امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۱۲
کد خبر : 16946
چاپ خبر :
مسئول روابط عمومی آبفا گلپایگان خبر داد

ادامه ساخت مخزن ده هزار متر مکعبی تصفیه خانه آب گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، مهدی قنبری مسئول روابط عمومی اداره آبفا گلپایگان اظهار کرد: مخزن ده هزار متر مکعبی که از جمله حساس ترین و بزرگترین سازه های فرآیندی  تصفیه خانه آب گلپایگان به شمار میرود تاکنون 60 ٪ پیشرفت فیزیکی داشته است .
وی با بیان اینکه عملیات ساخت این مخزن به سه پارت شرقی ، میانی و غربی تقسیم شده است افزود:  اجرای فنداسیون و ساخت دیواره های پارت شرقی و میانی بصورت کامل اجرا شده و پارت غربی نیز در مراحل پایانی به سر میبرد .
وی ادامه داد : پس از پایان عملیات اجرای فنداسیون و ساخت دیواره ها ، اجرای سازه ساخت سقف مخزن  آغاز خواهد شد. و عملیات قالب بندی و اجرای سقف مخزن آخرین مرحله از عملیات  سازه ای ساخت مخزن ده هزار متر مکعبی خواهد بود.
 
اجرای عملیات خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد
pic1-kh2
مهدی قنبری همچنین از ادامه روند اجرای عملیات خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد خبر داد .
وی گفت : این طرح  با هدف جمع آوری فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد از محل ساخت تصفیه خانه فاضلاب به سمت شهر های گوگد و گلپایگان اجرا میگردد.
وی اظهار کرد : پس از انجام رایزنیهای لازم  و جلب رضایت معارضین ، عملیات اجرای خط انتقال فاضلاب از سر گرفته شد و تاکنون حفاری ترانشه که در قسمتی از مسیر به عمق شش متر  میرسد ، تا ابتدای کمربندی شهر گوگد انجام شده است .
وی با بیان اینکه اعتبار برآورد شده جهت اجرای عملیات خط انتقال شبکه اصلی فاضلاب به طول 3 کیلومتر  بالغ بر پانزده میلیارد ریال میباشد افزود:  در این پروژه سه هزار متری، لوله هایی از جنس بتنی با پوشش داخلی پلی اتیلن به قطر 1000 میلی متر استفاده خواهد شد.
 
ساخت ایستگاه پمپاژ آب در تصفیه خانه آب گلپایگان
pic1-kh3
مسئول روابط عمومی اداره آبفا گلپایگان گفت : عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ آب تصفیه شده در محل تصفیه خانه آب گلپایگان آغاز شد .
وی افزود: در این عملیات خاکبرداری ، اجرای فنداسیون ، آرماتور بندی و قالب بندی دیواره ها و سقف انجام میشود .  
وی هدف از ساخت ایستگاه پمپاژ را انتقال آب تصفیه شده به شمال شهر گلپایگان ، مجتمع های مسکن مهر و شهرک الوند بیان نمود.
قنبری تصریح کرد: انتقال آب تصفیه شده به شمال شهر گلپایگان از اولویتهای اصلی آبفا منطقه گلپایگان به شمار میرود که طبق برنامه زمان بندی قرار است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
گفتنی است در کنار ساخت ایستگاه پمپاژ ، مراحل خرید لوازم و تجهیزات آن نیز در حال انجام است .
ایست ! آب نیست.
pic3-kh4
به دنبال طرح پرسش مهر ریاست جمهوری در خصوص چگونگی حفاظت از آب‌ها توسط دانش آموزان ، همایش سراسری «ایست! آب نیست» در مدارس شهرستان گلپایگان برگزار شد .
در این همایش که از بیست و هفتم دی ماه به مدت سه روز برگزار گردید مدیر آبفا گلپایگان و مسئول روابط عمومی آبفا منطقه با حضور در مدارس شهرستان در خصوص اهمیت آب و لزوم مصرف بهینه آن به ایراد سخن پرداختند.
pic2-kh4
لزوم فرهنگ سازی در مصرف آب ، اهمیت آب در زندگی ، کاهش منابع آب ، راهکارهای کاهش هدررفت آب ،نقش دانش آموزان در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و مدیریت مصرف از جمله مواردی بود که در بین بیش از دو هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی مورد بحث قرار گرفت و بر رعایت آن تاکید شد.
 روابط عمومی آبفا گلپایگان با هدف ایجاد حساسیت بیشتر در خصوص  مدیریت مصرف آب و لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از طریق دانش آموزان در بین خانواده ها ، اقدام به پخش بروشور صرفه‌جویی، کتاب مصرف بهینه آب  و لوح فشرده مدیریت مصرف آب در مدارس شهرستان نمود.
گفتنی است دانش آموزان مدارس شهرستان گلپایگان نیز با تهیه تراکت های صرفه جویی ، نقاشی با موضوع جلوگیری از هدر رفت آب و روزنامه های دیواری با موضوع اهمیت آب و لزوم مصرف بهینه آن حضوری چشمگیر در این همایش داشتند.
اهدا خون اهدا زندگی
اهداء خون توسط کارکنان آبفا گلپایگان
pic2-kh5
کارکنان آبفا گلپایگان با اهدا خون خود در امر خداپسندانه زندگی بخشی به همنوعان شرکت کردند .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، به همت روابط عمومی و پایگاه بسیج آبفا منطقه گلپایگان مقدمات حضور  اکیپ سازمان انتقال خون درآبفا گلپایگان فراهم شد وکارکنان آبفا گلپایگان با اهداء خون خودبه نیازمندان دراین امرخیرو خداپسندانه شرکت نمودند تا کمکی هر چند ناچیز به نیازمندان باشد .
گفتنی است با اطلاع رسانی آبفا منطقه در اداره ها و ارگانهای مجاور زمینه حضور کارکنان دوایر دولتی و دانشگاههای مجاور آبفا گلپایگان نیز فراهم گردید و برخی از کارکنان این دوایر و دانشگاهها در این امر خداپسندانه شرکت نمودند .
pic1-kh5
pic3-kh5
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات