارات ایشان خارج نشود و شورا دنبال خدمت به مردم است و خیلی هم به جو سازی ها وشایعات اهمیت نمی دهیم زیرا این مردم هستند که ضرر می کنند و اگر اختلاف نظری هم وجود دارد باید در راستای منافع به حق شهروندان باشد و نه چیز دیگر .

وی اظهار کرد: شورا گرایش سیاسی ندارد و نخواستیم که سیاسی باشد و نخواهد شد ، چراکه سیاست بازی خوب نیست اما داشتن بینش سیاسی لازم است .

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به اینکه حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان در سال ۹۲-۹۳ در راستای کمیسیون ماده ۱۰۰ به شهرداری گلپایگان کمک شده است تا بتواند خدماتی را ازجمله نصب المان های سطح شهر و یا سنگ فرش بازار انجام دهد، خاطر نشان کرد: ما جایگاه حقوقی شهرداری و شورا را می بینیم نه شخص را و ما به دنبال حق و حقوق و مطالبات مردم بوده و قطعا خواهیم بود.

فیروزی به راه اندازی سایت شورای اسلامی شهر گلپایگان اشاره کرد و عنوان نمود: سایت شورای اسلامی شهر گلپایگان راه اندازی شده است و چنانچه همشهریان نظر و یا دیدگاهی داشته باشند می توانند از این طریق ما را مطلع نمایند و شورا و شهروندان ارتباط دوسویه ای را از این طریق با یکدیگر داشته باشند و همچنین مردم به سرعت در جریان فعالیت ها و تصمیمات شورا قرار گیرند .

علی فیروزی تصریح کرد: مشکل کارخانه بازیافت چندین سال است که لاینحل مانده که امیدواریم با پیگیری های مردم ومسئولین دو شهرستان گلپایگان و خوانسار ، تا پایان امسال شاهد بهره برداری آن باشیم که دراین راستا خصوصا از مردم متدین روستای خم پیچ به دلیل همکاری های صورت گرفته کمال تشکر را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان دربخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شورای اسلامی شهر گلپایگان در دور چهارم از ابتدای فعالیت خود ظرف ۲ سال گذشته تاکنون با بیش از ۲۰۰ جلسه کاری ، بیشترین نشست ها را داشته است.

وی ضمن بیان اینکه هیچ فردی اجازه قطع درختان چندین ساله را ندارد در رابطه با مشکلات ترافیکی شهر گفت: هنوز بسیاری از مشکلات شهر گلپایگان حل نشده است ازجمله ترافیک که درایام نوروز بیشتر شاهد آن بودیم که با احداث چندین خیابان بین بافتی و هم عرض خیابان های امام (ره) و بلوار سلمان فارسی و از همه مهم تر فرهنگ سازی در شهرستان می توان  این مشکل شهروندان را حل کرد که البته اقداماتی صورت گرفته ولی کافی نیست و انشاا… در سال جاری تلاش خواهیم کرد تا  ترافیک خیابان های اصلی شهر روان تر گردد.

شورای-اسلامی-شهر-گلپایگان-علی-فیروزی-5

شورای-اسلامی-شهر-گلپایگان

شورای-اسلامی-شهر-گلپایگان-علی-فیروزی

شورای-اسلامی-شهر-گلپایگان-دوستداران-محیط-زیست-گلپایگان

رئیس-شورای-اسلامی-شهر-گلپایگان-علی-فیروزی

دوستداران-محیط-زیست-گلپایگان-3

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات