امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۱/۱۳
کد خبر : 20591
چاپ خبر :
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد

شهادت ۳ تن از کارکنان نیروی انتظامی خوزستان در پاسگاه سیار اهواز – حمیدیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، رحمان موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: ساعت 3 بامداد پنجشنبه سیزدهم فروردین ماه در پی حمله شبانه به پاسگاه سیار نیروی انتظامی خوزستان در مسیر اهواز – حمیدیه 3 تن از کارکنان انتظامی خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: این پاسگاه در حفاظت از چادرهای مستقر مسافران نوروزی و کاروان‌های اردویی هلال احمر نقش ویژه‌ای داشتند و احتمالاً به این دلیل مورد حمله قرار گرفتند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: این پاسگاه یکی از ایستگاه‌های نوروزی نیروی انتظامی خوزستان است.

وی بیان کرد: تیم‌های ویژه نیروی انتظامی خوزستان پس از رخ دادن این حادثه به محل اعزام شدند تا با استفاده از نیروهای با تجربه در کمترین زمان اقدام به شناسایی و دستگیری عاملان کنند.

موسوی تأکید کرد: از انگیزه و هویت عاملان این حادثه هیچ اطلاعی وجود ندارد و تاکنون وابستگی آن‌ها به حزب یا گروهی اعلام نشده و پس از اطلاع از جزئیات، این موضوعات از طریق رسانه‌های معتبر اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی حمله شبانه اشرار به پاسگاه سیار نیروی انتظامی خوزستان در مسیر اهواز به حمیدیه 3 تن از کارکنان نیروی انتظامی خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و 2 تن از مجروحان این حادثه که حال عمومی آن‌ها خوب است توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات