امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۲/۲۸
کد خبر : 19920
چاپ خبر :
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان گلپایگان

کسانی که حرکت جبهه فرهنگی را سیاسی و انتخاباتی معرفی می کنند،هنوز فرمان رهبری را درک نکرده اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، در پی بیان سخنان و مواضع در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان نسبت به همایش همسنگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که در چهاردهم اسفندماه در کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگان برگزار شده بود و انعکاس آن در این پایگاه خبری و برخی از خبرگزاریها، محمد سعید طاهری دبیر جبهه فرهنگی شهرستان با ارسال جوابیه ای به دفتر پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان نوشته است:

همانطور که قبلاً تصریح کرده ایم تشکیل جبهه فرهنگی یک حرکت اصیل مردمی و نشات گرفته از دغدغه های دینی و انقلابی در حوزه فرهنگ است و در راستای محتوا بخشی به فعالیتهای مجموعه های مختلف فرهنگی-مردمی و حرکت منسجم مردمی در رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

جای تاسف است که برخی مسئولین شهرستان بجای استقبال و همراهی با این حرکت ارزشمند، مدام اصرار برسیاسی بودن و انتخاباتی بودن این حرکت مردمی میکنند.

بهتر است عزیزان قبل از هرگونه اظهار نظر دیگری در اینخصوص یکبار فرمایشات حضرت آقا در مورخ 92/02/02 در جمع برخی از نخبگان و پیشکسوتان فرهنگی را مطالعه نمایند و تاکیدات صریح معظم له مبنی بر لزوم تشکیل جبهه های فرهنگی در سراسر کشور و دیگر رهنمودهای ایشان در این امر مهم را از عمق جان بشنوند و آنگاه وظیفه و مسئولیت خود را در این مسیر مرور نمایند که آیا وظیفه شان ایجاد تسهیل در این حرکت مردمی است یا شبهه آفرینی!!

اینجانب ضمن تشکر از استقبال و همراهی برخی مسئولین گرانقدر شهرستان منجمله ائمه محترم جمعه گلپایگان و گلشهر، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان و همه هیئات ،کانونهای مساجد، ائمه محترم جماعات،بسیجیان و دیگر فعالان فرهنگی ،از شروع این حرکت مردمی ،آنرا ناشی از درک صحیح ایشان از انتظارات نائب امام زمان و وظیفه سنگین ما در عرصه کارزار فرهنگی می دانم.

 با توجه به سخنان یکی از مسئولین در شورای اداری  نسبت به برگزاری این همایش در شهرستان گلپایگان تعجب می کنیم از برخی قضاوتهای بدون تحقیق و کم تقوایی ها که متاسفانه ناشی از تاثیر پذیری از اخبار کذب انسانهای معلوم الحال در این شهر است!

تمام 300 الی 400 نفری که در همایش شرف حضور داشتند تصدیق می کنند که کوچکترین رویکرد سیاسی و جناحی در این همایش یکروزه حاکم نبوده و شان خادمین ، مهمانان و مخاطبان حاضر در همایش بسیار بالاتر از آن بود که بخواهند نسبت به حزب الهی بودن یا نبودن دیگران قضاوت کنند!

هرکس در هرجایگاه و مسئولیت که هست وظیفه اش خدمت بی منت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ان شا الله همگان در این انجام وظیفه توفیق داشته باشند.

 

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. تبیان گفت:

    با سلام
    به راستی که حُسن نیت و تلاشهای صادقانه این عزیزان بر کسی پوشیده نیست و هدفی جز پیشرفت شهرستان در همه زمینه ها به ویژه حوزه های فرهنگی و مذهبی ندارند. جو سازی بی مورد به صلاح شهرستان نیست و باید همه با هم متحد شویم. این یک جریان در سطح کشور است و باید سپاسگزار این دوستان باشیم که شهرستان گلپایگان از شهرستانهای پیشرو در این زمینه است.
    امید است همه با هم جهت آبادانی این شهر تلاش کنیم تا اینکه بی جهت دنبال بهانه جویی باشیم و ارزشمند ترین سرمایه خودمان و دیگران یعنی زمان را اینگونه هدر دهیم/
    ما به عنوان فعالان فرهنگی شهرستان این حرکت ارزشمند را ارج می نهیم و در آستانه سال جدید برای این عزیزان و تمامی همشهریان آرزوی بهروزی داریم.

    یا علی

  2. محمد گفت:

    با سلام
    از شنیدن خبر متعجب شدم .انتظار فعالان فرهنگی از مسؤلین شهرستان همراهیست , اگر چه با یک خسته نباشید ساده.
    بدانند که اگر بخواهند در مقام مقابله با این حرکت فرهنگی بر بیایند, به نوعی مقابله کردند با تمام نیات خیر خواهانه کسانی که دلشان برای وضعیت موجود فرهنگی میسوزد .بنده به عنوان شرکت کننده مواضع سیاسی و انتخاباتی رو در همایش ندیدم.

  3. mostafa گفت:

    واقعا از ………تعجب می کنم! به فرض هم که حرکت سیاسی باشد، جای موضع گیری علیه آن در جلسه شورای اداری است؟! !
    البته نباید ناراحت شد، این اهمیت حرکت فرهنگی و اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را می رساند که جای موضع گیری علیه آن در یک جلسه با چنین شأن والاست. لذا به خود ببالیم که چنین مهم و با اهمیت هستیم.
    خداوند اخلاص کار و تقوی و پشتکار را از این حرکت نگیرد.

  4. علی رضایی گفت:

    متاسفم از این که عده ای میخواهند حرکت زیبا و وحدت بخش هیات های مذهبی شهرستان را به حاشیه هایی بکشانند که البته به گفته خودشان نه از منبع موثق بلکه از منشاء شنیده هاست
    به هرحال بهترست دولتی ها همدل مردم باشند چنانچه همیشه مردم همدل دولت ها هستند

دیدگاه شما

تبلیغات