امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۱۰
کد خبر : 16736
چاپ خبر :
امام جمعه شهرستان گلپایگان

مهم ترین کار برای فرزندانمان این است که اسباب تربیتشان را فراهم کنیم نه فقط اسباب آرامششان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان ،به اعدام آخرین بازمانده جنایت خونین گلپایگان اشاره نمود و اظهار کرد: پیگیری های قوه قضایی و نیروی انتظامی سبب شد تا آخرین جانی این واقع به چوبه دار آویخته شود.
وی ادامه داد: دختر بچه مجروح سروان زینلی مگر چه کرده بودکه وقتی او را دیدیم ، مثل شمع آب می شد و می گفت که پدرم را می خواهم ،مگر علی و میلاد زیبایی و سه مامور دیگر نیروی انتظامی ما و دیگران که توسط این جانی و دو برادر دیگرش کشته زخمی شده بودند چه گناهی را مرتکب شده بودند جز اینکه از می خواستند از جان مردم و اموال خودشان دفاع کنند؟باید اینگونه به خاک و خون کشیده می شدند ؟و این آه مظلوم بود که نهایتاً گریبان ظالم را گرفت.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان گفت:لقمه حرام انسان را به جایی می رساند که به جای اینکه پای چوبه دار شرمنده مردم باشد و از خانواده شهدا عذر خواهی نمایدو توبه کند در کمال بی شرمی و وقاحت می گوید “مردان ایستاده می میرند “کهاین فاصله گرفتن از خدا را نشان می دهد و همه ما باید بدانیم که مهم ترین کار برای  فرزندانمان این است که اسباب تربیتشان را فراهم کنیم نه فقط اسباب آرامششان!
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی همچنین به ایام الله دهه فجر اشاره کرد وافزود: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها و فداکاری های مردم ایران در برابر نظام ستم شاهی می باشد و به مناسبت همین ایام در شهرستان برنامه های متنوع و شادی برگزار خواهد شد.
امام جمعه شهرستان بابیان اینکه ملت ما را در گذشته آزموده اند و بازهم آزمایش خواهند کرد ابراز داشت: کنگره آمریکا می خواست تحریم های دیگری  را بر ما روا دارد اما هم دولت و هم نمایندگان ملت با یک اولتیماتوم اعلام کردند که در صورت اعلام تحریم ، غنی سازی را به 60 درصد خواهیم رساند و اوباما هم گفت این خواسته کنگره را وتو خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان خاطر نشان کرد:آمریکایی ها وصهیونیست ها وقتی نمی توانند با حزب الله مقابله کنند چطور می خواهند با ملت های اسلامی و توده های  نیروی استقامت کنار بیایند وشاهد بودیم که انتقام شهدای حزب الله لبنان از صهیونیت هم گرفته شد.
اسماعیلی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی در دنیا جار زدند که ملت ایران نمی تواند روی پای خودش بایستد اما اکنون خلاف آن ثابت شد و به تمام مسکبرین جهان می گوییم که دوران آرامشتان به سر آمده است.
امام جمعه گلپایگان به شهادت حضرت معصومه اشاره کرد و تصریح نمود:روز شنبه وفات حضرت معصومه است ،یاد این بانوی اسلام را گرامی میداریم و امیدواریم که این کریمه اهل بیت شفاعت همه مارا بکند.
وی درخصوص سفر رئیس جمهور به اصفهان گفت:15 بهمن ماه رئیس جمهور  وارد استان می شود و امیدواریم با تدابیر فرماندار ،خدمات دولت شامل شهرستان گلپایگان هم شود و امیدواریم در این سفر در کنار کمک های دیگر ،برای اتمام مصلی هم کمکی صورت گیرد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات