امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۱/۱۸
کد خبر : 20966
چاپ خبر :
فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان

امنیت امروز گلپایگان حاصل تعامل سه وجهی نیروی انتظامی، قوه قضاییه و مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید اظهار کرد: رسانه پل ارتباطی خوبی است که می‌تواند بین مردم و نیروی انتظامی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که امروز رقم خورده حاصل تعامل سه وجهی نیروی انتظامی، قوه قضاییه و مردم است، در ایام نوروز با وجود تعدد مسافران و رفت و آمدها، گلپایگان امنیت خوبی را تجربه کرد و شاهد ارتقای امنیت در جامعه بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 85 درصدی سرقت از منازل و کاهش 100درصدی سرقت اتومبیل، احشام و جیب بری بودیم، همچنین سرقت موتور سیکلت نیز 55 درصد کاهش داشت و در مجموع می‌توان گفت که در ایام نوروز 63 درصد کاهش سرقت را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم.

سرهنگ یوسلیانی در رابطه با تلفات جاده‌ای اضافه کرد: متاسفانه سه مورد تصادفات فوتی داشتیم که 90 درصد آن مربوط به موتورسیکلت‌هایی بوده که سرنشین آنان افراد مسن و میانسال بودند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان افزود: با توجه به اینکه بیشترین تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌ها است،  کلاه ایمنی را برای رانندگان موتور سیکلت توصیه می‌کنیم و با رانندگان موتور سیکلت‌هایی که کلاه ایمنی نداشته باشند برخورد قانونی خواهیم کرد .

وی با بیان اینکه در ایام نوروز سه طرح امنیت اخلاقی در سطح جامعه، کنترل تفرجگاه‌ها و پیشگیری از سرقت و کنترل مجرمین در سطح شهرستان اجرا شده است، در رابطه با اهداف سال جدید خاطر نشان کرد: تلاش در راستای کاهش تخلفات و تلفات جاده‌ای و رانندگی، بهبود خدمات انتظامی و طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی از اهدافی است که در سال جدید آنها را دنبال خواهیم کرد.

یوسلیانی گفت: در ایام نوروز چهار درصد افزایش کشف جرایم داشته‌ایم، همچنین در سال 93 شاهد افزایش 13 درصدی کشف سرقت‌ها و به همین میزان کاهش سرقت در شهرستان بودیم.

وی یادآورشد: آخرین چهارشنبه سال گذشته و روز طبیعت در شهرستان را بدون هیچ گونه حادثه‌ای پشت سر گذاشتیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات