امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۱۰
کد خبر : 16702
چاپ خبر :
در ایام الله دهه فجر صورت می گیرد

افتتاح سه پروژه عمرانی در روستاهای غرقه ، دم آسمان و تیکن توسط ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:امروز که جنگ نرم کل دنیا را فرا گرفته است ، رسالت رسانه ها بیش از پیش سنگین شده است و امید است هر قدم و قلمی که اصحاب رسانه در این زمینه  برمی دارند مرضی رضای حق قرارگیرد.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همانگونه که امام راحل بیان می فرمودند حفظ و نگهداری از این انقلاب به مراتب از ایجاد آن سخت تر  می باشد و امروز وظیفه همگی ما در راستای حفظ و صیانت از انقلاب بسیار سنگین تر است.

وی عنوان داشت: کشور ما درسه مقطع مشروطیت ،نهضت ملی و انقلاب اسلامی، شاهد انقلاب و بیداری عمومی بود. اما در مقطع مشروطیت و نهضت ملی با شکست مواجه شد ولی در مقطع سوم که همان انقلاب اسلامی می باشد، به برکت حضور امام راحل ، و با حمایت مردمی این نهضت و انقلاب به پیروزی رسید و خوشبختانه روز به روز در حال حرکت به سمت جلو و پیشرفت می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن اشاره به شرایط حساس سیاسی کنونی گفت: آنچه سبب حساسیت اوضاع سیاسی در حال حاضر گردیده ، بحث مذاکرات و حمایت مقام عظمای ولایت از تیم مذاکره کننده می باشد که بدون عبور از خطوط قرمز نظام تا کنون به خوبی پیش رفته است و این مسائل حساسیت ها را دو چندان می کند.

علیشاهی در ادامه به تبیین برنامه های دهه فجر امسال پرداخت و با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از 50 برنامه در غالب اقشار سیزده گانه در شهرستان توسط سپاه انجام خواهد گرفت بیان کرد:  یکی از اهداف این برنامه ها در سال جاری مردمی کردن برنامه ها می باشد زیرا این انقلاب و نظام از آن خود مردم می باشد و برنامه ها در سطح مدارس و مساجد و تکایا و به صورت کل در سطح جامعه با مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان اظهار داشت: برنامه های مناسبتی از امروز با اعزام کاروان های راهیان نور از جوار تربت پاک شهدای گلپایگان به مناطق جنگی آغاز گردید و بعد از نماز مغرب و عشا نیزیادواره شهدای نیوان نار برگزار خواهد گردید.

وی تصریح کرد: رژه خودروهای تاکسیرانی در سطح شهر ، نشست کشاورزان نمونه با رئیس کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور ، دیدار با فعالان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در سالهای اول پیروزی انقلاب ، ختم 1357 صلوات و 36ختم قرآن کریم به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی توسط پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت زینب(س) ، از برنامه های روز اول دهه مبارک فجر می باشد .

سرهنگ علیشاهی ،اجرای صبحگاه سراسری و نواخته شدن زنگ انقلاب و مراسم ویژه جشن انقلاب در کلیه مدارس که بصورت نمادین در دو دبیرستان پسرانه صحت و  شاهد مهندس وکیلی اجرا خواهد شد ،عیادت از بیماران بستری در بیمارستان امام حسین ، برپایی ایستگاه فرهنگی و پذیرایی را از برنامه های روز دوم دهه مبارک فجر در شهرستان عنوان نمود.

علیشاهی خاطر نشان کرد: استقرار تیم پزشکی و ویزیت رایگان در روستای در ،برگزاری جشن انقلاب با همکاری حوزه شهید تند گویان در شرکت شیرآلات ،جشن شکوفه های انقلاب ویژه نونهالان و کودکان،در پایگاه حضرت زینب (س) و برگزاری مراسم جشن انقلاب هم زمان با نماز مغرب و عشاء در ﻣﺴﺠﺪﺻﺎﺣﺐ اﻟﺰﻣﺎﻥ ﺭﻭﺳﺘﺎﻱ ﻭﺩاﻍ از برنامه های روز سوم دهه مبارک فجر می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در ادامه به بیان برنامه های چهارمین روز دهه فجر پرداخت و گفت: ﻣﺮاﺳﻢ ﻭﻳﮋﻩ ﺩﻫﻪ ﻓﺠﺮ ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﺳﺪﻛﻮﭼﺮﻱ,ﺟﺸﻨﻮاﺭﻩ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻭﺭﺯﺷﻲ ﻓﺪاﻳﻴﺎﻥ ﻭﻻﻳﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻦ ﻭﺭﺯﺷﻲ ﺑﺴﻴﺞ, ﺩﻳﺪاﺭﺑﺎ اﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﮔﻠﭙﺎﻳﮕﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﻓﺘﺮاﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ, ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ ﻣﺮاﺳﻢ ﺟﺸﻦ اﻧﻘﻼﺏ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﺎﻧﻤﺎﺯﻣﻐﺮﺏ ﻭﻋﺸﺎء ﺩﺭ ﺭﻭﺳﺘﺎﻱ ﻓﺎﻭﻳﺎﻥ و ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ ﻣﺮاﺳﻢ ﺟﺸﻦ اﻧﻘﻼﺏ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﻧﻤﺎﺯﻣﻐﺮﺏ ﻭﻋﺸﺎﺩﺭ ﻣﺴﺠﺪالنبی از برنامه های چهارمین روز دهه فجر می باشد.

وی برپایی جشن انقلاب و جلسه سخنرانی بمناسبت دهه فجر در مسجد بازار ،همایش خانواده های باز نشسته سپاه ،همایش دوچرخه سواری فدائیان رسول الله، برپایی ایستگاه صلواتی و عطر افشانی و گل گذاری قبور مطهر شهدا در کلیه گلزارهای شهدای شهرستان، برگزاری همایش روشنگری و بصیرتی همزمان با مراسم اربعین شهدای نظم و امنیت شهرستان با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  در محل امامزادگان هفده تن  و برگزاری دعای پر فیض کمیل را از جمله برنامه های پنجمین روز دهه فجر برشمرد.

علیشاهی عنوان کرد: در روز جمعه برپایی مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی،استقراردو تیم پزشکی و ویزیت رایگان در محل نماز جمعه و حضور گسترده و سازمانی بسیجیان به همراه امت حزب الله در نماز عبادی سیاسی و برگزاری مسابقات قرآنی همزمان با نماز مغرب و عشا در پایگاه شهید باهنر انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد : استقرار تیم پزشکی در روستای نیوان سوق و ویزیت رایگان ،ایجاد کارگاههای آموزشی برای دختران و افتتاح پروژه های عمرانی در روستاهای غرقه و دم آسمان و تیکن از برنامه های معرفی شده از سوی بسیج ناحیه می باشدکه این پروژه هابا اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه و جدای از کمک های مشارکتی مردم تکمیل گردیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه در روز نوزدهم بهمن ماه اجلاس چهارمین مجمع بسیج شهرستان برگزار خواهد گردید ، دیدار از خانه سالمندان و نشست امر به معروف و نهی از منکر با موضوع دجال واره را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد .

وی اظهار کرد: در بیستم بهمن ماه امسال یک تیم پزشکی در روستای فیلاخص مستقر شده و بیماران را بصورت رایگان مداوا خواهد نمود و همچنین بازدید از بیت حضرت امام،انجام همایش بصیرتی بمناسبت دهه فجر در سالن بصیرت و برگزاری یاد واره شهدای فرهنگی دانش آموزی توسط بسیج فرهنگیان وبسیج دانش آموزی از جمله برنامه هایی است که در این روز انجام خواهد گرفت.

وی  ضمن اشاره به مراسم تجلیل از خادمین شهدا که در بیست و یکم بهمن ماه در سالن بصیرت ناحیه بسیج گلپایگان برگزار می شود افزود: برگزاری مراسم جشن انقلاب ،اختتامیه مسابقات فوتسال جام دهه فجر و سر دادن ندای ملکوتی الله اکبر و اجرای نور افشانی از بام منازل و مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج نیز برنامه های این روز به شمار می آید ،

سرهنگ علیشاهی در خاتمه افزود : در راهپیمایی روز 22 بهمن که با حضور بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان گلپایگان برگزار خواهد گردید بار دیگر با آرمانهایی امام راحل و شهدا بیعت می نماییم و مشت محکمی را بر دهان بدخواهان و یاوه گویان به نظام و انقلاب خواهیم زد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات