امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۲/۲۲
کد خبر : 19604
چاپ خبر :
رییس شورای شهرستان و شهر گلپایگان

برپایی نمایشگاه بهاره به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،علی فیروزی رییس شورای شهرستان و شهر گلپایگان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سالجاری که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار گردید ضمن تشکر از امام جمعه گلپایگان بخاطر دغدغه و حمایت ایشان از اقشار آسیب پذیر و کم در آمد شهرستان اظهار کرد:یکی از دغدغه ها و گله مندیهای مردم ، در بحث برپایی نمایشگاههای فصلی که به مناسبتهای مختلف برگزار می گردد اینست که گلپایگان در این زمینه کوتاهی می نماید.

وی نسبت به اظهار نظر رییس اداره صنعت و معدن و تجارت مبنی بر اینکه نمایشگاه بهاره بیشتر مواقع به محل عرضه اقلام بی کیفیت فروشگاههای پوشاک و لوازم خانه تبدیل می شود و امسال بجای این نمایشگاه، فروش فوق العاده در برخی فروشگاههای پوشاک و کیف و کفش را در دستور کار قرار دادیم بیان کرد:چه کسی باید تشخیص دهد جنسی بنجول هست یا نه؟ و اگر چنانچه جنسهای بنجول وارد این نمایشگاه می شود نظارت آن با کیست؟ و اگر نظارت آن با شماست نباید گذاشت جنسهای بنجول وارد آن شود واگر چنانچه خودشان اختیار دارند آن بحث جدایی است.

فیروزی به خاطر گله مندی مردم در مورد قیمت برخی از اقلام مانند کیف و کفش و مراجعه آنان به مسئولین ذیربط بابت این موضوع ابراز کرد:در بازرسیهایی که توسط اداره صنعت و معدن و تجارت در رابطه با نظارت بر قیمتها انجام می گردد حتماً از کارشناس استفاده می شود ولی با این وجود از این اداره تقاضامندیم از افرادی که بر کیفیت و قیمت اجناس احاطه کامل دارند استفاده گردد.

وی تصریح کرد:ما به دنبال خدمت به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد هستیم و در این رابطه مردم از ما انتظار دارند.

وی ادامه داد:اقشار آسیب پذیر که بیشتر در حاشیه شهر با 4 الی 5 فرزند زندگی می نمایند، هنگام ورود به این نمایشگاهها به نوعی خرید خود را کرده و می روند.

رییس شورای شهرستان با اشاره به اینکه در شهرستان تولید کنندگان زیادی داریم ابراز داشت:متاسفانه با وجود داشتن تولید کنندگان فراوان در شهرستان گوشت مرغ به شهرهای اطراف با قیمت کمتر صادر می شود و ما فقط بوی بد آن را باید تحمل نماییم.

فیروزی عنوان کرد : در رابطه با برپایی نمایشگاههای بهاره و حمایت ما از برپایی این نمایشگاه در گلپایگان یکی از اتحادیه ها عنوان کرده بود که از رییس شورای شهر انتظار حمایت از یکسری افراد را داشتیم ، ما در همینجا اعلام میداریم که ما فقط از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر حمایت می نماییم و از کسانی که دنبال سود و منفعت خود می باشند هیچ حمایتی نداریم که بکنیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. حمید گفت:

    ای کاش تمام مسئولین به فکر اقشار اسیب پذیر بودند مانند شما. با تشکر از آقای فیروزی

  2. صدرا گفت:

    اخ اگه من یه کاره این مملکت بودم، تندیس طلا از مسولین دغدغه مند و حامی اقشار کم در امد میساختم!

  3. آاقای گرفتار گفت:

    ای کاش کاسبهای گلپایگان چهار پنج روز هم به فکر مردم بیچاره بودند 360 روز برای جیب خودشون کار کردند پنج روز هم برای مردم وای کاش تمامی مسئولین مثل امام جمعه محترم و رییس شورای شهرستان به فکر اقشار کم در آمد و آسیب پذیر بودند.

  4. قاسم گفت:

    تشکر میکنم از تمامی زحمات شما
    خواهشن پیگیر این نمایشگاه بهاره باشید .چون اقشار کم درآمد این شهر واقعا به یک همچین نمایشگاهی احتیاج دارند .

دیدگاه شما

تبلیغات