امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۲/۱۹
کد خبر : 19450
چاپ خبر :
دلنوشته عزت الله ضرغامی برای سردار احمدی مقدم

خسته نباشی سردار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از مهر: در پی پایان ماموریت سردار احمدی مقدم به عنوان فرمانده نیروی انتظامی، سید عزت الله ضرغامی دل‌نوشته‌ای به او تقدیم کرد. به گزارش فارس، متن کامل دل نوشته به شرح زیر است:

خسته نباشی سردار…

از بانه و پیرانشهر، قرارگاه حمزه و از نیروی مقاومت و لبنان تا فرماندهی نیروی انتظامی و تا همیشه…

همه آنهایی که تو را می‌شناختند نه به عنوان و یا جایگاه که به اسم «اصغر مقدم» در یادشان و جانشان نشسته ای و خوش مقام داری در نزد سوخته دلان جنگ!

شمایلی که یادآور بسیجی خوشروی، خوش گوی، پر کار، ثابت قدم در مسیر ولایت است و همین کافی است.

ایستادی و ماندی تا مدعیان دموکراسی یادبگیرند شهامت پذیرش انتقاد را، تواضع را و فروتنی را، چه سرخوشانه در آخرین مصاحبه‌ات به خودت و عملکردت ۱۰ دادی و کیست که نداند در وانفسای کمبودها و ناملایمات‌ و تیرهای پنهان و پیدای بلا، همیشه سینه سپر کردی و برای سربازانت در مرزهای کشور بارها در خلوت گریستی و گفتی که این بچه‌ها امانت مردم‌اند و چشم و چراغ خانواده‌شان و در برابر دشمن همانی بودی که در عملیات مرصاد، منافقین را مثل گربه در گونی کردی و غائله فروغ خاموش فرقه رجوی را برای همیشه ناکام و در گور کردی!

با این همه، برای رسانه‌های گروهی پدری کردی و به خودت ۱۰ دادی و این شد اسباب شادی کودکانه آنها، مانده است که تو را و مرامت را بشناسند و بدانند که شهروندان همه در برابر پلیس مقتدر و مهربان باید که راحت باشند.

«برادر اصغر» تو و هم نسل‌های تو بسیجیان پای کار هستید و خواهید بود که معطل داوری زید و عمرو نمی‌شوند، این عباد خدا دل در گرو تکلیف دارند و بس.

الحق والانصاف که در نیروی انتظامی علی‌رغم همه نبودها و کمبودها درخشیدی و در تاریخ این نیرو از تو به عنوان فرماندهی منضبط، متخلق و کارامد و انتقادپذیر و با شرح صدر یاد خواهند کرد.

خسته نباشی سردار…

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات