امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۲/۲۷
کد خبر : 19882
چاپ خبر :
یک عضو شورای شهر گلپایگان بیان کرد

ورزش گلپایگان سقوط کرده است

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان قاسم نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در گلپایگان اظهار کرد: برای لیگ اخیر مسابقات والیبال که در شهرستان به نام شهدای نظم امنیت گلپایگان برگزار شده بود، چندین بار به سالن 17 شهریور رفتم، اما مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان که خود مجری این کار است حضور نداشت و از طرفی کوچکترین تسهیلاتی را هم برای این ورزشکاران در نظر نگرفته بودند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم در این چند ساله چه کارهایی باید در ورزش انجام می‌شد که نشد  و چه کارهایی نباید صورت می‌گرفت که انجام دادیم، ورزش گلپایگان سقوط کرده است. زمانی ورزشکاران شهرستان در سطح استان حرفی برای گفتن داشتند، اما اکنون یک ورزشکار نداریم.

این عضو شورای شهر گلپایگان گفت: ورزش گلپایگان به دلیل قصورهای مدیریتی و نداشتن کارشناس در حال تنزل است، چرای آن را هم باید از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دست اندرکاران ورزش سوال کنید. روزی که از برنده لیگ والیبال می‌خواستند تجلیل کنند مسئول ورزش و جوانان شهرستان حضور نداشت.

نادری اضافه کرد: انتظار داشتیم در یک سال و نیمی که اعضای جدید مسئولیت شورای شهر را برعهده گرفته‌اند، رئیس ورزش و جوانان شهرستان از شورا بخواهد که فلان کار را برای ما انجام دهید و یا فلان قسمت را شما عهده‌دار شوید که ورزش گلپایگان ترقی کند، اما تاکنون خواسته‌ای از ما نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جوانان شهرستان به مسئولان ورزش انتقاد دارند، گفت: جوانان در موضوع ورزش نمی‌دانند درد و مشکلشان را به چه کسی بگویند جوانان می‌خواهند که حداقل مسئول ورزش شهرشان پشت و پناهشان باشد چرا که یک قوت قلبی خواهد بود.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. سلطانی گفت:

    از اینکه این مجله خبری لب به انتقاد میگشاید و دردها را میبیند خوشحالم و سپاسگزار. رسالت رسانه، بیان درد است نه تملق گویی. فقط خواهشا کما فسابق جانب حقیقت و اعتدال را نگه دارید.
    با تشکر.

دیدگاه شما

تبلیغات