امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۲/۱۰
کد خبر : 18834
چاپ خبر :

افزایش بی‌سروصدای شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از تسنیم، در جلسه هیئت‌امنای مرکزی دانشگاه آزاد که روز ۶ اسفندماه برگزار شد، میزان حقوق کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و میزان شهریه دانشجویان این دانشگاه برای سال ۹۴ مشخص شد.

در جلسه هیئت‌امنای مرکزی دانشگاه آزاد به‌ریاست آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد، میزان شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در سال ۹۴ مشخص شد و براساس آن شهریه ثابت دانشجویان ورودی تا سال ۹۳ بدون افزایش و شهریه متغیر آنها ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

برای دانشجویان جدیدالورود (ورودی مهر ۱۳۹۴) نیز شهریه ثابت به‌میزان ۱۵ درصد و شهریه متغیر نیز به‌میزان ۱۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

روز گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد مصوبات جلسه هیئت‌امنای این دانشگاه را با تیتر “روز خوب دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌امنای مرکزی/ تصویب همه پیشنهادها به‌اتفاق آراء” منتشر کرد، اما اشاره‌ای به افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد نداشت.

رسانه‌های وابسته به این دانشگاه نیز به‌تأسی از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد تنها به انتشار خبر درج‌شده در این سایت اکتفا کردند و جزئیات بیشتری از بودجه دانشگاه آزاد و درآمدهای آن، به‌خصوص در زمینه شهریه دانشجویان منعکس نکردند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات