امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۲/۲۴
کد خبر : 19706
چاپ خبر :
اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرستان گلپایگان/مجموعه تفریحی و گردشگری پارک جنگلی گلپایگان

پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان  با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گلپایگان ، در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور آشنایی مخاطبین این پایگاه خبری، خصوصا” مسافران نوروزی با جاذبه های گردشگری و توریستی شهرستان گلپایگان ، در نظر دارد به معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری شهرستان گلپایگان اقدام نماید که امیدواریم  مورد استفاده مسافران عزیز و کلیه مخاطبین محترم این پایگاه خبری قرار گیرد.

مجموعه تفریحی و گردشگری پارک جنگلی گلپایگان

پارک تفریحی توریستی گلپایگان در مساحتی بالغ بر 33 هکتار در شهر گلپایگان در محلی مرتفع با چشم اندازی زیبا و دارای انواع گونه های گیاهی و طبیعی و انواع مجموعه ها و فضاهای گردشگری و تفریحی شامل بازارچه فروش محصولات فرهنگی ، هنری و صنایع دستی با 42 غرفه، رستوران، نمازخانه، سرویس های بهداشتی ، 50 دستگاه آلاچیق ، بوفه ، مجموعه ورزشی چمن مصنوعی، ساختمان IT و کتابخانه ، دفاتر اداری، فضای بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری ، جاده تندرستی به طول 2کیلومتر، دریاچه مصنوعی و فضای سبز به مساحت13 هکتـــار، آب نمای طبیعی و مصنوعی در دل کوه می باشد.

این مجموعه تفریحی با توجه به قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب کشور و مجاورت شهرستان های خمین، الیگودرز، محلات ، خوانسار و فریدن از اهمیت به سزایی در جذب مسافر و گردشگر و همچنین ساکنین شهرهای مجاور برخوردار است .

 

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (1)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (11)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (10)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (9)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (8)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (7)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (6)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (5)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (4)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (3)

پارک جنگلی گلپایگان- bayan news (2)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. گلپایگانی گفت:

    لطفا از آبگیری دریاچه سد جدید و حق آبه گلپایگان و اینکه آیا برای حد فاصل سد تا روستای غرقاب برنامه فضاسازی و ایجاد تفریحگاه هست یا نه؟ هم خبر تهیه کنید.با تشکر.

دیدگاه شما

تبلیغات