امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۲/۰۸
کد خبر : 18679
چاپ خبر :

رییس جمهوری در کارگاه ضریح امامین عسکریین(ع) قلم زد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،«حجت الاسلام حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران که روز چهارشنبه برای سفری دو روزه وارد قم شد، شامگاه پنجشنبه 7 اسفند 1393 از کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین بازدید کرد.

در این بازدید که ساعت 23:10 برگزار شد «حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی» نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران از رییس جمهور استقبال کرد.

 

 

وی در پاسخ به این سؤال آقای دکتر روحانی که “آیا ضریح برای فرستادن به سامراء آماده است؟” گفت: ضریح خرده کاری هایی دارد چندان مهم نیست و می توان آنها را در موقع نصب در عراق نیز انجام داد.

شهرستانی تأکید کرد: ولی چیزی که بسیار مهم است مسأله امنیت در سامراء است. اگر امنیت کامل در آن منطقه برقرار شود ما آماده فرستادن ضریح هستیم.

همچنین «حجت الاسلام سید ابراهیم لاجوردی» مدیر ستاد ساخت ضریح جدید امامین عسکریین(ع) توضیحاتی درباره ساختمان و مشخصات جدید این سازه ارزشمند ارائه کرد.

 

رییس جمهور نیز با قدردانی از زحمات دست اندرکاران ساخت این ضریح گفت: با توجه به شناختی که از شما دارم می دانم کاری در خور شأن شیعیان انجام داده اید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پایان این کار چکش و قلم به دست گرفت و برای ثبت اسم خود در زمره خادمان امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع)، در کارگاه ضریح جدید این دو امام همام قلمزنی کرد.

 

منبع:ابنا
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات