امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۱/۱۸
کد خبر : 20961
چاپ خبر :
رییس شورای شهر گلپایگان

در سال جدید شهرداری را میخواهیم که با شورا هماهنگ باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،علی فیروزی رییس شورای شهر گلپایگان در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه حمل و نقل گلپایگان اقداماتی صورت گرفته است اما نه مردم راضی هستند ونه سیستم حمل و نقل لذا امیدوارم که کاری کنیم تا هردو قشر راضی شوند .
وی ادامه داد:برای بازیافت نیز جلسه ای ویژه برگزار کردیم که امیدوارم در سال 94 یکی از مشکلاتمان در سطح شهر که محیط زیستمان را زیر سوال می برد حل نماییم و امیدواریم در این قضیه بیشتر کار شود و شورا هم در این رابطه هر کاری که از دستش بربیاید پشتیبانی خواهد کرد تا انشاا… سال 94 شاهد بهره برداری و یا حداقل احداث کارخانه بازیافت باشیم.
رئیس شورای شهر گلپایگان گفت:حفظ و نگهداری فضای سبز بسیار خوب است و اگر ان جی اویی هم تشکیل می شود به یک بعد نگاه نکنند و نگاهشان فراجناحی باشد ،ما قبول داریم که اداره برق برخی کارها را انجام می دهد اما بیاییم به آن جهت دهیم ،شاید ما تصور کنیم که اداره برق مشکلات محیط زیستی ایجاد می کند درصورتی که برخی صنف هایی که در داخل شهر هستند بیشترین مشکلات را برای فضای سبز ایجاد می کنند و سعی می کنیم در سال جدید صنوفی که با محیط شهری سازگاری ندارند را به جای خاصی منتقل کنیم. فاضلاب ها و یا روغن های سوخته تعویض روغنی ها که پای درختان می آید آسیبش بیشتر از اداره برق است.
فیروزی بابیان اینکه تلاش ها باید اضافه گردد افزود: در راستای فضای سبز بررسی کنیم که کجا بوده ایم،به کجارسیدیم و به کجا می خواهیم برویم و برای هر طرحی باید پیوست فرهنگی داشته باشیم.
رئیس شورای شهرستان خاطر نشان کرد:درخصوص احیای بافت های فرسوده در سال 94 تلاش شود و اگر بتوانیم آنها را احیا کنیم به پیشگیری تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغات و امنیت شهر کمک می شود.
وی ادامه داد: افرادی که با هدف رفاه و آسایش بیشتر از روستابه شهر مهاجرت می کنند باید مطالبات و نیازهایشان در شهر برآورده شود و نه اینکه با مشکلات شهرنشینی مواجه شوند .
علی فیروزی اضافه کرد: برخی بازاریان صحبتشان بر این است که اگر بازار روز همیشگی شود درآمد یک سری از کسبه پایین بیاید ،اما هدف و نگاه ما این است که یک رقابت صحیحی ایجاد شود تا بتوانیم یک خدمات بیشتری  به اقشار آسیب پذیر داشته باشیم .
رئیس شورای شهر گلپایگان یادآورشد؛ما در سال جدید شهرداری را می خواهیم که با شورا هماهنگ باشد چون در غیر این صورت مردم ضرر می کنند و اعضای شورا و خود من نیز هیچ خواسته غیر قانونی نداشته و نداریم و امیدواریم در بدهکاریهای مردم به شهرداری مساعدت شود .
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات